2011. április 5., kedd

Három, három, HÁROM!

Azt már tudjátok, hogy tegnap sikeresen lefoglaltuk a párizsi jegyeket :) Az elmúlt két nap pedig olyan gyorsan és feltűnésmentesen eltelt, hogy csak na! Bár lehet, hogy a nagy szervezés(ek) miatt volt ez. :P Lassan esedékes lesz London, aztán már csak másfél hónap és Párizs. Az elmúlt két nap számolgatással, keresgetéssel volt tele, na azért néha olvastam is, és már mindjárt befejezm a Millenium-trilógiát, még van vagy 100-120 oldal, de k.rva jó ez a sorozat, még mindig csak ajánlani tudom mindenkinek!

Tegnap vacsora előtt, a vacsora kezdésénél azt a következtetést vontam le, hogy a gyerekekben tutibiztos-hótziher, hogy van egy gomb, vagy valami érzékelő, ami a vacsora közelségében v kezdésekor bekapcsol, és akkor egyszerűen megőrülnek. Egyszerűen nem értem, hogy miért nem lehet leülni anélkül az asztalhoz, hogy egymást basztatnák -.- Hát, nehéz, na! :D :P Aztán a vacsoránál megint természetesen mindenki a másikat akarta túlkiabálni, még mindenki az asztalnál ült (a szülők is), de már én szóltam rájuk, hogy csöndesebben, mert akkora hangzavar volt, hogy nemigaz... Utána egy kicsit halkabb mederben zajlott az étkezés utolsó néhány perce :)


Ma este bébiszittelnem kellett, mert a szülők mentek a legkisebb fiú koncertjére 19.00-re, így én fektettem le a lányokat. Néhány hete jött egy zenetanár a suliba, és most annak a tiszteletére(???) adták ezt a koncertet, ez egy ilyen brazil dobolás volt, vagy valami hasonló. A jegyen legalábbis ez állt :P Szóval gyors vacsi, ők elkészülődtek, én megcsináltam a lunchboxokat, elindítottam a mosogatógépet, majd mentem felügyelni a lányokra, játszottunk még egy kicsit, majd elolvastam nekik egy meséskönyvet, végül akadályok nélkül ágybatettem őket. Majd a mosogatógép kiürítése közben a szülők (+ a legkisebb fiú) is hazaértek, előtte nemsokkal a legnagyobb is (neki focimeccse volt), úgyhogy amennyire tudtam, összepakoltam, aztán hipp-hupp, és a szobámban teremtem :D Egy kis skype-beszélgetés után pedig olyan 22.15 körül eltűnt a netkapcsolatom -.-, pont mikor nagy megbeszélések közben voltam, természetesen mindig ilyenkor tűnik el, na mindegy :S, úgyhogy utólag is bocsánatot kérek attól, akivel éppen beszéltem :P :S


És már csak 3-at kell aludni, és itt is lesznek a vendégeim!!! Hú, de jó :D:D


Egy kis klasszikus:

3 megjegyzés:

  1. melyik az a Millenium trilógia?:) gondolom angol, ugye? én most Sherlock Holmest kezdtem el, és nagyon tetszik, bár le tudnám győzni a késztetést hogy kiírjam a szavakat amiket nem ismerek:D

    VálaszTörlés
  2. Igen-igen, angolul olvasom :) A Millenium-trilógia egyébként a The Girl with The Dragon Tattoo, The Girl who Played with Fire és a The Girl who Kicked The Hornet's Nest. Hát én már nem írom ki a szavakat, amiket nem tudok, mert úgy nem haladnék :P A kontextust úgyis értem, most egy-két szón pedig úgysem fog múlni a megértés :P :D

    VálaszTörlés
  3. ja én is értem, csak engem mindig idegesít hogy vannak ott szavak amikkel fejlődhetne a szókincsem és én meg otthagyom:D meg mindig félek hogy oké kikövetkeztetem mit jelent aztán mondjuk teljesen félreértem és rosszul fogom használni...de igyekszem elhagyni eme rossz szokásom:D amúgy nekem még a Hunger games könyveket javasolta valaki

    VálaszTörlés