2012. január 26., csütörtök

Futás, ásás, fényképezés


Múlt hét szerda óta van futócipőm, és csütörtök óta tudom is használni :P :D Mint ahogy írtam már korábban, a terv az, hogy heti legalább 5-ször eljárok futni. A jelenlegi terv az, hogy elindulok a háztól, elfutok egy útvonalon North Finchley-be, aztán egy másik útvonalon (amely úton megy a 134-es és a 221-es busz is) vissza. Ez (térkép szerint) 2,7 km-t jelent. Az első alkalommal 17 percbe tellett lefutni, de ez ilyen “ismerkedős” :D futás volt, hogy azért felmérjem a terepet. Azóta természetesen már jócskán javult a részidő, jelenleg – néhány futás után – 14 perc, de ahogy már írtam korábban, 12 perc a cél. Ezt követően pedig hosszabb távra fogok átállni J Muszáj volt már elkezdeni mozogni, és jól is esik, megmondom őszintén. Korábban nem szerettem futni, mondjuk azt nem mondom most se, hogy szeretek :P, de ez volt a legolcsóbb és legkönnyebb megoldás a testmozgásra. Még ma este is fogok menni. Egyébként vagy délelőtt, miután ledobtam a fiúkat, majd hazajöttem, vagy este, olyan 9 óra magasságában járok futni, és meglepő lehet, de este is teljesen jó idő van, nem fázok már az elején se, pedig egy póló és térdnadrág az összes ruha, ami rajtam van J

Ma délelőtt nem vitt rá a lélek, hogy elmenjek futni, így ebéd után úgy döntöttem, hogy elmegyek valahova, egyúttal kipróbálom már az új fényképezőgépemet élesben is :D :P Egyszerű megközelíthetősége miatt Camden Town lett a kiválasztott terület, úgyhogy busz-busz-metró-kombóval oda is értem.
El kell mondjam, hogy ma nagyon szép idő volt napközben, sütött a nap, annyira, hogy a metró ablakán átszűrődő napsugarak már rendesen melegek voltak J És hogy hol szűrődtek be a metróba napsugarak, mikor a metró földalatti?! :D A Northern Line Highgate és East Finchley között feljön a felszínre, és ezt követően ott is folytatja az útját. Ma Finchley Central állomáson szálltam fel rá.
Egyébiránt gyakorlatilag mióta visszajöttem a karácsonyi szünetről (vagy már azelőtt is?! Erre már nem emlékszem), szinte mindenhol „ásatások” vannak, azaz felújítják az utakat, járdákat, megnehezítve ezzel a közlekedők dolgát. East Finchley-ben most éppen a gyerekek sulija előtti részen cserélik a járdalapokat. De például Camden Town-ban, a Camden Town Station előtti Britannia kereszteződés össze-vissza fel van túrva. Mindenhol a munkát jelző műanyag narancssárga „kerítés” (vagy minek lehet ezeket nevezni?!), és enyhén nem nyújt szép látványt :P
Ezzel szemben a Camden Lock Market felé vezető úton, amelyet rengeteg tetoválószalon, szuvenírbolt és kajálda szegélyez, nyüzsgött az élet, tömve volt emberekkel, jó volt elmenni oda J
Még a kanálishoz is lementem, sétáltam a partján néhány percig, még arra úgysem voltam, és bőszen kattintgattam J
Kajafronton említést kell tennem arról, hogy tegnap chillit ettünk tortillába burkolva (én még ma is azt ettem ebédre J), ma pedig rakott krumplit csináltam J
Ja, és azt majdnem elfelejtettem, hogy, mivel most úgyis ott voltam Camdenben, úgy döntöttem, megveszem már a jegyeket a DumaLondonra, mivel – sajnos – nem nyertük meg a tiszteletjegyeket, amiket Facebook-on sorsoltak ki :P :D Úgyhogy én és Nóri már biztosan megyünk ;) Első sorba! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése