2012. február 6., hétfő

Jótékonysági foci és egy magyar buli :)


Szombat reggel mentem a Wembley közelében lévő Alperton Sports Groundra, a Wembley Goals nevű létesítményhez, ahol a (többnyire) au-pairekből összeverbuvált csapatunkkal álltunk ki J Reggel teljesen “időben”, 20 perccel az indulás előtt felkeltem :P, gyorsan csináltam teát, egy kis cerealt bevertem, aztán már indultam is. Tapasztalatból tudtam, hogy jobb, ha még előző este összerakom a cuccaimat :P 9.30-ra volt megbeszélve, hogy találkozunk a Central Line-on található Hanger Lane állomáson. Én 9.20-ra oda is értem volna, viszont volt valami galiba még korábban a Central Line másik (keleti) végén lévő Stratfordnál, és ezért a nyugaton !!!! lévő állomásoknál nagy késések voltak. A Hanger Lane-ig hátralévő utolsó 4 megállót nem kevesebb, mint 20!!! perc alatt tettük meg -.- Mindegy, így 9.40-9.45 között értem oda. Mindössze egy ember jött oda, úgyhogy egy kicsit vártunk, majd elgyalogoltunk a helyszínre.

3-an (Álex, Hilkka és Belén) már ott vártak minket 9.30 óta :P, mert a torna kezdése 10.30-ra volt meghirdetve, de ebből 11.45 is lett :P :D Szerencsére a kezdésig pont meglettünk 9-en, úgyhogy senkinek sem kellett 10 fontnál többet fizetnie. Ugyanis csapatonként 90 font volt a beugró, és egy csapatban max 9 fő lehetett. Úgyhogy így megvolt a napi (heti :P) jótékonykodás J Egy ötcsapatos csoportba kerültünk, így biztos volt, hogy legalább 4 meccset játszunk. A torna egyébként egy Mixed Charity Tournament volt, azaz lányoknak és fiúknak is mindig kellett a pályán lenniük. Pontosan nem tudom mennyi, de legalább 11 pálya volt, mert annyit láttam beszámozva :P, és mindegyik műfüves volt, nagyon jó állapotban, elkerítve. Jó volt végre focizni, igaz, az eredmények nem voltak túl hízelgőek ránk nézve. Mindennek nézzük a pozitív oldalát: mindegyik meccsen szereztünk 2-2 gólt :P, így összesen 8 rúgott góllal fejeztük be a tornát (igaz, mellé bekaptunk 18-at :D), és ebből én egyet vállaltam, valamint egy öngólban is bőven benne voltam :P :D Pont az utolsó meccsünkön esett meg, kb 10 másodpercen belül a két „gólom” :P, az egyiket egy gyors megindulás után szereztem, majd középkezdés, rárúgták a kapunkra, én beleértem, és pont a másik oldalba vágódott be, mint amerre a kapus mozdult -.-

Összességében nagyon élveztem a focit, nem volt a legmelegebb, viszont jól felöltöztünk, úgyhogy ezzel nem volt gond J Rendesen kihajtottam magam, így ez a 4 meccs kb három futásnak felelt meg :P :D, még most is izomlázam van! :D De minden egyes percét megérte, imádok focizni!

Miután végeztünk, siethettem is haza, ugyanis estére még egy kicsit ki kellett takarítanom a házat, mivel magyar buli volt meghirdetve J Gyors összepakolás, kajálás, zuhanyzás, mosás betétele kb 40 perc alatt :P, majd indulhattam is, hogy Finchley-ben felszedjem Nórit. Egy kis teszkózás után jöttünk is haza, kebabos kitérővel :P, majd bekevertük a palacsintának valót :D Teljesen tiszta volt az ég még ekkor.
Majd 7 után betoppant Gábor, Jani és egyik ismerősük, Gergely is, legnagyobb meglepetésünkre ekkor már hó fedte a tájat!!! :O Mi ebből semmit sem észleltünk :P :D Ők is besegítettek a sütésbe, úgyhogy közös kooperáció volt a palacsintázás J
Majd lassan mindenki beért, Regina, Anna, Gabi, Zita, Ági, Malte és végül Laci is. És ekkor kezdődött az erotikus kártyákkal fűszerezett Activityzés :D :P Úúú, mit mondjak erről, voltak benne olyan feladványok, hogy csak lestünk, hogy az mi a franc akar lenni :D Volt kihívás bőven. Nagyon jól szórakoztunk. :D
Sőt, még az egyre jobban eső hónak hála, egy hóember építésébe is belekezdtünk, ami utólag elmondhatom, nem maradt meg túl sokáig, mert reggelre már összeesett :D :P A visszajelzésekből úgy tűnik, hogy megérte összecsődíteni a társaságot, mindenki jól érezte magát, természetesen én is J

Mivel hajnalban még mindig esett a hó, ezért mindenki itt maradt éjszakára (hajnalra :P), úgyhogy 12-en (+ Pascal) aludtunk a házban :D Mint egy menekültszálló :D Mondjuk a nappaliban marha jó idő volt, mert beizzítottam a kandallót, és olyan jól felmelegítette az egész szobát, hogy reggelre olyan lett, mint egy szauna :D
Másnap, mire mi felébredtünk, néhányan már elhagyták a bázist, mert menniük kellett. Mi megreggeliztünk, majd úgy döntöttünk, hogy elmegyünk a Turnpike Lane és a Manor House állomások között lévő Paprika Store-ba, ahol mindenki szépen bevásárolt :D Gabi és én ettünk egy-egy szelet sütit is, az biztos, hogy én oroszkrém-torta szeletet ettem, arra már nem emlékszem, hogy ő milyet :P :D Ekkor már nem esett a hó, sőt, már az olvadás is elkezdődött, úgyhogy a legjobban utált feltételek (latyakos… -.-) között sétálhattunk :D :P Mivel az anyuka a barátjával a Cotswolds-ra/ba mentek hosszú hétvégére a barát szülinapja alkalmából, és a havas körülmények miatt nem lehetett tudni, hogy mikor érnek haza, így még csütörtökön megkért, hogy vasárnap olyan 5 körül, amikorra az apuka hozza a fiúkat haza, legyek itthon. Úgyhogy olyan fél 4 körül mindannyian elindultunk a magyar boltból hazafelé.
Az apuka kivételesen időben hazahozta a fiúkat!!! Ez nem jellemző rá :D :P Eléggé fáradtnak tűntek, én se voltam a topon, és a vacsi is elég simán lement szerencsére. Nem spiláztam túl a dolgokat, simán tésztát főztem ki, amit pestóval, illetve fokhagymás baguette-tel ettünk J Közben írta az anyuka, hogy valszeg nem érnek haza, csak olyan 9 körül, úgyhogy én tettem ágyba két kisebbet, miután mindegyikük megfürdött. Végül 9 után néhány perccel befutott a pár, és egy kicsit beszélgettünk, hogy hogyan telt a hétvége, főleg nekünk :D :P, mondtam az anyukának, hogy végül 12-en lettünk, és a hó miatt mindenki maradt éjszakára, azt mondja „Wow, azt meg hogy csináltuk?! :D” :D Mondom, megoldottuk :D :P

Fontos hír még, hogy holnaptól vendégünk lesz egészen szombatig, ugyanis Nórinak holnap el kell hagyni a (magyar) host családját, és az új családja csak szombaton tudja fogadni, így felajánlottam, hogy addig lehet itt, nálunk, egyszerűbb ez, minthogy felutazzon egyik barátjához Észak-Angliába, az anyuka természetesen megengedte (igazából akkor csodálkoztam volna, ha nemet mond :D).

Szolgálati közlemény: tegnap éjfélig a Londonfalva Facebook oldalára fel lehetett tölteni különböző londoni, havas képeket, és a feltöltött 120 kép közül a 3 legtöbb like-ot kapó nyerhet 2-2 db jegyet a február végi DumaLondonra, valamint 2 jegyet a márciusi Hooligans-koncertre, úgyhogy szeretném megkérni a kedves olvasóimat, hogy nyomjatok egy like-ot az alábbi linken található képemre, légy szíves! J Előre is köszönöm! (jelenleg 3. helyen állok :P)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=355362211154998&set=a.355359867821899.90387.153041651387056&type=1&theater

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése