2012. február 23., csütörtök

Natural History Museum


Ma sem unatkoztam, ugyanis még hétfőn Hilkkával, egy finn au-pair-lánnyal megbeszéltük, hogy elmegyünk a Natural History Museum-ba, legfőképpen a dinók miatt :D Úgyhogy miután a fiúkat ledobtam a suliban, szépen lassan elgyalogoltam East Finchley Station-ig, aztán metróval elmentem South Kensington-ba, ahol ez a múzeum is van. Emellett van még a Victoria&Albert Museum, valamint a Science Museum is J Ezekbe majd egy másik nap megyek el J

Szóval 10 körül taliztunk Hilkkával, valamint Nathalie-vel (német ex-aupair), aztán mentünk is a múzeumba. Ahogy már írtam az első bekezdésben is, elsősorban a dinoszauruszok érdekeltek minket, úgyhogy természetesen azokat is néztük meg először. Mondjuk már a belépés után is egy hatalmas dinoszaurusz csontváza fogadott.
A dinoszauruszos-, az emberi biológiás-, az emlősös-, majd végül a Földös részt néztük meg. Nagyon jók a kiállítások, majd még mindenképpen vissza fogok ide menni, mivel még sok mindent nem is láttam, meg ugye ingyenes. ;)
 Na lássuk! Na lássuk! :D








 Nathalie és Hilkka szórakoznak a boltban :D



A kedvenc állatom <3
Mivel dél körül már elég éhesek voltunk, úgy döntöttünk, hogy ebédelünk valahol a közelben. Végül a Panini mellett döntöttünk J Jelzem, hogy ekkor már esett az eső, és a levegő is lehűlőben volt. Én Camden Town-ban tettem egy kitérőt, mert Adriennek és Zitának vettem jegyeket a Dumaszínházra most vasárnapra. Ezután még volt időm hazajönni, egy félórára kb leültem, aztán már mehettem is a fiúkért. Mivel úgy volt, hogy az anyuka 5 körül ér haza, mint ahogy történt is, megbeszéltem Brooke-kal, hogy ma este megyünk moziba, viszont miután hazajött az anyuka, mondta, hogy el kell mennie ma este egyik ismerőséhez, úgyhogy nem tudtam menni, sőt, még bébiszitteltem is 10-ig. Plusz órák legalább. Sőt, még közben vendégem is volt, ugyanis Nóri East Finchley-be ment interjúra, mivel ismét családkeresésben van, és ha már ott volt, meghívatta magát :D Ittunk egy teát, és csak elcsábult, és evett két palacsintát a jány :D Mondjuk beteg szegény, lázas. Én is rosszul éreztem magam már tegnap este is, meg egy kicsit ma reggel is, de megelőzés címszó alatt vettem be gyógyszert, valamint teákat iszom rendületlenül :P :D

Egyébként most este elég sokat beszélgettünk az anyukával, és sokmindent megtudtam, hogy mik a tervei, hogy miért és mikor költöztek ide, hogyan működik a jelentkezés a középsuliba (ez szorosan összefügg azzal, hogy miért költöztek ide, mint ahogy már néhány korábbi bejegyzésben volt erről szó tudomásom szerint), nyárra miket tervez, stb-stb. Még most pontosakat nem írok ezekről, majd ha már konkrétumokat fogok tudni, azt minden bizonnyal leírom J

Az elkövetkező egy hét elég „busy” lesz számomra, mondjuk holnap csak egy kávéra találkozok egy au-pair-lánnyal East Finchley-ben, egyből, miután leteszem a fiúkat a suliban, majd utána szabad vagyok gyakorlatilag egész nap, mert kiderült, hogy a nagybácsi itt lesz délután, sőt még fel is szedi a fiúkat a suliból. Pénteken este megyek a Sohóban lévő O’Neills-be, ahova Boróka visszatérő partyjára vagyok hivatalos. Szombaton este Milan-Juve-rangadó itthon online, majd valahova csak elnézek bulizni. Vasárnap este Dumaszínház Claphamben, jegyek már rég megvéve. Hétfőre is van meghívásom, oda még nem tudom, hogy tudok-e menni. Kedden pedig Angi (akinek a blogja itt oldalt megtalálható) érkezik Angliába egy fél napra, amíg várnia kell az átszállásra, ugyanis neki most jár le a vízuma Új-Zélandon, ahova a hostcsaládjával költözött el még tavaly, így haza kell mennie a Gyimesbe, de Angliába február 28-án érkezik, míg tovább majd csak 29-én reggel indul Lutonról, úgyhogy végre élőben is fogunk beszélni, nemcsak Skype-on, vagy Facebook-on J Már mondtam az anyukának, és azt mondta, hogy persze, megoldható, hogy aznap délután nem dolgozok. Szóval így néz ki a következő egy hétre a terv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése