2012. február 19., vasárnap

Leicester Square Pub Crawl


Nagyszerű ébredésem volt szombat reggel, ugyanis a kisfiú megint “elemében” volt, semmit nem volt hajlandó csinálni, amit az anyja kért tőle, úgyhogy veszekedésre keltem :P :D “Nagyszerű” volt :D Majd miután ettem egy kicsit, és megittam a jól megszokott “kutyulós” kávémat, egy kicsit megkésve bár, de törve nem elindultam Victoriára, merthogy Gabi oda érkezett.

Majd miután ő is beért, elindultunk néhány nevezetességet megnézni, mert a hostcsaládja, vagyis a kislány a családból megkérte, hogy csináljon már néhány látnivalóról képet. Úgyhogy Buckingham Palota, Big Ben, Parlament, London Eye, majd Waterloo-ról metróval London Bridge, majd Tower, majd onnan gyalog The Monument és St Pauls Cathedral. És ahogy haladtunk előre az időben, úgy haladt az időjárás is az egyre rosszabb felé, ugyanis kb a London Eye körül kezdett el cseperegni, majd a The Monument-nél már egészen “szépen” esett... Sőt, miután leszálltunk Finchley Centralban a metróról, és bementünk a Tescóba, és miután kijöttünk, konkrétan szakadt az eső, és a Tesco és a buszmegálló közötti 20 méteren szarrá, de tényleg szarrá áztunk... -.-
Gabinak egyébként ma (azaz február 19-én) van/volt a szülinapja, úgyhogy ebből az alkalomból is jött be Londonba egy bulizásra! J Szerencsére most szombatra jó sok lehetőség volt adott, úgyhogy még válaszhattunk is, hogy hova megyünk, és ahogy már az előző bejegyzésben is írtam, a Leicester Square Pub Crawl-ra esett a választásunk. Az első helyszín a Verve volt, ott lehetett megvenni 10 fontért a jegyet, és kaptunk egy karszalagot, ami feljogosít minket a további helyeken az ingyen belépőre, valamint egy fehér pólót (amit nemsokára láthattok a képeken :D), illetve ilyen foszforeszkáló karkötőket. Ja, és persze minden helyen egy ingyen felest :P :D
Szóval az első pub/bár/klub a Verve volt. És itt mi történt velem?! Mennék ki/fel a lenti klubhelyiségből, át a táncparketten, már majdnem az ajtónál járok, és teljesen véletlenül egy csávó meglendítette a karját, és leveret a szemüvegemet... Mivel nagyon rossszak a szemeim, így nyilvánvalóan nem láttam semmit, hogy merre lehet, és a klubban lévő sötét sem igazán segítette a lokalizálást :P Gondoltam, hogy olyan nagyot nem repülhetett a szemüveg, úgyhogy léptem egyet… PONT RÁ A SZEMÜVEGEMRE!!! Öröm az ürömben, hogy „csak” a szárra sikerült rálépni, úgyhogy a lencséknek semmi baja nem történt, viszont a szár az olyan szinten eldeformálódott, hogy ott kellett a helyszínen, olyan „MacGyver”-ösen hajlítgatnom, míg viselhető állapotba nem került :D :P Sikerrel jártam, bár egy kicsit még ferde, de már dolgozom az ügyön :P

Nagyon sok ember volt ezen a Pub Crawl-on, szerintem több, mint 100 lehetett, mert ahogy az egyik helyről a másikra mentünk, úgy néztünk ki, mint valami szurkolói csoport, akik valami nagy meccsre mennek, mivel többen énekeltek is a menetelés közben, igazából már csak a rendőrök hiányoztak ehhez a feelinghez :D
A második hely valami olaszos nevű klub volt, nem igazán figyeltem oda, úgyhogy ezt most nem tudom megmondani, hogy pontosan, annyira nem is lényeg. Ezt követően a Piccadilly felé vettük az irányt, ahol előbb a Bar Rumbába, majd a Piccadilly Institute-ba mentünk be, és azután már nem is mozdultunk máshova. Igaz, még az Institute előtt kettévált a csoport, és néhányan elmentek a Ministry of Soundba, de mi nem :D Úgyhogy a csapat érdemi része maradt itt, és ott nyomattuk kb fél 3-ig. Jó buli volt, jó sok ismerőssel találkoztam/találkoztunk, illetve új emberekkel is természetesen J Egész sok magyar jött el egyébként erre a rendezvényre, tök jó volt J
A változatosság kedvéért ma is a kisfiúra ébredtünk -.- mondhatom, kellemes volt… Volt ma 13.30-tól egy au-paires találkozó a British Museum-ban, de sajnos arra én nem tudtam menni, mert 3-tól én voltam itthon a fiúkkal, mert a nagybácsi csak addig tudott maradni, az anyuka a barátjával pedig galériákba, kiállításokra ment, és 6 körül jöttek haza. Szóval a fiúk elvoltak, én a szobámban próbáltam ébren maradni :D Gabi dél után néhány perccel indult el, és ő el is ment a British Museumba, azt mondta most este, hogy szép, tetszett neki. Egyszer már végre én is eljutok oda :P :D

Holnap vissza a „normális” kerékvágásba, nagyon remélem, hogy a kisfiú most jobb kedvvel ébred, mert ha nem, ismét egy felejthetetlen reggelnek nézünk elébe :D De ez már a holnap zenéje. De már csak 7 nap a Dumaszínházig Londonban!!!! Hadházi és Litkai jönnek, de jó lesz! 

Egy kis vidámság a végére is :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése