2011. július 2., szombat

Okézsoké

Ha jól emlékszem a keddi napról írtam utoljára (az oxfordos bejegyzést leszámítva), úgyhogy folytatom a szerdával.

Szerdán nem volt suli a lányoknak, mert a tanároknak volt valami továbbképzés, vagy mi, úgyhogy itthon maradtak velem. És az apukával. Mivel szegénynek még mindig nagyon fájt a bal vállánál az ízület, izom, vagy valami, úgyhogy ha azt mondom, hogy elég megfontoltan mozgott, akkor egyáltalán nem túlzok, sőőt! Úgyhogy hogy tudjon napközben egy kicsit pihenni, délelőtt elmentem a lányokkal a közeli parkba, ahol kivételesen fagyizhattak (az apjuk adott rá pénzt :P, mert amúgy nincs megengedve nekik, csak nagyritkán), és vagy 2-3 órát voltunk is ott. Majd hazajöttünk, egy kicsit voltunk itthon, majd elkísértem őket az egyik iskolatársukhoz 2 órára, ahova 4.45 körül mentem értük.

Vacsorát szerda lévén én készítettem, de mivel nem volt itthon hús (mert az apuka egyszerűen elfelejtett venni hétfőn, mikor teszkózott…), így improvizálnom kellett valamit a rendelkezésre álló zöldségekből és más ételekből. Végül is rizst csináltam, illetve egy ilyen zöldség mixet, amibe tettem káposztát, paprikát, paradicsomot, sárgarépát, bazsalikomot, lilahagymát, spárgát, megöntöztem olivaolajjal, egy kis fűszerkeverék, bors és kurkuma is került bele, és az egészet megpároltam. Illetve még a maradék levest megmelegítettem, hogyha véletlenül valakinek nem ízlene a másik, akkor legyen B-terv. Azt hiszem jól sikerült az improvizáció, a szülők kérdezték is, hogy hogyan csináltam, de mondtam, hogy csak improvizáltam J

Mint ahogy csütörtökön reggel megtudtam, szerda este az anyuka hozott egy csomó gyógyszert az apukának, illetve valamilyen kezelést is alkalmazott a vállán, és csütörtökre mintha kicserélték volna a hostaput. Gyakorlatilag teljesen eltűnt a fájdalom, így már simán tudott menni dolgozni, biciklivel. Az anyuka csütörtök lévén nem ment munkába, én viszont nem voltam itthon, hanem a szomszédba mentem segédkezni. Végülis most is takarítani kellett, mivel a hátsókertben lévő faburkolatot kellett jól megtisztítani, lemosni, lefertőtleníteni, majd megint lemosni. Ezt csináltam csütörtökön. Délután meg olyan jó idő volt, hogy kiültem a hátsókertbe a padra olvasni, és napozni :P Majd az anyukával hazajöttek a lányok, és jöttek oda egyből gyakorlatilag, hogy olvassunk :D Mostanában teljesen változatos az olvasás velük. Van amikor úgy megy, mint az ágybavizelés, olyan szaporán, máskor meg kínszenvedés az egész. Egyre több könyvet szoktak mostanában már hazahozni, így mire a sokadik könyv végére jutunk, már jól lefáradok -.- :P Meg persze ők is.

Csütörtök este csak a két kislánnyal ettem együtt, mert a nagyfiú egyik barátjánál evett, az anyuka ment valami étterembe este, az apuka pedig később ért haza.

Ma ismét mentem a szomszédba, hogy lefessük a deszkaburkolatot. Vagy legalábbis elkezdjük lefesteni, mert egyrészt nem volt elég festék, másrészt az időbe sem fért volna bele, mert kb 3 órán át festettem/festettük, viszont jó, ha a felénél járunk… De megérte, hogy mentem, mert legalább pénzt kerestem, a szép napsütésben barnultam (de legalábbis égtem egy kicsit :D :P), és így ma este nyugodt szívvel mehettem el itthonról :D Igen, nem voltam itthon, mivel péntek estére az anyuka Ladies Party-t szervezett. Nem volt kimondva, hogy jó lenne, hogyha elhúznám a csíkot, de hát gondoltam én, hogy úgy az igazi, hogyha nincs itthon férfiember :P :D Úgyhogy úgy döntöttem még hét közben, hogy akkor ebből mozi lesz, és a Transformers 3, lehetőleg 3D-ben. Úgy is lett. 22.45-kor!!! Kezdődött a film :D, csak az akkori 3D-s verziót tudtam elérni, de mondjuk azt bőven, mert nem sokkal 8 óra után indultam el itthonról, majd megvettem a jegyet, beültem a Bella Pizzába enni, majd sétáltam egy kört a városban, megnéztem, hogy gyalog (nagyon nyugis, lassú tempóban) milyen messze van a Temple Meads vasútállomás. Jelzem, kb 20 perc. Broadmeadtől. De ennél csak kevesebb, hogyha normális tempóban megy az ember.

A Transformers 3-ról. Nem volt semmi extra elvárásom a filmmel szemben. Hogy is lehetne, hogyha robotok gyakják egymást benne hosszú percekig?! Szerintem ez a Transformers-sorozat tipikusan ilyen agykikapcsolós filmélményt kínál. Ezt szerintem most is hozta a film, bár egy kicsit hosszúra nyúlt véleményem szerint. Azért is jó volt, hogy ma is mentem a szomszédba dolgozgatni, mert a ma ott keresett pénzemből kapcsolódtam ki ma este J

A hétvégéről pedig: szombaton, ahogy már korábban megírtam, jön Anita és Bogi, aztán bevesszük a várost. Vasárnap pedig ismét irány London, remélhetőleg legkésőbb vasárnap este megtalálom a következő hostcsaládomat! Addig is legyetek jók, ha tudtok, a többi nem számít!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése