2011. április 29., péntek

Royal Wedding, majd Street Party

2011. április 29. Royal Wedding, azaz Vilmos herceg és Kate Middleton esküvője. Az angolok, egész pontosan a britek már jóideje erre vártak, erre készültek, a héten egyre több Will&Kate-es ereklyét lehetett látni mindenhol, és végül el is érkezett a nap!

Az esküvőre a Westminster Apátságban került sor, a BBC-n minden fontosabb személy megérkezését az apátságba figyelemmel követhettük, majd végül a királyi család minden tagja, legvégül pedig az menyasszony és az édesapja is megérkezett a menyegző helyszínére. Londonban a rendre 5000 kivezényelt rendfenntartó vigyázott. Maga a ceremónia nagyjából 11 óra körül vette kezdetét, miután a menyasszony és az édesapja megérkeztek az apátságba. Nem mondom, hogy Vilmos rosszul választott, Kate nagyon szép nő! J Mondjuk ha megengedtek annyi személyes véleményt, akkor elmondom, hogy elég távolságtartónak tűnt a fiatal pár a lagzin. Nyilván ebbe az is belejátszott, hogy a királyi családról beszélhetünk mostmár, és nekik követniük kell azért egy bizonyos viselkedési formulát, nem lehet elengedniük nagyon magukat :P Jó, mondjuk biztos az is belejátszott, hogy azért tisztában voltak azzal, hogy a világ nagyobbik része így v úgy, de figyelemmel követte az esküvőjüket, és nem akartak nagyon nem is tudom milyennek látszani :D :P

Szépen, hibamentesen lezajlott az esküvő, majd visszament mindenki a Buckingham Palotába, a királyi család és a Middleton-család tagjai hintókon, a többi vendég kisbuszokkal, majd néhány perces várakozás után az ifjú pár (és a közeli családtagok) kijöttek a Buckingham Palota erkélyére, és megejtették az első hivatalos csókot (majd néhány perc elteltével a másodikat is :P) És ezt követően néhány perccel mi már mentünk is a Street Partynkra, amit a Southdown Rd sík terepén tartottunk, azaz nem előttünk, mivel mi a domb tetején lakunk :D

Szóval a Street Party. Hát láttam „egy-két” új arcot, kb akiket még soha azelőtt nem láttam :P Volt „egy” jó hosszú asztal, tele kajával, ilyen svédasztal jelleggel, tehát mindenki azt és annyit vett, amennyit nem szégyellt. Ettem (majd ittam bőséggel), közben próbáltam már beolvadni, így beszélgettem néhány emberkével is. Kísérletet végeztem, mivel az eddig még nem látott emberektől, akikkel beszélgettem, megkérdeztem, hogy szerintük honnan jöttem? :D Hát születtek érdekes válaszok, az egyszer biztos :P Voltam bolgár (kétszer), román, osztrák, cseh, olasz (?!, bár erre a véleményre nem adunk, mert a csávó csak viccből mondta :D), sőt még libanoni is!!! (igaz, aki ezt mondta, már nem volt egészen józan :D) Jó volt ez a party, volt minden. Először a lányoknak egy kisebbfajta ruhabemutató, ahol a három legszebb kapott édességet
J, majd végtelen zabálá…, akarommondani, evés vette kezdetét :P Minden volt az aszztalakon, ami szemszájnak ingere, úgyhogy nem kell félteni, nem haltam éhen. Sőt!!! Én jó magyar szokáshoz híven -.- jóval többet ettem, mint amennyit kellett volna, ennek köszönhetően szépen meg is fájdult a gyomrom. Közben még volt kötélhúzás is J, majd egy kis tombola, majd én hazafelé vettem az irányt, mert már nagyon fájt a hasam, és elkezdődött a szenvedésem itthon :D Szóval hazajöttem, ez volt kb 5.15-kor, aztán szószerint bedőltem az ágyba, és félholtan feküdtem (=szenvedtem :P) kb 1,5-2 órát, aztán felmentem csináltam egy kamilla-teát, közben megtudtam, hogy a család megy az egyik szomszédhoz vacsorázni, amit nagyon nem is bántam. Én vissza az ágyba, és ezután azt vettem észre, hogy 8.50 van, és sötét :D Tehát aludtam egy kicsikét :P Az alvás biztos, hogy jót tett egy kicsit, mert annyira már nem érzem a hasfájást J

Összességében jól telt ez a nap, jó volt minden!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése