2011. április 21., csütörtök

Múlt hétvége: Bath, Stonehenge, buli, Bristol

És akkor "már" el is érkeztünk a szombati naphoz, amikor is Bath és Stonehenge volt tervbe véve. Reggel időben felkeltünk, mivel Forma 1 időmérő volt :D :P hajnali 7-kor -.-, majd már nem is tudom mikor, de valami 10 óra után elindultunk a vonatállomásra, majd onnan Bath-ba. Még Bristolban, az 1-es buszon MAGYAR volt a sofőr. És honnan tudtuk meg?! Mondom: "3 First day tickets, please?", erre kérdezi: "Where are you from?", mondom: "From Hungary", erre ő: "lehetett hallani az akcentusomon" WTF. :D Ja, és még spórolt nekünk 50 pence-et is, mivel kettőnknek családi napijegyet adott :P

Mivel maga a város nem annyira nagy, elég hamar megnéztük a nevezetességeket, igaz, csak a Bath Abbey-ba mentünk be, bár nem is igen volt sok időnk, mivel 2-kor indult a buszunk Stonehenge-be. Igaz, pont még a busz indulása előtt kb 20 perccel, már úton a busz felé, belefutottunk egy ilyen bűvész-előadóművészbe, aki szórakoztatta a jónépet, és az egyik mutatványába még pont Balázst is kiválasztotta, de már sajnos nem volt időnk megvárni a végét, úgyhogy le kellett lépnünk a műsor közben, hogy elérjük a buszt :P


Ja, és hogy a sorozat ne szakadjon meg, Bath-ban is véletlenül összefutottunk magyarokkal, ugyanis pont ültünk, és csemegéztünk, valamint néztünk egy sirályt, amint éppen egy táskából próbálta a kaját kiszabadítani, és egy csávó mellettünk hirtelen magyarul kezdett el beszélni :P


A Scarper Tours szolgáltatását vettük igénybe; ez egy 3 órás túra, kb 1-1 óra az út Stonehenge-be, majd vissza Bath-ba, és így nagyjából 1 órát tölthettünk el a kövek csodálásával. Egy ilyen kb 25-30 fős Mercedes-kisbusszal utaztunk, és a sofőrünk egyben a túravezető is volt, tehát mindig mondta, hogy éppen mi mellett haladunk el és merre kell nézni :) Amúgy Bathból kifelé jövet jöttem/jöttünk rá, hogy még elég olcsón megúsztam a bristoli dombokkal, mert Bath nagyon durván hegyes. Ha ott próbálnék meg bicajjal felmenni, hát konkrétan beszarnék mire feljutnék a hegyre, olyan hosszúak és annyira meredekek az emelkedők. Na, ennyi kitérő után vissza az úthoz.


Stonehenge-ről meg inkább a képek beszéljenek:


Itt összefutottunk Évával, Mártival és Zsuzsával, akikkel már korábban lebeszéltük, hogy ezen a hétvégén találkozunk, előbb Stonehenge-nél, majd eljönnek Bristolba, aztán este egy kis buli, másnap meg városnézés.

A buli ismét Hanky Panky volt ;), vagyis Syndicate. Megint jó volt a felhozatal. 4-kor zár a hely, mi olyan 3.50 körül távoztunk, de olyan jól sikerült, hogy pont lekéstük a 4-kor induló éjjeli járatot, így kénytelenek voltunk várni 1 órát vasárnap hajnalban. Nem mondom, hogy nászéjszakai volt a "forróság" :D, viszont nem fáztam meg. Annak ellenére sem, hogy felül csak póló volt rajtam.

Amúgy mostanában azt figyeltem meg, hogy angollá váltam, vagyis britté. Már ami az időjárás elviselését illeti, mert Londonban is térdnadrág/póló/vékony hosszúfelső kombóban bírtam ki az (elég hideg) estét.

Mivel vasárnap reggel 8-tól Forma 1 volt, így a fél 6-os hazaérkezésünk "örömére" nem feküdtem le, mert biztos, hogy nem ébredtem volna fel időben a futamra. Addig inkább majdnem befejeztem a Friday Night Lights első évadját (amit azóta már befejeztem :P). Aztán jött a futam, ami végre izgalmas volt, nem aludtam el közben :D, ami nagy szó, mert nem voltam annyira a topon, az biztos :P

Aztán mindenkit felébresztettem, reggeli, egy kis összepakolás, majd indultunk a városba várostnézni. Körbevezettem a lányokat, meg még mi is tartottunk egy utolsó városnézést a fiúkkal, illetve keretbe zártuk az ittlétüket, ugyanis április 8-án este, a megérkezésük után a Bella Pizzába ültünk be enni, és múlt vasárnap is ott tudtuk le aznapra a kajálást. Ezután meg hazagyalogoltunk, hogy lemérjük, mennyi idő kell, hogy úgy induljunk majd másnap reggel, mivel úgy beszéltük meg, hogy nem akarunk taxira költeni, ezért gyalog tesszük meg az utat a Coach Station-ig.

Hétfő reggel nagyjából időben (olyan 4.45 körül) elindultunk, igaz útközben jöttünk rá, hogy Balázs elemeit a töltőn hagytuk :P, így még tiszta szerencse volt, hogy bicajjal voltam, így hazaugrottam gyorsan, majd a Whiteladies Road-on értem utol őket. Rendben hazaértek a fiúk.

Így teltek el tehát Balázs és Máté Egyesült Királyságban töltött napjai. (A londonos videó második része készülőben és úton van, szombatig érkezni fog.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése