2011. július 11., hétfő

Visszaszámlálások

Gyakorlatilag utolsó fejezetéhez érkezett a bristoli évem, ugyanis egészen pontosan 10 nap múlva fogom elhagyni a várost… Eltelt ez az év is. Másik apropója a mai bejegyzésnek, hogy kb egy hónap múlva pedig megérkezek Londonba, hogy elkezdjem az ottani évemet J

Egyébiránt folyamatos emailkapcsolatban vagyok a leendő hostanyámmal, és most éppen arról folyik a diskurzus, hogy milyen ágyat szeretnék a leendő szobámba, ugyanis ott még jelenleg a legnagyobb fiú lakik, de ő át lesz paterolva  másik két fiúhoz a nagyobb szobába :P, és nekem lesznek véve (de legalábbis beszerezve) új bútorok. De ezt majd még most vasárnap ráérünk megbeszélni, miután jobban megnéztem, hogy mekkora lenne az ágy, így mennyi hely maradna a szobában, stb-stb. Amúgy elkezdtem egy nagyon maszek listát írni, hogy mi mindenem van itt, mivel két bőröndöt kell majd vinnem most vasárnap, mert a kb 3 otthon eltöltendő hétre nem kell olyan sok cucc, az idő rövidsége és maga az időjárás miatt, és hát amúgy is 3 bőröndöm van, azok közül meg nem akarnék egyet sem itt hagyni :P

A mai napom nagyrésze festegetéssel telt, ugyanis múlt hét kedden volt itt egy fószer, aki berakta az újonnan vett kerítéspaneleket, és azokat le kell festeni, én meg mondtam, hogy meg tudom csinálni. 1 panelt még múlt héten lefestett az apuka, így maradt még 9, ebből ma 4 nagyobbat lefestettem (3,5 óra alatt), remélem holnap sikerül befejeznem.

Holnap egyébként délután még találkozok Maggievel, aki holnap 3.30-kor indul Bristolból Lutonra, és előtte a Coach Stationön még egy búcsúkávéra összeröffenünk.

Btw, teljesen úgy fogok kinézni, mintha valami nyaralásról tértem volna haza :D
Most nézem, hogy már ezer éve nem linkeltem zenét nektek, úgyhogy most már éppen itt az ideje :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése