2011. május 26., csütörtök

Párizs Calling ;)


Hát eljött ez az este is! Holnap reggel elhagyom a bázist, és az úticél: Párizs! A kis csapatunk: Anita, Gabi, Magdi és jómagam. Nagyon jó kis programtervet állítottunk (na jó, állítottam :P) össze, így unatkozásnak helye nem lesz! Versailles-on kívül minden érdemleges részét meg fogjuk nézni a francia fővárosnak. Már alig várom!!!

Természetesen már legalább egy hete mindennap legalább egyszer, de inkább jóval többször nézzük az időjárás-előrejelzéseket, mert azért nem mindegy, hogy bundabugyit kell vinni, vagy laza, nyári ruhákat :P Hát holnapra még esélyes egy kis eső, talán délelőtt Párizsban, viszont ezt követően szombat már kellemes 20 fok feletti idő lesz, vasárnap pedig 25 körül :P Szóval előre is tetszik az utazás! J

Ha már így szóbakerült az időjárás, akkor a mai napot külön is ki kell emelni, mert brutálisan kiszámíthatatlan idő volt. Már éjszaka is észrevettem a néhányszori egypillanatra történő felébredésekkor, hogy bizony, esik. Reggelre sem változott, így kénytelenek voltunk esőben menni a suliba. Aztán egész nap azt játszotta az idő, hogy félóráig-egyóráig esett, aztán annyira kisütött a nap, hogy felszáradt, ami addig esett, majd megint jöttek a felhők, és megint ugyanannyi ideig eső -.- Menni akartam a központba, mert nyomtatni kellett volna az egyik múzeumba voucher-okat :P, illetve a párizsi végleges programtervet, de hát miután elindultam, kb nem kellett neki 3 perc, hogy megint szakadjon az eső, így annyit csináltam, hogy legalább a faluközpontban bementem a Co-operative-ba, és bevásároltam az útra (muffin, zsemlék, szalámi, sajtkrém, nyami :P). Így az apukának küldtem egy emailt, hogy legalább a programterv ki legyen nyomtatva, ami meg is történt.

Aki olvassa a blogomat, az tudja, hogy nemcsak én utazok el holnap, hanem az anyuka kivételével mindenki a családból. A gyerekek maradnak Németországban a nagyszülőknél, az apuka megy tovább Norvégiába, horgászni. A két kisebb fiú viszont már ittlétem alatt nem is jön vissza, így tőlük, mielőtt lejöttem a szobámba, még elköszöntem, mivel ma láttuk egymást utoljára. Így múlik el az idő… L Nagyon szokatlan lesz nélkülük ez a hátralévő 1,5 hónap, szokatlanul „kevés” lesz a mindössze 3 gyerek :P :D Tehát a család elutazik holnap, az anyuka pedig kedden este utazik utánuk, így június első 9 napjában egyedül leszek a házban J Szerencsére már vannak programok kialakulóban hétvégekre és hétközbenre is, úgyhogy nem fogok unatkozni, az biztos! J

Na most viszont elköszönök. Bonne noit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése