2011. július 20., szerda

Az utolsó vacsora

Megvolt az utolsó vacsora. Rakott krumplival kedveskedtem a családnak, de ez a nap is olyan volt, mint a többi, tehát az anyuka sokáig dolgozott, 8 után ért haza, így ő később evett, semmi extra, hogy az egész család együtt vacsorázna, vagy ilyesmi.

Annyi különbség volt a többi szerdához képest, hogy az apuka csak dél után néhány perccel ment dolgozni, mert gyakorlatilag kimerült, és szüksége volt néhány óra alvásra. Így, miután én elvittem a lányokat a suliba, ő felment, és ledőlt néhány órácskára. Én közben boltokba mentem, egy kicsit közben szemerkélt az eső, úgyhogy nem maradtam száraz most sem :P, de nem áztam meg nagyon szerencsére. Délelőtt kimostam már a ruháimat, majd mielőtt mentem délután a lányokért, még kivasaltam, felporszívóztam, illetve az ablakaimat is lemostam, mert már elég mocskosak voltak kívülről. Természetesen ezután esett az eső -.-, így a levegő is szépen lehűlt, de nem vészes.

Közben egyik volt osztálytársam rám írt fészen, hogy tudnék-e neki venni egy cipőt, és hazaszállítani, mert itt egy kicsit olcsóbbak, mintha otthon venné meg őket. És mivel holnap még ígyis-úgyis mennék/megyek a városközpontba, egy „búcsú-sétára” :D, így benézek a kedvéért a Sportsdirectbe. Mivel jó pakoló vagyok, mármint bőröndbe, így nem okozhat gondot a cipő belesummantása sem :P

Már majdnem elfelejtettem írni a tegnapi napról. Megbeszéltük Mariával és Sophie-val, hogy délben összefutunk egy kávéra. Úgy is lett, végül egy Costa-kávézó mellett döntöttünk, ahol nagy meglepetésemre átadtak nekem egy búcsúajándékot :O

Egy londoni útikalauz, illetve egy Kinder-tojás volt a meglepi J, a tojásból jött az a németzászlós tenyér, ami amúgy egy pecsét :D Tényleg nem számítottam erre. Nagyszerű érzés volt! A kávé és szendvicsek elfogyasztása után tettünk egy kört Broadmeadben, én pedig a The Mallban bezsákoltam egy dvd-t. Már múltkor is szemeztem vele :D, de akkor még soknak tartottam az árát, most viszont nem tudtam otthagyni. Az Inception-ről beszélek természetesen, a tavalyi év legjobb filmje számomra, ÉÉÉÉÉSSS (mondjuk ez már nem nekem lényeg, de mondjuk a családom is meg tudja majd így nézni esetleg) van rajta magyar hang és felirat!!! Nem kis meglepetés volt ez sem :D
Nemrég pedig megcsináltam az Online Check-Int, elsőre pont a gép közepére, a szárnyhoz tett be a rendszer, viszont én látni is akarok valamit, ezért az utolsó, 22. sorba tettem át magamat :P Úgyhogy mostmár menthetetlenül haza megyek!!!

Hát ezzel a bristoli au-pairkedésem és így a bristoli évem lezárult, de holnap, mielőtt indulok, jövök egy bejegyzéssel, érdemes lesz felnézni! ;)

Jó éjszakát!!! :D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése