2012. február 29., szerda

Betegség, betegség, miért nem múlsz már el?!


Nem mondanám, hogy tegnap sokkal jobban voltam, mint hétfőn, a köhögés még ugyanúgy kínzott, és fáradtnak is fáradt voltam, úgyhogy a reggeli menet után le is feküdtem kb 2 órácskára. Aztán kelés, ebéd, zuhany, majd vártam a Sky-os csávót, mert elvileg 1 és 2 óra között jött volna. Nem jött, úgyhogy én 2 után néhány perccel léptem is, hogy nagyjából időben oda is érjek a Victoriára. Angi hamarabb befutott, mint én, szegény jó fáradt volt a nagyon hosszú utazás után (ezen nem is szabad csodálkozni). Majd beültünk a közeli Starbucks-ba egy kis időre beszélgetni. Jó volt már szemtől szemben, élőben is beszélgetni. J Itt esett meg a következő eset: már elhagyni készültük az épületet, Angi kinyitotta az ajtót, mert én húztam a bőröndjét, és az ő fáradságának és az én betegségemnek köszönhetően olyan ügyesen hoztuk össze a dolgokat, hogy a kávém a Starbucks küszöbére borult :P :D Egy szép nyomot hagytunk magunk mögött :P És a legjobb az egészben, hogy pont a külső részen volt az egyik Starbucks-os dolgozó, és felajánlotta, hogy ad a kiborított kávém helyett egy másikat teljesen ingyen! :O Én mondtam, hogy rendben vagyok, nem szükséges, de ő ragaszkodott hozzá. Wow! Le a kalappal előtte/előttük! Úgyhogy így lett másfél pohár Caffe Lattém egy áráért :D :P

Majd Angi egyik ismerősének az ismerőse jött felvenni őt, úgyhogy búcsút intettünk, de még volt egy meglepetése számomra, ugyanis ezt az ajándékot hozta nekem :O (egyáltalán nem számítottam semmire, nagyon jól esett ;))
Majd én is hazafelé vettem az irányt, mivel azért éreztem, hogy nem vagyok 100%-os állapotban. És ez a hazafelé tartó buszút egy kínszenvedés volt :S Elkezdett folyni az orrom, szerintem lázas is lettem, úgyhogy fantasztikus állapotban értem haza -.-

Úgyhogy a következő napokban a programom csak annyi lesz, hogy elviszem a fiúkat a suliba, felszedem őket, napközben itthon nyomom az ágyat, és este is :P Muszáj kipihennem magam, hátha segít a felépülésemnek is. Egyébként az mindenképpen jó, hogy a köhögésem már szinte teljesen elmúlt, úgy látszik, hatott az a kanalas gyógyszer, amit az anyuka ajánlott. Úgyhogy tea- és fekvőkúrás napok várnak rám! :P :D

5 megjegyzés:

  1. Milyen az a kanalas gyogyszer? vasarnap este ota en is nyomom az agyat...es egyik gyogyszer sem segit:(

    VálaszTörlés
  2. A gyógyszer márkája Benylin, maga a gyógyszernek a neve pedig Chesty Coughs, de ezt is csak az üvegen lévő papírról olvastam le, mivel a doboza már nincs meg :P :D Jobbulást neked is! ;)

    VálaszTörlés
  3. Koszonom!:) neked is jo labadozast kivanok:)

    VálaszTörlés
  4. Starbucks :DD Jaaajjjj. xD Az ajándékot pedig szivesen. ;-) xx

    VálaszTörlés
  5. Hehe, emlékezetes volt a találkozásunk :D ;)

    VálaszTörlés