2011. július 7., csütörtök

2 hét múlva...

A tegnapi és a mai napban két közös dolog volt: esett az eső veszettül többször is a nap folyamán, illetve, hogy mindkét nap szarrá áztam ennek köszönhetően :P Mondjuk tegnap még bónuszként a kislányok is megáztak, mert pont akkor kezdett el szakadni, amikor jöttünk hazafelé a suliból délután… Ma pedig találkoztam már a bristoli au-pairekkel, és hazafelé jutott bőven az égi áldásból. Mondjuk annak most ittam meg a levét, hogy néhány hete megint leesett az első sárvédő, így konkrétan az arcomba kaptam a mannát a bicikli kerekéről :D És még most este is szépen rákezdett az eső. Na de ennyi elég is az időjárás-jelentésből szerintem.

Mi más történt mostanában? Tegnap csináltam rakott karfiolt. Nagyon ott volt a szeren :D Még ma is azt ettük a lányokkal, mert maradt bőven tegnapról. Ma este egyébként bébiszitteltem/bébiszittelek, mert a szülők a nagyfiúval mentek valami iskolai rendezvényre, így én vettem ki a lányokat a fürdőből, majd felügyeltem a felöltözést, fogmosást, majd végül olvastam nekik, és alvásidő lett. Viszont az egyikük nagyon nem akart elaludni, 20.25-kor már ágyba parancsoltam őket, az egyikük egyből el is aludt kb, de a másik még fél óra múlva is alig-alig akart. De azóta már minden okés. Amúgy olyan egy órája felmentem, hogy kikapcsoljam a cd-lejátszót, mert van, hogy hallgatnak németül meséket alváshoz, és mikor jöttem le, megláttam, hogy itt áll a kocsi, amivel mentek a többiek arra a rendezvényre. Viszont ők meg sehol. Azóta sem jöttek még haza, legalábbis semmi hangot nem hallok, nem tudom hol lehetnek. Valamelyik szomszédnál?! Talán… Majd kiderül. (Közben hazaérkeztek)

Arról még nem írtam, hogy jövőhéten ismét egy gyerekkel kevesebb lesz, mert a nagyfiú megy Exeterbe közel egy hétre valamiféle táborba, így csak 5-en leszünk itthon egészen jövőhét péntekig. Jövőhét pénteken pedig ismét bébiszittelnem kell, mert a fiúnak lesz a Colston Hallban koncertje (ha jól tudom), és azt mennek megnézni a szülők. Ez igencsak nagy szám, hogy a Colston Hallban fog szerepelni a fiú!

Mindjárt véget ér a bristoli kaland… :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése