2011. május 5., csütörtök

Hosszú nap és vendégek

Tegnap és ma is én vittem és hoztam a gyerekeket, vagy legalábbis a lányokat a suliba/suliból. Még kedden megcsinálták a szülinapi party-jukra a meghívókat, így szerdán hamarabb mentünk, hogy odaadogassuk a meghívottak gyerkőcöknek. Nagyjából sikerrel is jártunk, de mivel én nem ismerek minden gyereket, így a megmaradt néhány meghívót odaadtuk a lányok tanárnénijének J

Kedden mondta Wolf, vagy még hétfőn, a történet szempontjából lényegtelen, hogy szerdán jönni fognak a Berlinben élő unokatestvérének a szomszédai, mert a lányukkal megnéznek néhány szállást Bristolban, mert a következő évet gyakornokként fogja tölteni az Airbus-nál. A feladatom az volt, hogy megmutassam nekik, hogy hol van a buszmegálló, mert amúgy lakókocsival érkeztek! J Megtörtént, majd nagyon hamar eljött a 3 óra is, mentem a lányokért, ők eljátszogattak, én lehemperedtem az iskola udvarában a fűbe :P, és néztem lány!!! focimeccset J, mert pont akkor volt a suli csapatának.

Még időközben sms-kapcsolatban voltam az apukával, és ő mondta, hogy mégsem kell főzőcskéznem, mert majd eszünk kínai takeaway-t. Úgy is lett, igaz nem éppen a megszokott időben volt a vacsi… Mivel az apuka ment a német ismerősökkel az egyik házat megnézni, és csak utána mentek a kínai kajáldához, így kénytelen voltam a Manchester United-drukker fiúkkal nézni a Manchester-Schalke BL-elődöntő visszavágót, noha a ManU-t ki nem állhatom (és akkor még enyhén fogalmaztam…). De mivel egyik szülő sem volt itthon, nekem kellett a gyerekekkel lenni. Nagyszerű volt hallgatni az éljenzésüket a góloknál -.- Na mindegy, túléltem. Mostmár csak azt remélem, hogy legalább már a Barcelona elveri a döntőben a Manchestert, mert nem akarom hallgatni a hátralévő 2-2,5 hónapomban itt, hogy a ManU így a legjobb, úgy a legjobb :S Na meg a bajnokságban sem ártana, hogyha már az Arsenal nem is, de legalább a Chelsea legyen a bajnok, ne a Manchester :P Tudom, az olvasóim közül ez nem sok mindenkit érdekel, de azért leírtam :D

Vissza a vacsihoz. Olyan 9.15-9.30 között kezdtünk el enni. Ideális vacsoraidő -.- Én szecsuáni csirkét kértem, amit gyorsan be is vágtam, elpakoltunk gyorsan, és én húztam is le a szobámba.

A mai nap is elég csendesen eltelt eddig, reggel én vittem a lányokat a suliba, mert az anyukának ma egész nap továbbképzése volt, aztán hazafelé, megkértek, hogy ugorjak már be a Co-operative-ba, hogy vegyek egy kis elemózsiát reggelire a vendégeinknek. 10 körül jöttek is, mivel a lakókocsijukban aludtak, aztán megreggeliztek, közben beszélgettünk, elkortyolgattam a kávémat, majd olyan fél 11 körül indultak is útjukra, ami Cambridge-be vezetett vissza. A szülők is egész jól beszéltek/nek angolul J

Ezután én aktív punnyadásba kezdtem :P, de elaludni nem akartam, mert abból jó nem sült volna ki, mivel utána a felkelés nagyon fájdalmas :D Így egy kis Showder Klub a youtube-on :P, majd takarítás után indultam is a suliba. Miután odaértem, tudtam meg, hogy a lányok mennek egyik barátjukhoz „teára”, csak nekem elfelejtett sms-t küldeni az anyuka. Nem baj, így megvolt a napi gyógyséta :D és legalább, hogy valami haszna is legyen, hazahoztam a lányok sulis cuccát.

Tudom, nem volt ez a két nap olyan nagyon izgalmas, de néha kellenek az ilyen nyugodt napok is
J

2 megjegyzés:

  1. Hehe hát engem érdekel a focis rész is :D mivel a szívem másik fele a Barcáért dobog ezért garantáltam a MU ellen fogok drukkolni :D

    VálaszTörlés
  2. Azt tudod, hogy mikor lesz a BL-döntő, ugye?! :D Természetesen május 28-án!!! Úgyhogy majd valahogy a Pont des Arts-os csövelés közben kapni kell a híreket majd a Barca-győzelemről :P
    Mi nagy lenne, hogyha az Arsenal valami csoda folytán mégis megnyerné a bajnokságot! Legalább egy hétig az Arsenalos mezemben lennék éjjel-nappal itthon!!! :D

    VálaszTörlés