2012. január 16., hétfő

Arsenal legendák szobrai


Ugye említettem a múlt pénteki bejegyzésben, hogy csütörtök este 11 után, miután Pascallal hazajöttünk, pont belebotlottunk az anyukába, és leültünk enni és beszélgetni J Na, ekkor olyan dolgot tudtam meg, hogy leesett az állam. Csak eddig azért nem írtam róla, mert képi bizonyítékot akartam, hogy tudjátok, miről is beszélek ;)

Szóval, nem tudom, említettem-e már, de az anyuka barátja szobrász, nagyon laza, jófej csávó J. A lényeg most a szobrász énje. Kiderült ugyanis, hogy az egyik tavalyi munkája mi volt. Ő készítette el az Arsenal focicsapatnak a csapat 3 legendájának a szobrát!!! Nem hittem a fülemnek… Wow! Úgyhogy már hétvégén kigondoltam, hogy nekem bizony hétfőn az első dolgom az lesz a sulibavitel után, hogy elmegyek Holloway-be, a stadionhoz, és készítek néhány képet bizonyíték gyanánt! ;)

Az első szobor Tony Adams-é, aki 22 éven át volt az Arsenal védelem oszlopa, a második Herbert Chapman-é, aki a ’20-as, ’30-as években volt a klub legendás edzője, a harmadik pedig a klub gólrekorderéé, Thierry Henry-é.  
 Tony Adams
 Herbert Chapman
Thierry Henry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése