2011. május 26., csütörtök

Jön, jön, jön...

Mostanában mindig olyan későn végzek, van általában este 9 óra is -.-, mivel valahogy, amikor nem én csinálok vacsit (tehát szerda kivételével mindig :P) valahogy sosem eszünk 18.30-kor vagy legalábbis néhány perccel utána. Van, hogy 7, van hogy 7.30-kor eszünk, így az utána levő elpakolás is szépen tolódik. Bírok neki örülni azért :P

Tegnapi nap semmi extra, már azt is megszoktuk, hogy este menetrendszerűen jött a nagyfiú kiborulása, amiért rá mernek szólni a szülei, illetve kiküldik a szobából, hogy nem verekedjenek állandóan, mivel mindenki tudja, hogy ő kezdi, de hát ő azt soha, semmilyen körülmények között nem fogja elismerni -.- Ma beszéltem msn-n tesómmal, és ő adott egy érdekes ötletet, ördögűzés :P :D Köszi, Jocó! ;) :D Egyébiránt megtudtam tegnap este a vacsinál, amit a nagyfiú tőlünk külön költött el a már említett kiborulása miatt, hogy 2010 meglepően nyugis év volt, mert előtte kb mindennaposak voltak ezek a kiborulások, tehát felcukkolja valamelyik másik fiút, aztán természetesen verekedésre kerül a sor, és ha valaki megkérdezi őt, akkor szinte azonnal kiabálásban tör ki… Szomorú dolog ez. Szegény szülők, nem tudom, mit érezhetnek.

Ja, a tegnapi nap krónikájához tartozik még, hogy délben nekem kellett elmenni a fiúkért a suliba, mert ilyenkor kedden mindig délben hazajönnek, megebédelünk, aztán kb 1 órán át az anyukájukkal németeznek. Most az anyuka nem volt itthon, és nem ért volna oda délre, így én mentem el a suliba felszedni őket. Oda is mentem, jön a kisebbik fiú, kérdezem, hogy hol a középső, mondja, valami atlétikai versenyen van. Mondom oké, akkor mehetünk. Kb alig értünk haza, csörög a telefon, hogy a nagyfiú ott van a recepción, és vár engem! Mert még nem kezdődött el a verseny, majd csak 2-től fog. Így gyorsan biciklivel visszarohantam, és felszedtem őt is :P

Tegnap este még nagyon úgy nézett ki, hogy kénytelenek lesznek a B-tervet „üzembe helyezni”, azaz kocsival menni Németországba, mert nagyon úgy festett, hogy a hamu miatt törölni kell járatokat, illetve le kell zárni reptereket. Ma napközben például néhány órára a berlini is le volt zárva, márpedig ők oda fognak utazni pénteken. Azóta már ismét kinyitották, és most szinte 100%, hogy repcsivel mennek, mert a Grimsvötn nevű vulkán már egy ideje nem bocsát ki hamut, így vélhetően nem lesz további fennakadás a légiközlekedésben.

Ma ledobtam a gyerekeket a suliba, majd jöttem haza, porszívózás, felmosás, közben mosás kiteregetése, ágynemű kimosása, hajvágás, zuhanyzás, ismét teregetés, egy kis evés, majd olyan háromnegyed 12-kor bebicajoztam a központba, mert nyomtatni akartam, de a könyvtárban foglalt volt elég sok ideig a bárki által használható gép, úgyhogy otthagytam, és mentem elemeket nézni, mert igaz, hogy van 4 tölthető, de mondom, biztos, ami biztos alapon, én még veszek néhányat. Tölthetőeket néztem, és volt egy 4-es 11 fontért, illetve volt elemtöltővel ugyanezek az elemek 15 fontért, így nyilván töltővel együtt vettem meg az elemeket :P Poundlandben DVD-k kerültek a kosaramba, majd a teszkóban a szokásos fánk :P, majd uzsgyi haza. Egy kis evés és pihenés után már indulhattam is a lányokért a suliba. A jó idő hatására maradtunk kb fél 5-ig, illetve azért is, hogy a fiúk ne verekedjenek már megint itthon :P, igaz az ottlét alatt én majd elaludtam, nem tudom, mi ütött belém, de olyan álmos voltam akkor, hogy nemigaz :S Nagy meglepetésemre a nagyfiú nem volt itthon, mikor hazajöttünk, így nem volt veszély :P Mint utóbb kiderült, atlétikai versenye volt, és még elég jól is ment, szóval nagyjából jó kedve volt J

Vacsira bolognai spaghettit csináltam, de hát megint hozta mindenki magát a vacsora előtt/alatt, így az apukának többször is el kellett mondani, hogy aki nem viselkedik, annak vége a vacsorájának, illetve hogy csak ezt a 2 napot bírják már ki valahogy, és aztán PEACE lesz J Az biztos, hogy ő már nagyon várja a norvégiai horgászást!

A vacsora és a délután is minden különösebb esemény nélkül lezajlott (végre :P), és mivel nagyjából időben ettünk, így kb 8.20-kor már végeztem. Igaz, azt nemrég vettem észre, hogy a mosást csak beszedtem, és nem hajtogattam össze, mert az én ruháimat is ottfelejtettem, többek között a pizsamát is :P, de mindegy, ha nem hajtogatták össze a szülők, akkor holnapig várnak :D

Amúgy tegnap írtam a nyelvsulinak, ahol csináltam a nyelvvizsgát, és visszaírtak, hogy június közepén fog érkezni kb a bizonyítvány, mihelyst megkapják Cambridge-ből, küldik tovább nekem. Ezt akárhogy számolom 3 hónap a vizsgától számítva… Az angolok… pfff

És beszarás, de most nézem az órát, és HOLNAP, azaz HOLNAP MEGYÜNK PÁRIZSBA!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése