2011. május 20., péntek

Minden kész Párizsra :D, de előtte még kávézunk egy kicsit... :P

Ma egy hónapja tudtam meg, hogy sikerült a CAE-nyelvvizsgám. J Ezt csak azért írom le, mert a bizonyítvány még mindig nem érkezett meg, igaz, azt írták a papíron, hogy az eredménytől számítva 4-6 hét a megérkezés, tehát mostantól bármikor megjöhet. Én már várom! J Amúgy nem tudom, hogy az eredményhirdetéstől számítva mi tart 4-6 hétig, hogy kiküldjenek egy nyamvadt bizonyítványt?! Mikor, biztos forrásokból tudom, hogy a javítással is nagyon hamar készen vannak, mivel nem engedik a javítókat „rajta ülni” a beérkezett dolgozatokon, és azt is kb 5 héttel a tényleges vizsga után tudtuk meg, plusz még 4-6 hét, tehát olyan jó 10 hét kell a bizonyítványnak, hogy megérkezzen… -.- Érdekes… Úgyhogy összességében már nagyon nem bánnám, hogyha jövőhéten megérkezne!

Ma reggel megszakadt a sorozatom, azaz, hogy ezen a héten minden reggel én vittem a lányokat suliba, mivel az anyukának ma tréningje volt, így reggel kocsival el tudta őket vinni. De még ezelőtt történt, hogy jön oda az apuka, én éppen eszem a laktató :P corn flakes-emet, és ideadta a heti zsebpénzemet, és mondta, hogy itt a zsebpénzed, plusz egy kicsi mindenért, amiért tartoztak (a biciklikerék, amit múlt szombaton vettem 6.00), illetve az egész heti segítségért. Így kaptam a párizsi jegy miatt most csak heti £40 felett még £40-et! Hát mondtam, hogy nem is segítettem olyan sokat, de azért megköszöntem! Jókor jött, az biztos J Bár így visszagondolva, a gardenparty előtt-után azért csinálgattam ezt-azt, de egyáltalán nem haltam bele az úgymond segítségbe, a tegnapi partyn meg tényleg alig csináltam valamit. Nagyon rendes volt ez tőlük!

Ennek örömére, illetve amiatt, hogy (sajnos) nem kellett menni a szomszédba takarítani, bementem a városközpontba, mert amúgy is kellett már cappuccinót és kávét venni, és egyúttal körülnéztem már párizsi térkép és/vagy útikönyv ügyében. Benéztem a WHSmithbe, majd a Waterstone’s-ba, és végülis az utóbbiban találtam egy jó kis útikönyvet, faszipántos kis térképekkel, úgyhogy nem fogunk eltévedni Párizsban, az egyszer hótziher!!!

Miután hazaértem, újabb „örömhír” fogadott, azaz megérkezett az ebay-ről rendelt memóriakártya. Végre :P Eddig volt egy 4 gigásam, viszont az biztos, hogy nem lenne elég, így most vettem egy 8 gigásat, úgyhogy összesen 12 gigával leszek „felvértezve” jövő hét végén J

Ezután 3-ig még kipakoltam a mosogatógépet, lemostam a hátsókert felőli ablakaimat, mert olyan mocskosak voltak a múlt hétvégi járdatisztítás után, hogy már bőven rájuk fért, illetve ruhabeszedésbe kezdtem, de már 3 óra lett, így zúztam is a suliba, ahol most adtak át egy ilyen fabódét, amiből talán jégkrémet, meg ilyeneket lehet majd beszerezni. Mondjuk az én gyerekeimnek nincs megengedve a jégkrém a suliban, úgyhogy szegények csak csorgathatják a nyálukat :P Mondjuk azért természetesen mindig próbálkoznak, de hát tőlem sem fogják megkapni :D Akármennyire is aranyosak a kislányok, amit nem szabad, azt nem szabad, és punktum! J Most igazam van vagy igazam van?! :D

A délután egészen addig nyugisan telt, amíg, már majdnem vacsizni mentünk, amikor halljuk az anyukával, hogy elkezdenek a fiúk veszekedni, biztos még verekedtek is a nappaliban. Aztán egy kisebbfajta kupaktanács ült össze, mindegyik gyerek mondta a magáét, természetesen mindegyik azt mondta, hogy a másik hazudik. Nekem van egy erős „gyanúm”, hogy mégis melyik hazudott … :P Aztán a legnagyobbat szószerint felrángatta az anyuka az emeletre, mert már annyira kiabált, hogy a nyálát látni lehetett a levegőben szállni -.- Már bocsánat a nagyon is realisztikus emberábrázolás miatt, de a történet megkívánta :P Az apuka meg kb pont a veszekedés közepén ért haza. Micsoda kellemes érzés lehetett neki…

Holnap Bath-ba megyek Kávéfesztiválra Esztivel (jó korán megyünk -.- :P), meg még néhány más emberkével, aztán vasárnap itt, Bristolban, a Westbury Parkban, a víztorony közelében lesz egy ilyen „viktoriánus témájú piknik”, amire majd biztosan elnézek J

Addig is nézzétek meg a majd elkészülő párizsi videóm/videónk „előzetesét” :D Egyébként egyik top3-as kedvenc trance-számom, de a klipjét csak tegnap este láttam először :P Egy hét múlva ilyenkor pedig… Úúúú, Eiffel-torony?! :D Yeaah, baby!

3 megjegyzés:

  1. Szia,kedves Tamas,

    most akadtam a blogodra.Teccik:)
    Es foleg ez a parizsi kiruccanas!Ha minden jol megy,osszel en is szeretnek nehany napra,es ha lennel olyan kedves,tajekoztatnal az arakrol.szallas,belepok.stb.Erdelybol mennek,es erdekelne,tudok-e annyit kuporgatni:).
    Koszonom a turelmed,es orulok,hogy ratalaltam a blogodra.
    Kellemes kiruccanast kivanok neked,erezd jol magad.
    Eniko

    VálaszTörlés
  2. Szia Enikő,

    Lesz majd bejegyzés a párizsi kiruccanásról, ez 1000 százalék!!! :D De amúgy majd, ha megadod az emailcímedet, vagy írsz egy emailt az én emailcímemre (megtalálhatod a profilomon), akkor megígérem, hogy írok a tapasztalatokról ott is :)
    Köszi a jókívánságokat!

    Üdv,
    Tamás

    VálaszTörlés
  3. Koszonom,nagyon kedves vagy!Engem olcso szallashelyek erdekelnenek,nagyon ne legyenek varosszelen,van egy kis mozgasproblemam,es jo lenne,ha latnivalo kozelben lakhatnek!
    De nagyon kivancsi vagyok a bejegyzeseidre,es koszonom a tajekoztatast,elore is.
    emailben kuldom a cimem.
    kellemes hetveget kivanok,
    Eniko

    VálaszTörlés