2011. május 16., hétfő

Garden-party, eating out

Szombaton megvolt a gardenparty, végülis még elég szerencsések voltunk az idővel, mert csak olyan 7 után esett néhány percig az eső, de az egész délután végig fölöttünk lebegett Damoklész kardjaként J Kb 40-en, max 50-en lehettünk, természetesen több gyerek volt, mint felnőtt :P Az apuka barbecue-zott, mi meg ettünk, fogyasztottunk :P Jó kis party volt, én fociztam egy csomót a fiúkkal, közben azért beszélgettem néhány szülővel, és az egyikük (nem tudom kicsoda, mert a névmemóriám elég rossz -.-, de amúgy lényegtelen) kb azidőtájt, amikor én születtem, tehát olyan 1986 nyarán volt egy hónapig Magyarországon J Milyen kicsi a világ. És még emlékezett is a városnevekre! Tiszafüred, Sopron, Hortobágy, igaz Hortobágyot Hortobáginak mondta először, de javítottam :P

Majd 8 előtt néhány perccel én szépen ügyesen lesomfordáltam a szobámba, és elkezdtem nézni az Eurovíziós dalfesztivált. Még szavaztam is :P Hát voltak érdekes előadások, az egyszer biztos, és a végeredmény is elég, hogyismondjam, „érdekes” lett. Facebook-on menet közben kifejtettem a véleményemet, úgyhogy most nem írom le mégegyszer a szép szavakat, amiket ott használtam :D Még a műsor közben, miután már lezavarták az énekléseket, segítettem egy kicsit elpakolni a szülőknek, nagyon meg is köszönték J

Vasárnap nem sikerült úgy felkelni, hogy velük reggelizzek, de mindegy, majd felmostam az étkezőt és a konyhát, mert a party után azért enyhén mocskos volt :P, aztán a biciklimet is lemostam, és most olyan tiszta, mint újkorában :D Aztán irány a központ, először kávéztam Annikával, Annával (ők au-pairek) és Fredrikkel, egy svéd sráccal, akivel még a birminghami au-pair-tali előtti este találkoztam egy buliban, mint kiderítettük. Majd csatlakozott hozzánk Jessica is. Aztán Jessicával a kikötőben körülnéztünk, és volt ott a Pero Hídon egy emberke, és vele szemben, úgy 70-80 méterre, a téren egy másik, és ők zászlókkal kommunikáltak, a Semaphore ABC-t használva J Majd a Hippodrome előtt találkoztunk Yasminnal, Sandrával és Dominikával. Ezután a Castle Parkban ültünk/feküdtünk le egy kicsit, majd olyan 5 óra magasságában a The Commercial’s Room nevű helyre mentünk, és kajoltunk. Én a jól bevált Chilli con carnénál maradtam J Aztán jöttem haza, de útközben úgy megkívántam a kólát, hogy megálltam a benzinkútnál, ami itt van a közelünkben, és vettem egy Six pack-es Pepsit :P Itthon a család még vacsorázott, dehát megint hozták a szokásos „viselkedést”, így nem volt nyugodt a vacsi. Még vacsi után az anyuka hajnyírásba fogott, azaz a fiúk haját nyírta valamilyen szinten. Nem teljesen rövidre, mert még most reggel is elég hossszúnak tűnt a legnagyobb és a legkisebb fiú haja. Amúgy nem tudom, hogy miért szeretik ennyire a hosszú hajat?! Mindegy.

Ma reggel elég nehezen ment a felkelés. Na most kivételesen nem nekem, hanem az egyik kislánynak. Feltűnő is számomra, hogy mostanában legkésőbb 7.50-kor kikelek az ágyból, gyors mosdás, öltözés, és 7.55-ig fel is érek a konyhába! Fejlődök?! Szóval 8.05 körül mondom felmegyek már, mert még se híre, se hamva a kislánynak, és még nagyban pizsamában volt az ágyában -.- Közben befutott az apuka is a szobába, az első néhány ruhadarabot ráaggatta :P, de már mennie kellett, így a továbbiakat én intéztem. Jelentem, sikerült időben megcsinálni mindent, még evésre is jutott ideje (nekem már nem annyira :P), úgyhogy 8.25 után néhány perccel már el is indultunk, ergo nem voltunk késésben.

Azóta ruhabeszedés, teregetés, elpakolás, bambulás :P volt a program. Majd ezeket követően elkezdtem kiírogatni DVD-kre a képeket, programokat, hogy jövőhétre (értitek?! Jövőhéten megyünk Párizsba!!!) legyen hely a laptopon, mert vinni akarom, hogy a képeket tudjuk lementeni menet közben, mert nagyon hamar meg fognak telni a memóriakártyák J Illetve most délután még egy kis vasalást is beiktattam, mert holnap nem sok kedvem lesz :P, már előre látom :D

Egy kis kedvcsináló Párizs előtt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése