2011. július 16., szombat

It all ends aka Harry Potter and the Deathly Hallows: Part II

Most értem haza a moziból, ahol, ahogy az előző bejegyzésben már megpendítettem, megnéztem Mariával és Sophie-val a Harry Potter and the Deathly Hallows: Part II-t. Röviden és tömören, nekem tetszett. Olvastam a könyvet (igazából csak ezt, az első hatot még be kell pótolnom), de nekem az után is tetszett film. A legfontosabb részeket véleményem szerint jól megcsinálták. Hú, most hogy írjam spoiler nélkül, hogy aki még nem látta és/vagy nem olvasta, annak ne kotyogjam el :P Annyit írok, hogy a Snape-es és a Dumbledore-os jelenetek nagyon rendben voltak. Kíváncsi voltam a könyv azon részei után, hogy filmben hogyan fogják megvalósítani, de átugrották a lécet szerintem ezekben az esetekben (is). Úgyhogy egy jó estén vagyunk túl J

A mai napom másik fontos programpontja a pakolás volt. Hát, mit ne mondjak :P, 2009 szeptemberében egy ilyen nagyobb bőrönddel jöttem ki Angliába, azóta két bőröndöt vettem, egy közepeset, és egy kézipoggyásznak is megfelelőt, de még egy kicsit trükközni kell, hogy minden szükséges dolgot elvigyek majd :P Beletelt néhány órába, míg összepakoltam. Tele lett a három bőrönd, büszkén jelentem :D Mondjuk a holnap reggeli utazás érdekes lesz, mert majdnem egy mérföldet kell majd gyalogolnom két bőröndöt húzva, illetve egy hátitáskát v laptoptáskát vive. Külön ízt ad a történetnek, hogy a BBC időjárás-előrejelzése Heavy raint mond 7 óra körülre, ami annyira használna nekem, mint szarnak a pofon :S Na majd meglátjuk :P

Jóéjt mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése