2012. február 13., hétfő

Egy kis repülős frissítés


Természetesen követem a híreket, de még nem emlékeztem meg az elmúlt hét, hetek egyik, ha nem a legfontosabb magyar érdekeltségű híréről. Nem, nem a Hummer-es esetről beszélek (atyaúristen, ennyi ésszel szabadlábon -.-), hanem természetesen a MALÉV csődbemeneteléről. Gyakorlatilag várható volt, követve az elmúlt hónapok híreit, de azért mégis csak magyar vállalatról van szó. Bocsánat, volt szó. 66 év a repülőiparban is nagyon nagy időnek számít, nem egy új társaságról beszélünk tehát, de vége van. Ennyi. Finito. Úgyhogy én sem fogok a Malévnál dolgozni stewardként (vagy ahogy Nóri mondta, STEWARDÓ-ként :D), hanem majd máshol J

Ez a csődbemenetel nemcsak emiatt (volt) szomorú hír, hanem a többezer utas számára is, akik már megvették jegyüket, vagy éppen utazások közben voltak, és valahogyan mégis haza kellett jutniuk, de már nem Malévval. Ez a része is részben érintett engem, ugyanis Balázsék még anno 29800 Huf-ért a Malévnál vették meg a jegyük március végére-április elejére, amikor jönnek engem meglátogatni, és így ugrott a jegyük. Az azóta napvilágot látott hírek alapján ők még a szerencsésebbek közé tartoznak, mert Balázs bankkártyával fizetett a Malév honlapján, és akik kártyával fizettek, azok 3 hónapon belül (elvileg) visszakapják a jegyük árát (illetve azóta ők már lehet, hogy vissza is kapták, nem tudom, mármint Balázsék). Viszont aki utazási irodán keresztül és/vagy készpénzzel fizetett, az pórul járt :S, ugyanis ők nem kapnak vissza egy kanit sem :S

Azóta egyébként már kiderült, hogy a WizzAir (akiről nem is tudtam, hogy magyar alapítású cég… -.-) több járatot fog üzemeltetni Budapestről, valamint a RyanAir is ismét megjelenik a hazai égen, úgyhogy a Malév távozásával kiesett járatok helyére újak lépnek, sőt még több is lesz, mint előtte volt! Ami nekem a legfontosabb változás, hogy a WizzAir idén nyártól már nemcsak Budapestre indít járatokat Lutonról, hanem már Debrecenbe is!!! Úgyhogy végre (valószínűleg) nem kell egy egész napot utazással töltenem, mivel Debrecen mindössze 60 km-re van szülővárosomtól, Tiszavasváritól! Jippijáé! :D

Balázsék azóta már meg is vették a jegyüket a Ryanairre március 30-ra, úgyhogy jönnek, megnyugodhatok :P :D Máté sajnos nem tud jönni, mert akkor lesznek zh-i, vizsgái… :/

Holnap végre elviszi az apjuk a gyerekeket, már kimondhatatlanul várjuk a felnőttekkel, mert az elmúlt napokban nagyon elviselhetetlenek voltak :S -.-. Amit ma is leműveltek, szavak nincsenek rá. Úgyhogy mindenkinek kell ez a néhány nap „szünet”. Mondjuk az apjuk is megérne egy misét. Vagyis inkább átkot, hülye az az ember, az biztos. Most kivételesen telefonált egyet a vezetékesen, és az anyuka vette fel, úgyhogy volt egy beszélgetésük (=vitájuk), mert az apuka azt mondta neki (amit utólag tudtam meg), hogy nem tudja, miért van felháborodva az anyuka, hogy nem szombat délelőtt, hanem már pénteken délután hazahozza a fiúkat (és így nekem itthon kell lennem aznap délután), mert még ő, az apuka, TESZ NEKI SZÍVESSÉGET, HOGY ELVISZI HALF TERM-BEN A FIÚKAT. A saját gyerekeit -.-. Hogy egyik barátom szavajárását idézzem, „hülye, aki nem normális”… Nagy az isten állatkertje, sőt, végeláthatatlan, ekkora isten barmát… -.-

De hogy ne bosszús hangnemben zárjam a bejegyzést, meg kell említeni, hogy a héten minden további nélkül teljesíthetem a néhány hete kitűzött célokat a futásban, azaz legalább 5 futás heti szinten, egyre jobb részidőkkel. Ennek megfelelően ma el is mentem futni, 2 perc nem kellett az elindulásom után, és elkezdett esni az eső :P :D Úgyhogy volt ösztönzés bőven, hogy siessek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése