2012. február 21., kedd

Pancake Day


Már két napja ismét suli van a fiúknak, úgyhogy visszatértünk a kora reggeli keléshez, és a sulibamenetelhez. A reggelek elég jól lementek eddig, bár hétfőn majdnem elkéstünk, mert East Finchleyben beállt a forgalom, úgyhogy a végén már gyalogolni (=futni :P) kellett, hogy nagyjából időben odaérjünk, és már pont zárták volna lakatra a kaput, de még éppen becsusszantak a fiúk. Mondjuk ma reggel megint azt akarta eljátszani a kisfiú, amit még a Half Term előtti csütörtökön, vagyis hogy nem megy suliban, mert az anyukája nem ölelte meg reggel -.-. De mivel ezt már eljátszotta, így vissza tudtam utalni neki rá, hogy ugyanazt akarja, mint ami akkor történt, mert akkor nem voltam vele túl kedves, mivel menni kellett :P Úgyhogy egy-két perc után csak rájött, hogy inkább felöltözik és készül :D

Még tegnap délután történt, hogy egy kis zavar állt be az erőben, legalábbis a TfL (Transport for London) Live Bus Departure-ös rendszerében, ugyanis egyszer még mutatott 2 buszt, ami jött, utánavaló percben pedig már nem, ennek hatására én el is indultam gyalog North Finchley-ből East Finchley-be, mert már marhára késésben lettem volna, hogyha tényleg nem jönnek a buszok, de végülis jöttek, és néhány megállóval arrébb felszálltam rá, úgyhogy csak egy kicsit késtem. :P :D

Még mindig utazás, merthogy még nem értünk haza a hétfői buszozásból, igaz már leszálltunk a második buszról is, és kb 1, maximum 2 percre voltunk már csak a háztól, amikor mondja a középső fiú, hogy fogjam már meg a lunchbox-át és a szatyrát, amiben az úszófelszerelése van, merthogy neki pisilnie kell. Mondom, oké, de még tartsd már vissza, mert már rögtön otthon vagyunk. Oké. Átkelünk az úttesten, és kb 20 méterre voltunk már csak a bejárati ajtónktól, erre mondja, hogy nem tudja visszatartani, és a BEGOMBOLT NADRÁGON KERESZTÜL PISILT A JÁRDA KÖZEPÉN… Hát én ott lepetéztem, komolyan mondom, nem is tudtam mit mondani, csak azt, hogy ezt nem hiszem el. Legalább állt volna félre, és kigombolja a sliccét :/

Mivel az anyuka tegnap is egy kicsit később ért haza, így én főzőcskéztem, és mivel előző nap a kisfiú kérte (!!!), hogy legyen fehérboros csirkepöri, így azt csináltam :P :D Még nem csináltam korábban, így az anyuka elmagyarázta, hogy ő hogy szokta, és én is úgy csináltam. Természetesen vacsoránál a kicsi már nem emlékezett, hogy ő kérte volna ezt a kaját… :D :P Illetve megint jött a középső a szokásos kommentjével, amit mindig akkor mond, amikor csak éppen rápillant a kajára, még meg sem szagolja, hozzá sem nyúl… (Disgusting = Undorító) Ilyenkor úgy lekevernék neki egyet, mert azért csak készülni kell a kajára, és ilyen beszólással nyitja a vacsit -.- Eleve megadja az alaphangunkat (mármint a felnőttekét), mert ezek után hogy álljunk pozitívan hozzá?! Főleg, hogyha ugyanolyan szenvedősen eszik, mint az esetek 99%-ában…

Ma délelőtt Finchley-ben összefutottam Michaelával (cseh au-pair) és Petrával (magyar) a Costában, mert már régen taliztunk J Majd a Tescóban beszereztem az ebédemet, és jöttem is haza. De még mielőtt mentem volna délután a fiúkért, elmentem bevásárolni néhány cuccot a vacsihoz, merthogy ma Pancake Day (Palacsinta Nap) van/volt, így azt csináltam J Egyébként a Pancake Day elsősorban az angol anyanyelvű országokban elterjedt szokás, ami a Nagyböjt előtti utolsó napra esik, mivel a palacsintát cukorból, lisztből és tojásból készítik, amit a böjt alatt tilos enni, így még egy „utolsó” lakomát csapnak az emberek azelőtt. Úgyhogy mi is így tettünk. A középső fiú egyik barátja is jött velünk haza délután egyébként, de nem sok vizet zavartak a fiúk. Most kivételesen nem volt semmi negatív komment a palacsintára (még jó, ha ezt sem szeretnék, nem tudom, mit szeretnének :D :P), és még szépen meg is köszönték, miután befejezték az evést J De ekkor én még bőven sütöttem, mert bőséggel kevertem be alapanyagot :P És mivel maradt még egy bontatlan tehéntúró a 2,5 héttel ezelőtti magyar összejövetelről, így nem is volt kérdés, hogy a nap főfogása számomra a TÚRÓS PALACSINTA lesz! :D Azért ettem még lekvárosat is, ill. tejszínhabosat is. :P Annyira teleettem magam, hogy azóta alig bírok megmozdulni! :D De még maradt holnapra is anyag ;) 
Készülnek-készülnek a palacsinták :D 
És igen, a túrós!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése