2012. január 15., vasárnap

Verve, Pacha, Mission: Impossible IMAX-ben!


Nem unatkoztam ezen a hétvégén, az biztos! :D Péntek és szombat este is buli volt a programban, és számomra két új helyre mentünk. Péntekre Álex a Club Verve-et választotta, mert ott még nem voltunk, így ő kezdte el szervezni a dolgokat, azonban csütörtökön este megtudta, hogy mégis dolgoznia kell péntek este -.-, így átvettem a szervezéssel járó “nyűgöket” :D Végül 13 ember lett a guest list-en, amelyből 7-en jöttek el, így több, mint az 50%-a, ami egész jó aránynak számít :D :P

A Verve a Leicester Square-hez van közel, kb 1-2 perc sétára a Leicester Square Tube Station-höz. A klubnak van egy pub helyisége, illetve egy klub helyisége. Nem igazán nagy a hely, sőt, elég kicsi. A zenék elég jók voltak, talán csak a közepén „ült le” egy kicsit a dj. A társaság jó volt, viszont a hely annyira nem jött be, úgyhogy ide szerintem többet nem fogunk menni :P :D

Mivel most hétvégén a fiúk az apjukkal voltak, így tudtam, hogy szombat délelőtt menni fognak el, tehát miután szombat hajnalban hazajöttem, füldugó be, aztán alvás :P :D A tapasztalat, na! Olyan délután 2 után ébredtem fel. Bár valamit hallottam, hogy mintha még egyszer visszajöttek volna a fiúk, miután elmentek, de nem fordítottam túl nagy figyelmet neki, el voltam foglalva az alvással :D
Szombat este egyébként a Pacha London nevű helyre mentünk, ami a Victoria vonatállomásnál van. Álex (akit már fentebb is említettem) kapott jónéhány ingyenjegyet, úgyhogy az egyik au-pair-es csoportba írt, és mivel én még nem voltam a Pachában, ezért egyből lecsaptam a lehetőségre J Mert nekem van egy szabályom: Nem fizetek a bejutásért egyetlen helyen sem, ha van lehetőség guest list-tel, vagy ingyenjeggyel, vagy akárhogy ingyen bejutni oda. Illetve még kiegészíteném ezt a „szabályt” azzal, hogyha fizetek is, mert hirtelen ötlettől vezérelve döntjük el néhányan, hogy elmegyünk vhova, és már késő van, akkor is a lehető legkevesebbet, viszont ekkor semmit sem iszok a helyen. Egyszerűen nem éri meg a piákra, a drága piákra elkölteni a megkeresett pénzt… Mert hogy a klubokban nagyon-nagyon drágák az italok… -.- Egyébként most szombaton nagyon cseles voltam, mivel itthonról magamhoz vettem egy egész üveg bort :P, úgyhogy azt iszogattam/iszogattuk, így azért sem kellett fizetni, illetve eleve kevés készpénzzel mentem el itthonról :D Nyilván, hogy ne tudjam elkölteni :D A Pacha London egy house-zenét játszó hely, és megmondom őszintén, nekem bejött! Kivételesen reggel 6-ig nyitva van, nem úgy, mint a legtöbb itteni szórakozóhely, ami 3-4 óra körül bezár, úgyhogy lehet táncolni rogyásig :D 4.47-kor hagytuk el a helyet, én 5 után jutottam fel egy buszra, és 6.20-kor értem haza :D
Mai program pedig végre a Mission: Impossible – Ghost Protocol a Waterloo-nál lévő IMAX-ben!!! Brooke-kal mentem el megnézni (akivel szerdánként szoktam moziba járni, neki van Orange-os telója :P :D), és hát húúú, nagyon ott van a szeren az IMAX. Nagy-Britannia legnagyobb vászna, 20 méter magas, 26 méter széles, a terem 500 férőhelyes, hatalmas! Az 5. sorban ültünk, de onnan is beláttuk az egész vásznat, nem állt ki a nyakunk J, bár azért a legfelső sorokból lehet az igazi az élmény. Még a film előtt volt egy előzetes, vagy inkább prológus a The Dark Knight Rises című legújabb Batman-filmből, ami nyáron, egészen pontosan júliusban kerül majd a mozikba, és nekem az az év legjobban várt filmje. Azt is biztos, hogy IMAX-ben fogom megnézni :P :D Arra befizetek, az hótziher! Nagyon tetszett a Mission: Impossible is, szerintem méltó volt a sorozathoz! J Úgyhogy egyáltalán nem bántam meg, hogy elmentem végre az IMAX-be!!!
Úgyhogy összességében ismét egy nagyon jó hétvégén vagyok túl!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése