2012. január 6., péntek

Rövid történetek


Mint ahogy már az előző bejegyzésben írtam, mióta visszajöttem, eléggé nyugodtak a kedélyek. Ma volt egy kisebb kiborulása a két kisebb fiúnak, de hát ezt már várhattuk :P :D Nem is igazán vettem a szívemre.

Egyébként tegnap délelőtt, vagyis inkább reggel, mivel még bőven a suliban voltunk, az egyik anyukával szóba elegyedtem, és kiderült, hogy eddig azt hitte, hogy Észtországból származom (egy újabb tipp a “Honnan származok?” kérdésre :D :P), de miután elmondtam, hogy bizony én Magyarországra járok haza, mondta, hogy tavaly ősszel volt(ak) Budapesten és teljesen lenyűgözte. Amilyen rendesek, kedvesek az emberek, tiszták, tisztábbak, mint az angolok (mondjuk ez így van), és nagyon segítőkészek. Illetve ódákat zengett a magyar ételekről. Külön is megemlékezett a Dobostortáról, amit ki is tudott mondani! Illetve, hogy milyen adagokat adnak! Nagyon jó volt ezt hallani! J

Ma sem volt semmi extrém. Említésreméltó is csak annyi, hogy reggel a sulibavitel után mentem felszedni anyuka egyik csomagját a postáról. Semmi extra. Délután a középső fiú pedig hozta haza a suliban, papírdobozokból készített robotját, ami biztos, hogy a legnagyobb volt az osztályában, még a tanárnő is külön megjegyezte. Úgyhogy megszenvedett a cipelésével :D

Ma este elvileg bébiszittelnék, de az anyuka hamar felszedte a barátját Heathrow-ról (mert most jött vissza Ausztráliából, röpke 22 óra az út...), és még az egyik nagybácsi is itt volt, úgyhogy mégsem nagyon kellett bébiszittelnem, de a mai estét már itthon töltöm, majd holnap megyek bulizni J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése