2011. május 14., szombat

Ömlesztve

Akartam már írni tegnap este is, de akkor lusta voltam :P, azelőtt meg a blogger mondta be az unalmast, és kb egy napig nem lehetett belépni, mert nem volt elérhető. Mindegy, már túlvagyunk ezen.

Csütörtökre már nem is emlékszem, hogy mi volt, de ezek szerint nem történhetett semmi érdekes. Ja, mindegyik gyerekkel jött haza suli után egy-egy barát(nő), így mindösszesen 8 gyerek volt itthon koradélután :P, de szerencsére az anyuka is itthon volt, így először a gyerekek kajáltak, majd mi, a felnőttek. Ekkor mondták, hogy azon gondolkoznak, hogy mit csináljanak a baleset ügyében, azaz valamilyen szinten felhívják az iskola figyelmét a gyalogosátkelő nem éppen biztonságosságára, vagy nyeljék le az ügyet. Úgyhogy ez még a levegőben lóg. Így ekkor én ismételten elmondtam, most az apukának, hogy hogyan történtek a dolgok.

Pénteken reggel az apuka vitte a lányokat a suliba, így én rögtön, miután ők elmentek, felporszívózás, majd felmosás, és közben email-nézés közben tudtam meg, hogy 11-re kell menjek a szomszédba takarítani. Addig ellébecoltam, majd mentem 11-re kocsit takarítani, majd a hátsókertben füvet nyírni. Közben már múlt héttől 5-ről a 6-ra jutottam :D, azaz £5-ról, £6-ra emelte a szomszéd az órabéremet! Valszeg meg van elégedve velem J Majdnem 14h-ig ott voltam, aztán haza, egy gyors szendvics, és már mehettem is a suliba, felszedni a gyerekeket. Nem vagyok babonás (tegnap péntek 13-a volt :P), de azért mégjobban odafigyeltem a gyerekekre a suliból hazafelé jövet J

Mervyn, a zenetanár már itt volt, természetesen én a lányokkal értem haza legutoljára, és a két tőszomszédunk pont kint beszélgetett, és már messziről mondták viccesen, hogy „Trouble is coming” :D a lányokra értve természetesen. Mert, jó gyerekhez hűen, mindent ki akarnak próbálni, és mivel pont ott volt kint a fűnyíró, természetesen azzal akartak foglalatoskodni :D Jól lefoglalták a szomszédok a gyerekeket néhány percig :D

Szóval már ment a zenebona idebent, először a legnagyobb fiú, majd a középső, végül az anyuka (majd ismét a középső), és én olyan 6 körül kezdtem el vacsit csinálni, mert gondoltam, hogy nem ártana már :P A lányok közben festegettek az étkezőben. Volt maradék tészta, még egy csomaggal főztem ki hozzá, illetve chillis-bab mintájára konzervbabot és kukoricát kevertem össze a maradék fasírtokkal J Meg még egy kis gomba is landolt az asztalon.

Vacsora után, vagyis még előtte az apuka elkezdte a Jet Washer-rel lemosni a hátsókertben a járdán, mert elég gány volt :S És természetesen mindegyik gyerek akart segíteni :P, úgyhogy már-már túl sok volt a segítség. Vacsora után azért már kevesebben maradtak/maradtunk, mert az anyuka elvitte a két nagyobb fiút úszásra, a lányok mentek lefeküdni, végül a legkisebb fiúnak is bedtime volt, így mi ketten foglalatoskodtunk kint. Lemostuk a járdát, leseprűztük a vizet, illetve összesepregettünk, kukát kiraktuk, illetve még fát is vágtam :P, hogy beleférjen a szemetesbe…

Még tegnap este ismét szóbakerült a nyári au-pair-tali. Legutolsó hírek szerint Bristolban, vagy legalábbis egy nagyobb, viszonylag központi helyen fekvő városban lesz, ezért én ma el is akartam menni megnézni egy szállást, hogy mégis milyen, meg hogysmint van a foglalás, stb. De hát az élet közbeszólt.

Szépen 10 előtt felkeltem, de még így is együttreggeliztem a két kislánnyal és a szülőkkel :P, majd egy kis sepregetés az ablakom alatt után pumpálnék a bicajomba, hogy menjek a központba, erre elkezd kiszökni a gumibelsőből a levegő -.-  És még nem is olyan helyen lyukadt ki, amit meg lehetett volna javítani, hanem a szelepnél… -.- Úgyhogy városközpontba menés kilőve, ehelyett mehettem gumibelsőt venni :P Mondjuk legalább sétáltam egy kicsit.

Megvettem a gumibelsőt, majd bementem néhány charity shopba, hogy hátha találok Agatha Christie-könyveket, de most nem  volt szerencsém, viszont kemény £1.95-ért vettem egy több mint 1000 oldalas, szótárat J Hülye lettem volna annyiért otthagyni J És ugye a fánk sem maradhatott ki a vásárlásból :P Azóta már az apukával közösen visszaeszkábáltuk a kereket, egyúttal már meg is lett tisztítva az elsőkerék, holnapra pedig a bicaj további részeit tervezem, merthát elég koszos, és akkor még enyhén fogalmaztam :P

Egyébként fél óra múlva, azaz 16-tól kezdődik az apuka szülinapi garden party-ja itt, a hátsókertben, úgyhogy ma arra ment a készülődést, én is segítettem ezt azt csinálni, saláta, meg ilyenek.

ÉS EL NE FELEJTSE SENKI, HOGY ESTE 20.00 (MAGYAR IDŐ SZERINT 21.00)-TÓL EUROVÍZIÓS DALFESZTIVÁL, 5. FELLÉPŐ WOLF KATI, ANGLIÁBÓL GYERÜNK SZAVAZNI!!!        

1 megjegyzés:

  1. Fú én a múltkor Oxfordban a vásárban 2 fontért vettem Agatha Christie könyvet(meg még pár másikat:D), nagyon jó vásár volt:D

    VálaszTörlés