2012. január 19., csütörtök

Csomagos szerda


Szerdán bekövetkezett, amire vártam :D Azaz váratlanul az összes csomag megjött, amire a héten vártam! Írtam ugye, hogy végül arra a következtetésre jutottam még kedden, hogy valószínűleg nem a fényképezőgépet akarták kedden kihozni, amikor cipőt voltam nézni. Na, végülis miután ledobtam a fiúkat, elmentem felvenni a csomagot, és mégis csak a fényképezőgép volt benne.

Aztán napközben megjött a másodiknak várt csomagom, ami egy 150x90cm-s magyar zászló :D Kemény 3,5 fontért vettem eBay-ről. Szóval olyan  11 magasságában az is megérkezett. Délután ugye mentem a fiúkért, addig nem jött meg a harmadik csomag, a cipővel. Amúgy most már délutánra is megvan a rutin a fiúkkal. Hogyha időben odaérek a suliba (ami mostanában a b.zi 263-as buszok miatt nagyon ritkán teljesül, van olyan, hogy jön egy időben, de nem szállhatunk fel rá, merthogy nincs rajta hely -.-, vagy másik, amikor jó sok ideig egy busz sem jön, majd kettő egymás után, persze már késésben vagyok…), akkor 263-asra felpattanunk, majd le a Leisure Centre előtt, ahol alig kell néhány percet várnunk, mert már jön is a 382-es J

Amúgy tegnap Shepherd’s Pie-t csináltam, amit bolognaihoz való húsból (+borsó, meg még néhány hozzávaló) és krumplipüréből kell csinálni, úgyhogy azt még azelőtt elkezdtem, mielőtt mentem a fiúkért, hogy utána ne kelljen már nagyon rohanni J Aztán, miután hazaértünk, belépek az ajtón, és látom, hogy nem tudtak kiszállítani egy csomagöt, de szerencsére nem kellett elmenni sehova messzire felvenni, mert beadták az egyik szomszédnak J

Úgyhogy át is mentem átvenni, és nemcsak a cipő volt a csomagban, hanem még egy ajándék, hatalmas Sportsdirect-es bögre is! Nagyon tetszik a cipő, egyszerűen nagyszerű. Két kis hibája van/volt :D :P Az egyik, hogy 10-es méretben volt a legkisebb a neten (a boltban ugye 10,5-es volt a legkisebb), és nekem 9-9,5-es lett volna a legtökéletesebb, úgyhogy egy nagyon picit nagyobb az ideálisnál, viszont ezt meg tudom majd szokni. A másik hiba az volt, hogy ez a cipő használható többfajta terepen is, így adtak hozzá 4-4 darab tüskét/stoplit (kinek hogy tetszik), amiből 2 db alapból bele volt téve a jobb cipőbe… De nem gyengén, hanem úgy bele volt szorítva, hogy a tüskék ki- és betevésére szolgáló szerszámmal esélytelen volt kiszedni. Nem is sikerült. Majd vacsi után felkutattam az egész házat a szerszámosláda után, de nem találtam sehol sem, úgyhogy kénytelen voltam várni az anyukára, aki az Open Evening miatt kereken este 10 órakor esett haza. Természetesen nála, a kocsija hátuljában volt a láda :D :P Úgyhogy feleslegesen is kerestem…

De akkor még nem sikerült kieszkábálni a tüskéket a cipőből, valószínűleg a nem megfelelő koncentráltság számlájára írhatom ezt, mert ma az egyik szerszámmal már sikerült! :D Máshogy próbáltam meg, és gyakorlatilag egyből sikerrel jártam! Úgyhogy öröm és bódottá van! ;)

Egyébként az elmúlt 1 napban mindkét kisebb gyereknek volt egy-egy nagy hisztije. A középső tegnap, vacsoránál kezdett el feleslegesen hisztizni, merthogy a kicsi akart neki önteni a poharába almalét, de ő mondta, hogy nem kisbaba, hogy neki segíteni kelljen, úgyhogy nem fogadta el a segítséget. Ehelyett odament a kicsihez, és megpróbálta kitépni a kezéből az almaleves dobozt -.- Úgyhogy innen egy „jó” kis vitánk támadt, és sajnos nem hagyta abba a nyöszörgést, ami a végére már elviselhetetlen méreteket öltött, úgyhogy felcipeltem a szobájukba, hogy ott tombolja ki magát… Természetesen ott sem akart maradni, mert mindenképpen almalét akart inni, de hát ha nem hallgat rám, így jár sajnos… :/ Végül mi sikeresen befejeztük a kaját, majd szóltam neki, hogy mostmár ugyan ő is jöjjön enni :P :D túléltük az estét, az a lényeg…

Ma reggel pedig a kisfiú kb 8.10-kor eszmélt, hogy meg kéne csinálnia a háziját, amit ma kellett volna beadnia. Jelzem, 8.15-kor el kell indulnunk itthonról… Néhány dolgot le kellett volna írnia, kivágnia a londoni tűzvészről valami képet, amit még ki is kellett volna színeznie. Úgyhogy természetesen mondtam, hogy nem, mert akkor lekésnénk a buszt. Erre ő is elkezdett hisztizni. Nem mintha nem mondtam volna neki tegnap délután legalább 10-szer, hogy csinálja meg a háziját akkor, de hát nem… Így járt.

Egyébként nem tudom, említettem-e már, de a nagyfiú (11 éves) milyen sorozatot kezdett el múlt hét végén nézni?! A Lostot!!! És annyira tetszik neki, hogy azóta kb mikor itthon van, mindig azt nézi neten :D És már a 2. évad elejénél jár J Mondjuk tényleg nagyon jó az a sorozat, az egyik kedvencem, csak mégis érdekes, hogy már 11 évesen ennyire sorozatjunkie-vá vált :D Én az vagyok, de csak nemrég óta :D :P

A végére pedig egy kép a csomagjaimról, valamint egy viccesebb :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése