2011. április 28., csütörtök

Going home!!!!

Július 21!!! Vagyis már át fog nyúlni 22-ébe az érkezésem, de kit érdekel!!! 23.45-kor touchdown-olok Ferihegyen. Már le is van foglalva a jegy, muszáj is volt, mert már csak 1 hely volt £78-ért arra a járatra, úgyhogy gyorsan kellett cselekedni J Ez azt jelenti, hogy 84 napom van még Bristolban, vagyis inkább bristoli székhellyel :P, mivel közben azért lesz még egy-két :D utazás is J

Azért mennyivel más így hallgatni Daughtry – Home című számát, mint egy kicsit letörtebben, mint tegnap este! :D Teljesen más megvilágításban vannak most a dolgok, teljesen felvagyok dobva!

Egyébiránt a foglalás előtt megint leültünk az apukával beszélni, először még csak jövőhét szombatról kérdeztem, mert mint Esztertől megtudtam, május 7-én Bristol Clifton városrészében, elég közel a városközponthoz lesz egy Magyar Est, amire Eszti is bejönne Bristolba, és itt aludna, ha szabad. Persze, szabad, és még én is szabad leszek, tehát nem kell akkor bébisintérkednem :D Ezután elmondtam az apukának, hogy beszéltem néhány emberrel, és úgy döntöttem, hogy mégsem maradok itt, náluk, még ha úgy döntenének, sem, hanem amint vége a gyerekeknek a sulinak, én is repülök J Ez pedig július 21-ével fog eljönni. Majd már csak egy fuvar fog kelleni aznap estére/éjszakára, mert két nagy bőrönddel + laptoptáskával fogok utazni, meg amúgy is éjfél körül fogok odaérni :P

Amúgy ismételten adott tanácsokat, most néhány elég érdekes, és még akár megfontolandó munkaötletet is felvázolt, bár ezek nem tudom mennyire működhetnének mondjuk Magyarországon, de majd meglátjuk. Illetve azt is elmondta, hogy ha a helyemben lenne, akkor sürgősen letenné a jogosítványt, mert azért az is egy mérföldkő az ember életében, amin túl kell lenni, és ha a későbbiekben nem lesz jogsim, amikor kéne, akkor elég érdekesen jönne ki a helyzet. Úgyhogy ez is tervbe van most véve.

Így, július 21-én 198 nap után fogom újra a magyar anyaföldet taposni J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése