2012. január 13., péntek

"Kimozdulás" és tervezett vásárlás


Jól vagyok, csak gyűjtöm az anyagot a bejegyzéshez :D Kedd óta nem írtam, úgyhogy éppen ideje van egy gyors bejelentkezésnek, mivel hétvégén sem nagyon fogok blogközelben lenni.

Az biztos, hogy szerdán elég sokáig én voltam a fiúkkal, úgyhogy én vacsoráztattam meg, illetve a két kisebbet én tettem ágyba, a nagy kb pont akkor ment, mikor az anyuka hazaért olyan fél 10 magasságában. Egyébként, mivel se hétfőn, se kedden délután, főleg itthon, nem viselkedtek jól, így tegnap semmit nem vettem nekik suli után snack-re, ami enyhén szólva nem tetszett nekik, de hát ez van, én vagyok a főnök, én hozom a döntéseket. Ameddig nem viselkednek, nem lesz semmi.

Még szerdán este az egyik au-pair-es csoportban valaki megkérdezte, hogy lenne-e kedve valaki(k)nek mennie Hollandiába tavasszal. Nekem az célom, hogy Amszterdamba eljussak, lehetőleg még idén, úgyhogy egyből írtam is, hogy én benne lennék. Meg is beszéltük, hogy valszeg a Half Term környékén megyünk (ha megyünk). És hogy miért írtam le ezt most?! Mert ugye ahogy már írtam korábban, a fényképezőgépem még tavaly, az osztálytalálkozón földre került, és letört az elemeket bent tartó kis pöcök, úgyhogy állandóan maszek módon ragasztgatni kell, ami enyhén szólva nem ideális, illetve mostanra már elég gusztustalan lett a sok ragasztómaradványtól, még úgy is, hogy rendszeresen takarítom, de teljesen sajnos lehetetlen megtakarítani. Úgyhogy tegnap délelőtt, miután ledobtam a fiúkat a suliban, hazajöttem, és elkezdtem fényképezőgépeket nézni a neten. Előbb Argos, majd Currys, végül az Ebay-t is megnéztem, és valószínűleg onnan fogok rendelni egy Kodakot (most is Kodakom van, és nekem nagyon bejön, leszámítva a „pici” hibáját :D). Már ki is néztem a pontos terméket, és 48 fontba került összevissza, ami nagyon jó ár. Mivel most vannak a nagy kiárusítások, így mindenképpen most veszek néhány dolgot.

Tegnap délelőtt egyébként, vagy lehet volt már dél is, elmentem Camdenbe. Az útközben lőttem ezt a képet:
Szóval, Camdenben megebédeltem a szokásos helyemen, a piacon, majd benéztem az ottani Argosba, valamint a Sportsdirectbe. Már egy ideje nézegetem a Sportsdirect honlapját, mivel venni szeretnék egy futócipőt, amit akár focizásra is lehet használni, és ugye itt is most van a kiárusítás/leárazás, úgyhogy most van itt az ideje, ha venni akarok valamit… De olyan cipőket a boltban nem találtam, mint amit láttam a neten, úgyhogy egyelőre kivártam. Mivel esőre állt az idő, sőt még néhány csepp esett is, így buszra pattantam, és jöttem haza.

Az anyuka tegnap elég hamar hazaért, mert 15.30-ra ment a középső fiúról tartott megbeszélésre (tudjátok, valószínűleg Asperger-szindrómás), ahol azt tanácsolták neki, hogy ne mindig azt mondjuk neki, hogy mit csinál rosszul, vagy pl hogy egyen még többet, hanem pl akármilyen keveset is eszik, azért dícsérjük meg. Illetve még azt a tanácsot is kapta, hogy csináljon egy ilyen táblázatot, amelyen minden le van írva, hogy mi várható mondjuk előre egy hétre, tehát reggel mit kell csinálnia, a suliban mi várható (pl úszás, vagy kirándulások stb.), illetve este mi lesz a vacsi, mikor kell lefeküdni, meg ilyenek. Ez egy jó ötlet, kíváncsi leszek, hogyan fog megvalósulni…

Tegnap vacsinál Pascal, a francia srác, aki velünk lakik elhívott, hogy menjek vele és a sulis társaival ún pub crawl-ra, én meg igent mondtam. Ezután még annyi dolgom volt, hogy ágyba tettem a kicsi fiút, majd vártam, hogy induljunk. A közeli buszmegállóban összefutottunk egyik legjobb barátjával, majd Highgate-nél felszáltunk a metróra, mert Aldgate East állomás volt a célunk tegnap este. Mivel metrón voltunk, így nem tudtunk telefonálni, és mire odaértünk, a többiek, akikkel találkozni akartunk, már elindultak vissza Muswell Hill-be, a Church Pub-ba, és ekkor meg már mi nem értük el őket, mivel ők voltak a metrón, úgyhogy mivel már 10 óra volt, és pl a Church Pub 11-kor zár, így úgy döntöttünk, hogy hazafelé vesszük az irányt :P :D Úgyhogy röviden összefoglalva tartoztunk ezzel az úttal az ördögnek :D Pozitívuma ennek a „pub crawl”-nak, hogy nem költöttünk pénzt :D Mindenben meg kell keresni a pozitív dolgokat, nem igaz?! ;) Miután hazajöttünk, pont belefutottunk az anyuka, kérdezte is, hogy hogyhogy ilyen hamar itthon vagyunk. Elmondtuk az este rövid történetét :D, majd ha már nem ittunk semmit az este, én boroztam egyet, Pascal és az anyuka pedig Cidert ittak, közben pedig citromos cheesecake-et ettünk :D :P Közben jól el is beszélgettünk. Este fél 11 körül :D Ja, bocsi, fél 12 volt már az! :D Mert ő meg ezután ment a barátjáért Arnos Grove állomásra. Úgyhogy a tegnapi este így telt :D
Először arra gondoltam, hogy ma elnézek az Oxford Street-en lévő Sportsdirectbe is, hátha ott megtalálom azokat a cipőket, amiket a neten hirdetnek, de hát mire hazajutottam reggel a school run után, hamar elment a kedvem, mivel az 2 óra buszozás… Úgyhogy ma ebéd után Wood Green-be mentem el, mivel ott is van egy Sportsdirect, hátha… De sajnos olyan ott sem volt, de legalább hasonló volt, úgyhogy a méretet le tudtam venni J Még előtte Nórinak, egyik magyar au-pair-lánynak segítettem lefoglalni a jegyét a Wizzairrel, de hát mi kínszenvedés volt az! A telefonszámot semmilyen formában nem akarta elfogadni, annyira fos a Wizzair honlapja, hogy nemigaz -.- Ő még az ügyfélszolgálatot is felhívta, és azt mondták, hogy náluk működik, tehát valamit biztosan rosszul csinál… Jól segítettek neki, mi?! Na mindegy… Végül nagy nehezen sikerült a végére érnünk.

Egyébként azért akartam írni ma még mindenképpen egy bejegyzést, mert hétvégén sem nagyon leszek gépközelben. Még délelőtt muszáj voltam már jegyzeteket készíteni, mert az elkövetkező 4 hétvége mindegyikére van már legalább egy programom :P :D És valamit biztos, hogy elfelejtenék :P A fényképezőgépet egyébként most megrendelem, mielőtt megyek a fiúkért…

Jó hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése