2012. február 24., péntek

Jó idő --> Betegség...


Nem egészen úgy alakult ez a két nap, ahogy gondoltam, elterveztem, ugyanis keresztülhúzta a számításaimat a már-már szokásosnak mondható betegség, ami a jó idő beköszöntekor “meglátogat” engem... -.- Tegnap délelőtt egy Holland au-pair csajjal találkoztam volna egy kávéra East Finchley-ben, azonban még reggel ő mondta le, mert az egyik “gyerekére” kellett vigyáznia, aki beteg lett. Mondjuk, ha ő nem mondta volna le, én teszem meg, mert már akkor sem éreztem 100%-osnak magamat...

Úgyhogy napközben megpróbáltam aludni kb 2 órát, de nem igazán sikerült :S Majd délután, 16°C-ban (!!!) elsétáltam a Tescóba, mert néhány dolgot venni kellett a vacsihoz. Nagyon jó idő volt! Még tiszta szerencse, hogy a nagybácsi szedte fel a fiúkat tegnap a suliból, így itthon maradhattam, és ő is csinálta a vacsit.

Tegnap amúgy egy kicsit még otthonosabbá tettem a szobámat, mint ahogy az alábbi képen látható :D
Húúú, ma reggel még rosszabbul éreztem magamat, mint tegnap. Szerencsére ezalatt a két nap alatt elég gördülékenyen mentek a reggelek és a délutánok, úgyhogy legalább a fiúkkal nem volt baj. Ma mondjuk megint szenvedtem egész nap, próbáltam aludni, de mindig 10 percenként felébredtem -.- :S Még a délutáni school run előtt vettem egy jó forró fürdőt, ez már nagyon kellett!!! J Mondjuk köszönhetően ennek a betegségnek, kénytelen voltam lemondani a ma estét, illetve holnap este se megyek bulizni. Esetleg csak Juve-meccset nézni valami helyre, hogyha sikerül találni olyat, ahol adják. A lényeg most az, hogy vasárnap estére jobban legyek!

Egyébként most ugrik a majom a vízbe, ugyanis most este körömvágásra került a sor. Remélem körömrágásra nem fog… :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése