2011. május 19., csütörtök

Szülinapi party

Jelentem, megvolt a kislányok szülinapi partyja! J A party 4 órától kezdődött a közösségi templom régi házában. Az anyuka, és az egyik ismerős anyuka már korábban elmentek oda, hogy előkészítsék a terepet. Mondjuk nem tudom, miért nem kért meg engem az anyuka, hogy segítsek?! A party kezdete előtt annyit kellett mindössze segítenem, hogy kb 3.15-kor engedjem be az ojjektumba az Entertainer-eket, mivel az anyuka ment felszedni a gyerekeket a suliból.

Minden flottul ment, időben befutottak, aztán az anyuka és a kislányok is, majd 4 előtt nemsokkal elkezdtek szállingózni a vendégek is. Amúgy ezek a szórakoztató emberkék, mert kettő volt, egész korrekt szettel érkeztek, rendes diszkóvilágítás, erősítő, minden ami kell. Sőt, az elején még olyan zenéket játszottak (5 éveseknek!!!), amiket kb a diszkókban játszanak most :P, tehát tisztára úgy éreztem magam, mintha én mentem volna diszkóba :D Na jó, azért nem táncoltam, viszont benne volt a boogie a lábamban :P :D

Aztán elkezdődött a táncikálás, majd különféle játékokkal szórakoztatták a gyerekeket. 5 felnőtt volt ott, anyuka, apuka, én, és két másik anyuka a 20 gyerekre, vagyis a 20 meghívottra, és a két kislányra, valamint a kicsi és a középső fiúra, tehát 24 gyerekre J Mivel most a lányoknak volt a partyja, így voltak meghívva lányok és fiúk vegyesen, így nem volt olyan hangzavar, mint korábban a fiúk partyjain. Bár azokon nem voltam, viszont a szülők elmondása alapján sokkal durvábbak voltak azok :D Szóval a játékok, az egyikben 4 sarokba kellett állnia négy felnőttnek, és kaptunk egy-egy állatfejet ábrázoló képet, és miután táncoltak a gyerekek, majd egyszer csak a gyerekeknek valamelyikünkhöz oda kellett menni, és az egyik szórakoztató személy felmutatta az egyik képet, és azok a gyerekek kaptak édességet, akik annál a képnél álltak J Majd jött a lufihajtogatás (most nem jut eszembe rá jobb szó), amivel szintén jól elszórakoztatta a dj a gyerekeket. Meg mondjuk még a felnőtteket is :P

Eztán jött a kajálás, a Happy, Birthday! eléneklése. Két ilyen Peppa Pig-es torta volt, én egy nagyon pici falatot ettem belőle, mert gondoltam, hogy ez bizony nem nekem való lesz. És sajnos beigazolódott az előérzetem… Majd visszatértek a gyerekek a táncparkettre. Ekkor is különféle játékok voltak terítéken, még egy kis bűvészetet is bemutatott a fószer, elég jó volt, bár előre lehetett tudni néhány megoldását J De összességében nagyon jó volt az egész party! Én nagyon élveztem!

20 meghívott gyerek, 2 ünnepelt. Gondolom mindenki tudja, hogy hova akarok kilyukadni. Miről nem beszéltem még a partyval kapcsolatban?! Hát persze, a megoldás: ajándékok. Hát igen, 20x2=40, ennyi ajándékot minimum kaptak a lányok, de szerintem volt az 50 is! -.- De amúgy amikor tényleg volt a szülinapjuk, akkor is jópárat kaptak, úgyhogy nem is tudom, hogy mennyi új cuccot kaptak az elmúlt egy hónapban, a szülinapjuk óta…

Már egy-két au-pair kollegával megbeszéltük, hogy ami egy-két (=minden) au-pairt foglalkoztató családnál van, mármint tulajdonügyileg, tehát hogy mennyi cuccuk van, mindent beleszámítva, az már nem semmi! Sok helyen legalább a fele cuccokat ki lehetne selejtezni, vagy jótékonykodni belőle. Mert tényleg annyi mindent kapnak az angol gyerekek, amit kb egy hétig nem használnak, aztán porfogónak van ott… Érdekes világban élünk. Máshol meg éheznek :/
Az ajándékok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése