2012. február 17., péntek

Egy érdekes diák

Nem is én lennék, hogyha a tegnapi “elfelejtett gondolatos” bejegyzésemből sem felejtettem volna ki valamit :D Szóval, ahogy már korábban jónéhány bejegyzésben előkerült, jelenleg lakik velünk egy francia srác. Ő angolt tanulni jött Londonba, minden hétköznap megy reggel suliba, és délutánig van, kb akkor jön haza, amikor én indulok a fiúkért, plusz-mínusz néhány perc. Nem is ez a lényeg. Ahogy megtudtam még szerdán, az anyuka mintegy 1,5 éve csinálja ezt, tehát hogy kiadja azt a kis szobát egy diáknak, mert ugye ez a bevétel is jól jön neki. Elmondása szerint az eddigiekkel elég szerencsés volt, mert mindössze 2 „tag” volt, akik nem igazán jöttek be úgymond, a többi nagyon könnyen alkalmazkodott a helyzethez. És mivel most is francia srác van itt, Pascal, megemlítette, hogy volt már korábban egy francia srác itt, náluk, aki szintén ilyen partyarc volt, azaz szinte minden nap ment valahova, alig volt itthon. És utána kérdezte, hogy tudom-e kicsoda Nasri?! Először nem értettem rendesen a nevet, majd mondta, hogy az a focista, aki az Arsenalban játszott, merthogy NASRINAK AZ UNOKATESTVÉRE LAKOTT ITT 6 HÉTIG még tavaly, amikor Nasri még az Arsenalban játszott, és kb mindig ment valahova. WTF?! És én miért nem akkor voltam itt? :/ :P Az biztos, hogy hirtelen nagy barátságba kerültem volna a sráccal :D El se hittem, mikor először mondta!

Miután ismételten felszedtem az államat a padlóról :D :P, elmondanám még, hogy a fiúk hazaértek, „mindössze” 3 órával az eredetileg megbeszélt időpont után :P Bár legalább az apuka hagyott egy üzit a hangpostámon, így tudtuk, hogy később jönnek, de hogy ennyivel?! 2 után indultak el Newportból (Wales), és 7.20-kor értek haza… A fiúk persze aludtak legalább 3 órát a túra alatt, így jó későn mentek ágyba… Mindegy, holnap én megyek el reggel, a Victorián felszedem Gabit, aztán valszeg egy kis városnézés J, majd vissza ide, este pedig Leicester Square Pub Crawl! Biztos jó lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése