2012. január 20., péntek

Nagyszerű esték :)


Tegnap napközben Nóri írt, hogy nem lenne-e kedvem elmenni este Ealingbe Álex szülinapi összejövetelére. Mivel az anyuka sokáig dolgozott (elvileg), így egy kis unszolás után beadtam a derekam :P, majd mielőtt mentem a fiúkért, felhívtam az anyukát, hogy mikor jön haza, mert mennék el utána, és mondta, hogy hívjam fel a bátyját, ő nagyon szívesen segít, itthon lesz a fiúkkal. Meg is történt, úgyhogy este tudtam menni.

Hát Ealing nincs közel hozzám. Metróval mentem, de ugye még a metróhoz is busszal kell eljutnom. A 221-es busz jött legelőször, így Bounds Green állomást lőttem be, hogy ott fogok felszállni a Piccadilly Line-ra. Hát ez nem így sikerült, ugyanis terelés volt este -.-, így a busz más útvonalon ment, úgyhogy csak Wood Green-ben tudtam felszállni. Finsbury Parknál átugrottam a Victoria Line-ra, majd Oxford Circus-ön a Central-ra, aminek a végállomása Ealing Broadway. 21.33-kor értem oda, és 20.22-kor hagytam el a házat :P Szóval a leggyorsabb verzióban is több, mint 1 óra volt az út…

Jól megleptük Álexet, mert egyáltalán nem számított ránk ;), főleg nem hétköznap este :P Az O’Neills-ben voltak, ott csatlakoztunk hozzájuk, majd zárás után (11 után) átmentünk egy közeli (még nyitva lévő), mint kiderült, borozóba :D Csak borok voltak. Nagyon jó volt ez az este! J A hazautam is „rövid” volt, metró híján buszokkal kellett megoldani, és 3.07-kor már itthon is voltam :D :P Sőt, még a 134-es után futni is kellett Tottenham Court Road-nál :D :P

A mai nap ennek megfelelően nyögvenyelősen indult :P a kb 3 óra alvásnak „köszönhetően” :D De aztán ébren tartottak :D Sőt, délután megvolt a napi (heti/havi :D) jócselekedetem, ugyanis jött egy csávó, aki szellemileg sérült gyerekeknek gyűjtött pénzt, méghozzá úgy, hogy az alábbi képen látható kulcstartó bevételéből befolyó összeget a gyerekekre költik. Vettem egyet J
Délután semmi extra, a nagybácsi itt volt, segítette a középső fiúnak a leckéjében, elugrottam a boltba gombáért, aztán gyorsan összedobtam egy könnyű kaját, raviolit gombás szósszal. Mondjuk a szósz érdekes lett, de ahhoz képest, hogy nem szeretem a gombát, ehető :D Aztán még beszélgettünk egy kicsit az asztalnál, majd én húztam fel a szobámba, hogy nézzem a Magyarország-Franciaország kézilabda Európa-bajnoki meccset. És hihetetlen, de legyőztük az olimpiai-, világ- és Európa-bajnok csapatot 26-23-ra!!! Elképesztő, nagyszerű!!! Ha most nem alkot valami nagyot a csapat, akkor nem tudom, mikor!

És egy ilyen győzelem után mindjárt könnyebben indul el az ember futni! :P Igen, végre felavattam az újonnan vett futócipőt. Imádom, nagyon bejön! :D 17 perc alatt futottam 2,7 km-t, elfutottam North Finchley-be, majd vissza. A részidő nem a legjobb, de kezdésnek talán megteszi. Amúgy futás közben éppen kerültem ki egy párt, akik éppen a pitbulljukat sétáltatták, és nem túl nagy ívben kerültem ki őket, és a kutya rámharapott volna, de a gazdája szerencsére időben megfogta :D :P Szép lett volna első londoni futásom alkalmából egyből kutyaharapással hazatérni :D :P Amúgy érzem, hogy lesz izomlázam, mert már nagyon régen mozogtam komolyabban, de megéri! Ez hiányzott, a mozgás, úgyhogy mostantól nagyon sűrűn fogok járni futni. Egyébként nagyon jó idő van most kint, egy picit szemerkélt az eső, de a hőmérséklet tökéletes.

Éppen most fejeztem be egy hatalmas bögre Chai Latte Teát az új SportsDirect-es bögrémből :D
Holnap a hétfői kínai újév alkalmából nagy családi ebéd lesz, amire „hivatalos” vagyok :D Jön Edina Londonba szülinapot ünnepelni, úgyhogy este party-time ismét ;)

2 megjegyzés:

  1. Szia,hat az igazsag az,hogy kicsit irigy vagyok erre a bogrere!!!!!:)
    Kicsit?........hat elegge!

    De azert hasznald egeszseggel!

    Eniko

    VálaszTörlés
  2. :D Használni fogom, az biztos! :) És ahogy írtam is, nekem is nagyon nagy meglepetés volt, hgoy a cipő mellé még ezt is küldték! Lehet ez volt a kompenzáció, hogy még a kiszállításért is kellett néhány fontot fizetni :P :D

    VálaszTörlés