2011. április 7., csütörtök

Változás

A legnagyobb bejelentenivaló, hogy a tegnap esti beszélgetésnek az apukával az a következménye, hogy mostantól (valamint visszamenőlegesen sem) nem írom le a hostcsaládom tagjainak nevét, illetve róluk nem teszek képeket sem blogra, sem a Picasára. Mostanra fejeztem be az eddigi bejegyzések "átírását", névtelenítését.

Egyébiránt az időjárás formaIDŐzítése nagyszerűen sikerült, tegnap volt eddig idén a legmelegebb, 20.7°C-ot mutatott a hőmérőnk, bár ma "csak" :D 19.7°C volt. El lehet képzelni, milyen rettentő "hideg" volt ma :D Amúgy a tegnapi napról, szerintem nem csoda, az esti beszélgetés  után nemsok minden maradt meg, annyi, hogy nagyon jó volt az idő.


Ma szokás szerint én vittem a lányokat a suliba reggel, majd hazajöttem, folytattam a tegnap este megkezdett "cenzúrást", aminek, mint már említettem a bejegyzés elején, nemrég értem a végére. Majd vártam Delyth hívására, hogy mikor mehetek takarítani hozzá, mert még tegnap váltottunk néhány emailt, aztán abban maradtunk, hogy hív, mert ma suli után optikushoz kellett mennie, és nem tudta, hogy meddig lesz ott. Végül olyan 11 után néhány perccel mentem, és toppra vágtam az egyik kocsijukat, szépen kiporszívóztam, belül letöröltem mindent, majd a végén az ablakokat is lemostam. Ezután mentem a városközpontba, mert tegnap napközben megérkezett az ebayről Anikának rendelt 4GB-os memóriakártya, és 1-kor taliztunk a Hippodrome előtt. 19 perc alatt bennvoltam a központban, hihetetlen!!! Ennyit jelentene a jó idő?! :) Néhány hiányzó kelléket még beszereztem, aztán jöttem is vissza.


A jó időre való tekintettel egy kis ablakmosás befigyelt, mert már olyan volt kívülről, mintha mindennap autók járnának itt az ablakom alatt :P Úgyhogy mostmár át lehet normálisan is látni rajta :D Holnapra már csak a fürdő és egy kis porszívózás maradt :P


Ma délután az anyuka elment a tunéziai nyaraláshoz szükséges nagybevásárlást elintézni, így addig én voltam itthon, 7 gyerekkel :P mert itt volt a lányok egyik barátnője, illetve a középső fiú egyik barátja. De a vendéggyerkőcök nem voltak sokáig, kb 1-1,5 órát voltak itt. A fiúért jött az anyukája, míg a kislányt hazakísértük, mert ő itt lakik egy köpésre :P


Így a maradékokból én csináltam vacsit, de egy kicsit később ettünk megint, aminek az lett az eredménye, hogy 9 óra után végeztem...



3 megjegyzés:

  1. Hat hogy talalt a blogodra??? o.O Ledobbentem..

    Mondjuk valahol ertheto meg minden.. Nekem Julia javasolta a blogirast mert neha beszelgetunk mas au-pairekrol es a blogok alapjan peldazodok es mondta h irhatne'k en is. Nem mondtam hogy mar irok, de lehet hogy majd kozlom vele es ha megker akkor nem lesz tobb kep meg nev.. Igen, asszem tajekoztatom, mert jobb lesz. :)

    VálaszTörlés
  2. tok durva ez amugy. nalunk siman latta, amikor irtam a nappaliba. aztan mondta, hogy ez tok jo. es a neveket is latta, mert ugy vette eszre. szegeny gondolom h kilehettel mire megvaltoztattal mindent...

    VálaszTörlés
  3. Lényegtelen, hogyan talált a blogomra. Igen, érthető, jogos, amit kért, végülis annyi lesz, amit a bejegyzésben is leírtam, hogy nevek és képek nem lesznek, de amúgy minden ugyanúgy megy tovább.
    Mondjuk még volt egy-két érdekesebb téma, amit elmondott a beszélgetésünk alatt, de azt nem akartam már leírni ide :P

    VálaszTörlés