2011. július 15., péntek

Nyugalom és békesség

Az elmúlt napokban (szerencsére) nem nagyon volt időm lazsálásra, mondjuk szerda volt egy kicsit lazább ilyen szempontból, mivel akkor összefutottam Annikával, hogy elbúcsúzzunk, mivel holnap utazik haza Németországba. Mondjuk még a találkozás előtt, majd utána is festegettem egy kicsit, de nem vittem nagyon túlzásba :P

Tegnap 6 órán keresztül festettem a kerítést, illetve a kertben lévő fadolgokat, amíg el nem fogyott a festék :D Két pozitívuma van ennek a festegetésnek: 1, pluszpénz, 2, szépen barnulok J Bár tegnap délutánra annyira kifáradtam, hogy azt hittem, állva elalszok :P, hát igen, a nap megtette jótékony hatását :D

A délutánok zökkenőmentesek, azért nem mindegy, hogy 5 gyerek van, vagy csak 2 v 3. Ezen a héten, hogy csak a két lány volt itthon, kb mint a béke és nyugalom szigete a lakás. Nem kell rohanni, én is vacsora után szépen lassan, lazán, ráérősen elpakolgatok, de még így sem tart sokáig :P A vacsorakészítést sem stresszeljük túl, ami van éppen a hűtőben, abból alakítunk valamit, oszt szevasz.

Tegnap este, olyan 9 óra tájékán, hazajött Exeterből a nagyfiú, ennek következménye a ma esti bébiszittelés, mivel ma este 7-től van/volt a Colston Hallban valami fellépés (asszem), így a lányokkal vacsiztam, majd elpakoltam, aztán ágyba tettem őket, igaz az elalvás nem ment egyből :P Jópárszor visszamentem, és elég sokáig nem aludtak, mindig beszélgettek, de egyszer ottmaradtam jónéhány percig, a sötétben, hogy ne beszélgessenek :P, és végülis azután nemsokkal már mindketten aludtak. A család többi tagja még nem ért haza, kitudja mikor fognak.

Ma sem unatkoztam napközben. Még az volt a szerencse, hogy reggel az apuka elvitte a lányokat a suliba, így lett egy plusz félórám, aminek a segítségével mindennek végeztem, amit elterveztem a mai napra. Ezeket csináltam: 8.30-9.30 – vasalás, 9.30-12.30 – takarítás a szomszédban, 12.30-13.30 ebéd, felporszívózás, felmosás, 13.30-14.30 – vasalás befejezése, 14.30-15.00 – hajvágás és zuhanyzás. Majd mehettem a lányokért, de most majdnem egyből jöttünk is haza, mert esőre állt az idő, és nem akartam kísérteni a múltat, elég volt múlt héten elázni jópárszor :P :D

Holnap napközben pakolok a bőröndökbe, mivel vasárnap ugye megyek Londonba, és a téli-, valamint a vastagabb cuccokat elviszem a kövi hostcsaládhoz, annyival is kevesebbet kell majd hazavinni. A nap másik fontos eseménye pedig 19.00 órától lesz esedékes, méghozzá a Harry Potter and the Deathly Hallows: Part II megnézése. Holnap este azért majd még beszámolok róla, hogy milyen volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése