2012. január 9., hétfő

Betörés


Teljesen friss az élmény. Elmentem a közeli The Co-operative-ba vásárolni, és mikor jövök vissza, a kulcsomat egyszerűen nem vette be a zár, akárhogy próbálkoztam, úgyhogy alternatív megoldások után kellett néznem. Mivel a szerszámok a házban vannak, így nem volt megkönnyítve az eset :D :P Először a még tavalyról maradt tűzijátékokat találtam, de túl vastagok voltak, így nem fértek bele a zárba, úgyhogy kereshettem tovább. Egy félórát biztos eltöltöttem a keresgetéssel, amikor tök véletlenül megláttam a földön a hátsó bejáratnál a egy csipesznek azt az alumínium részét, ami összetartja az egészet. Először azzal sem sikerült, amit gondoltam is, mert ki kellett egyenesíteni egy kicsit. Szenvedtem-szenvedtem vele, de végül is sikerült, mint egy igazi betörőnek :P :D Nem osztom meg a módszereimet, de ha más nem lesz, meg van a karrierem :P :D

Amúgy már korábban is „dadogott” a kulcslyukban a kulcsom, de eddig mindig bevette, és be tudtam simán jönni. Viszont most már mindig nálam lesz a csodatevő szerszám :D Bár most kíváncsian várom a többieket, hogy nekik sikerül-e bejönniük, vagy fellép-e ugyanez a probléma, mert akkor valszeg zárat kell cserélnünk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése