2011. május 18., szerda

Egy jó délután :)

Halihó, mégegyszer jelentkezek ma! J Mint ahogy az előző bejegyzésben írtam, ma délután 6 gyerek volt itthon egyedül velem. Az időjárás nem kedvelt minket, mivel mielőtt indultam volna a gyerekekért, ismét elkezdett esni, vagyis inkább cseperegni az eső. Így egyből jöttünk is haza a suliból, ahonnan a középső fiú egyik barátja jött velünk, ő lett ma délután a 7. utas :P

Nagyon nyugodtan telt a délután, érdekes amúgy, hogy amikor itt van valaki, a gyerekek valamelyik barátja, iskolatársa, akkor mindig jól viselkednek. Lehet, hogy sűrűbben kéne jönniük a barátoknak?! J Így már fél 6 körül vacsiztak a gyerekek, én nem, mivel megvártam már az apukát, hogy ne egyedül egyen, meg amúgy sem voltam még akkortájt éhes.

Kb 7 óra tájékán be is futott az apuka, így utána vacsiztunk, közben jól elbeszélgettünk, így nemsokkal 8 előtt végeztünk. Mondjuk előtte már szinte mindent megcsináltam, így nemsok dolgom maradt a vacsi után. De azért az anyuka, mert közben ő is hazaérkezett, még megköszönte a napi munkámat, ami nagyon jólesett! Az au-pair-ek el tudják, hogy az ilyen szavak mit jelentenek. J Illetve, mivel holnap suli után lesz a lányok szülinapi zsúrja, így mondta, hogy majd én megyek a gyerekekért a suliba délután, és onnan egyből menjünk a helyszínre, ahol ő már az előkészületeket fogja elvégezni J

Úgyhogy összességében nagyon jól telt a délután és a koraeste, az ilyenekért jó au-pairnek lenni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése