2012. február 27., hétfő

Az első 2012-es Dumaszínház Londonban


Jelentem, pénteken és szombaton is egész nap itthon pihentem, mivel nem voltam jól. A Milan-Juve-rangadót is itthon, neten néztem (bár mire találtam egy jó stream-et -.-, azt hittem, szétverek valamit... :S), bár utána majdnem mentem bulizni, dehát nem lettem jobban, sőt, még egy fejfájás is bejátszott :S, úgyhogy jobbnak láttam itthon maradni.

Nem volt rossz döntés, mert vasárnap reggel sem voltam jobban :D :P. Mi lett volna, hogyha megyek bulizni valahova?! Még belegondolni is rossz! Végülis nem találkoztam Ginával vasárnap, merthát a (mostmár ex-)családja keresztbetett neki, bár amúgy is interjúra jött északra :D Szóval vasárnapra csak a főprogram maradt, azaz a Dumaszínház!!! Most Hadházi László és Litkai Gergely jöttek Londonba, én már nagyon vártam, és egyáltalán nem kellett csalódnunk!

Nórival, Adriennel és Zitával mentünk, és természetesen az első sorba ültünk. :P Még a műsor előtt felmentünk az emeletre, aztán ettünk egy kis magyaros kaját: a lányok valami gombás tésztát, én meg borsos tokányt rizzsel és uborkával. Persze azért ők is bele-beleettek az enyémbe :D :P Aztán a főételt „leöblítettük” egy kis sütivel, zserbó és egy somlói is lecsúszott, bár ezek már az előadás közben J
Úúúú, nagyon jók voltak mindketten. Először egy DumaJam-mel kezdtek, aztán előbb Litkai, majd szünet után Hadházi volt terítéken. Egyszerűen nagyszerűek voltak, nem találok szavakat! :D És ami külön szívhez szólt, hogy Hadházi az előadás folyamán megemlítette Tiszavasvárit is! Hogy onnan ment a „közelbe”, Körmendre katonának :D :P És ami külön poén, hogy amikor a végén az „simogatóban” vártuk, hogy fényképezkedhessünk velük, találkoztam egy másik ex-tiszavasvári csávóval! :D Hát nem kicsi a világ?! J Tiszta jól zárult a napom! J
Ma viszont úgy ébredtem, hogy a hangom az valami borzalmas volt :S Ha azt mondom, hogy még engem is irritált, akkor remélem el lehet képzelni, hogy milyen. Kb ahhoz tudom hasonlítani, mikor mutál valakinek a hangja, csak még szorozzuk meg vagy százzal legalább :D :P Délelőtt találkoztam Matt-el, egy dél-afrikai au-pair-sráccal, akivel néhányszor már buliban összefutottunk, de még úgy nem ültünk le beszélgetni. Bár most is a szombat esti buli volt a beszélgetés középpontjában :P Ugyanis még múlt szombaton reggel egy telefon ébresztett: a Piccadilly Institute-ból hívtak, hogy van egy ajánlat most hétvégére, és ha akarom, akkor tudnak nekem foglalni egy asztalt egy meghatározott összegért, amiért egyéb dolgokat is kapunk. Úgyhogy ezügyben találkoztunk legfőképpen. Kb egy órát beszélgethettünk, mert azután mentem Dél-Londonba, hogy segítsek Ginának költözni az új családjához, mert az előző enyhén szólva sz.r volt… Erről ennyit szerintem elég is mondani :P Két jóóóó nagy és nehéz bőröndje volt, úgyhogy bőven elkélt a segítségem. Nem tudom, hogy amúgy egyedül hogyan oldotta volna meg… Szóval Sydenham Hill-ből Hendon Central-ig vonatoztunk és metróztunk. Aztán „átadtam” az új hostanyukájának, majd kerestem egy buszt, de már pont nem lett volna időm hazajönni, úgyhogy North Finchley-ben még egy kis kitérő (Poundland) után mentem is a fiúk sulijához.

Nem tudom, írtam-e már, de az anyuka csütörtökön egy közeli iskolába megy interjúra, úgyhogy mától arra készül keményen, ennek megfelelően nincs is most még itthon, én fektetem a fiúkat. Ugyanez lesz a leosztás holnap is, annyi különbséggel, hogy helyettem a nagybácsi lesz a soros, mivel én már mondtam neki korábban, hogy ezt a délutánt elkérném, hogyha megoldható, mivel, ahogy már az előző bejegyzésben írtam, Angi most utazik haza Új-Zélandról a Gyimesbe, és lesz egy (fél)napja Angliában, úgyhogy holnap délután összefutunk Londonban (ahol még amúgy nem volt J), végre élőben is találkozunk, nemcsak az interneten keresztül beszélgetünk J

Ennyit most röviden, eléggé fáradt vagyok, de már megvárom az anyukát, aztán pihenés. Remélem holnap már jobb lesz a köhögésem, vagy inkább ne is legyen! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése