2011. április 22., péntek

A vakációs hét

Múlt vasárnap délután hazaért a hostcsaládom. Az elmesélésük alapján jól telt a nyaralásuk Tunéziában. Hétfőn én voltam egyedül itthon a lányokkal, a fiúk mentek egész napos foglalkozásra, foci, úszás és tenisz volt soron. Ez könnyebbség volt nekem, mert kb mikor itthon vannak, és bent, a házban vannak, akkor nincs nyugalom, valahogy nem tudnak egymás mellett békében meglenni. Természetesen reggel is volt egy kis balhé a Wii miatt, amit egy gyors kikapcsolással eszközöltünk.

A nap gyorsan eltelt, nagyon szép időnk volt már akkor is, és azóta is mindennap egyre melegebb az idő :)

Kedden bementem már a központba, mert néhány dolog már kifogyóban volt, így feltöltöttem a készleteket :P, közben az anyuka a gyerekekkel elment a közeli parkba, majd a lányokat elvitte úszásra a szokásos módon.

Szerdán ismét csak én voltam a lányokkal, igaz, még előző délután úgy volt, hogy a fiúk is itthon lesznek, mert törölték a foglalkozást, ahol hétfőn voltak, de kedd este az anyuka gyorsan még tudott nekik foglalni egy másik helyen focit és úszást. Az aznap reggel is a már-már szokásosnak mondható vitával indult, majd bicajjal elhagyták a bázist, adtam enni a lányoknak, közben megtudtam, hogy sikerült a nyelvvizsga :D, majd építgettünk különböző játékokat a kislányokkal. Majd ebéd, felmosás, és mentünk a Canford Parkba, mert ismételten nagyszerű volt az idő. Ott beszédbe elegyedtem az egyik szomszéd anyukával, akivel korábban, emlékeim szerint, még nem találkoztam, és néhány kérdés után megkérdezte, hogy honnan jöttem, mert az akcentusomból nem tudott rájönni, hogy vajon orosz, lengyel, ukrán, vagy milyen nemzetiségű vagyok... Ennyire "durva" akcentusa lenne a magyaroknak? Szerdán ez az anyuka, múlt szombaton pedig a MAGYAR buszsofőr?! Érdekes, mindenesetre :P


Szerda és csütörtök este egyébként a családom a hátsókertben, sátorban aludt :) a jó időre való tekintettel. Én csütörtökön találkoztam egy néhány hete érkezett francia au-pair-csajjal, aki a Westbury Park mellett lakik, tehát elég közel az én lakhelyemhez. Először a parkban beszélgettünk, majd áttettük székhelyünket a Henleaze-ben található Costa Coffee-ba. Mint ahogy az au-pairek többsége, ő is rendesnek tűnik. Eközben az anyuka a gyerekekkel a Noah's Ark Zoo Farmra ment el koradélután, és majd csak 6 óra tájékán jöttek haza.


A vacsora után volt egy beszélgetésem az apukával. Vagyis inkább ő beszélt, a tapasztalait, tanácsait mondta el, illetve kérdezte, hogy akkor most a nyelvvizsga sikere után hogyan tovább. És ez egy nagyon jó kérdés jelenleg. Záros határidőn belül ki kellene találni, hogy mihez kezdjek ezután, mivel mindjárt nyár és végzek itt. Kb 3 hónap.


Illetve még a (tegnapi) nap krónikájához tartozik, hogy még szerdán beszéltem Zsuzsival, ő most Templecombe-ban au-pair, korábban Cheddarban volt, és mondta, hogy egyedül lesz húsvétkor, és hogyha gondolom, akkor akár találkozhatnánk is valahol. Én meg nézegettem a lehetőségeket, hogy mégis hogyan lehetne oda eljutni, és végülis szombaton fogok menni Coach-csal Yeovil-ba, oda bejön elém kocsival Zsuzsi, majd hétfőn délelőtt indulok vissza Bristolba. Az anyukát tegnap kora délután kérdeztem meg, majd lefoglaltam neten a jegyet, elküldtem az apukának, aki még a munkahelyén kinyomtatta nekem. Az érdekes az egészben, hogy vacsoránál derült ki, hogy vasárnap délután/este bébiszittelnem kellett volna, mert a szülők mennek a Colston Hall-ba koncertre :P, de az anyuka elfelejtette mondani nekem, én meg már lefoglaltam a jegyeket...


Úgyhogy így telt a szünet második hete, amikor is már ténylegesen itthon volt a kiscsaládom :D

1 megjegyzés:

  1. igen a magyar akcentus elég jellegzetes sajnos. de szerintem javul egy idő után mert amikor idejöttem az enyém tudom h borzalmas volt, de pont tegnap fejtette ki a nagypapa barátnője (félig magyar, de nem beszélt sose magyarul csak ismer több külföldi magyart) hogy milyen érdekes hogy nekem nincs az a jellegzetes magyar akcentusom, szóval van remény:D

    VálaszTörlés