2011. május 3., kedd

Egy kis statisztika

Gondoltam két megfagyás között írok már néhány sort, hogy találjanak már az erre tévedő „turisták” egy kis olvasnivalót J A megfagyás nem vicc! Annyira rossz fekvésű a szobám, hogy így este és éjszaka (meg amúgy is) ez a ház leghidegebb szobája/része. (Érdekesség: de általában az au-pairek szobája nem a melegségéről híres. Érdekesség vége). Nem is tudom, hogy télen este 10 után hogyan bírtam ki. Ugyanúgy hosszú felső/alsó, két pár zokni :P volt rajtam akkor is, igaz akkor takaró alatt próbáltam nem megfagyni :S Na mindegy, ezért is iszok teát és cappuccinót is este :P

És hogy mi az a statisztika a címben?! Már eddig is többször megfordult a fejemben, hogy leírom, hogy milyen országokból nyitották meg eddig a blogomat, természetesen a teljesség igénye nélkül, mivel a blogger statisztikája csak asszem a 10 legtöbb megnyitásút jeleníti meg.

Viszont voltak olyanok, hogy csak néztem. Azt hiszem, nem mondok újdonságot, hogy az első két helyen Magyarország és az Egyesült Királyság szerepel. Aztán Németország, USA, Svédország, Franciaország, Románia, Finnország, Hollandia. Ez az első 9, a 10. pedig Szingapúr, basszus!!! :D Mondjuk tudom, hogy valami bloggeres blog, vagy mi a szösz véletlenszerűen a publikus blogokat néha megjeleníti magán, és úgy kattintanak rám egzotikusnak hangzó országokból is :P Így került képbe Malajzia is, és ma láttam, hogy India is :D Hát beszarás. Amúgy már mind az 5 kontinensről nyitották már meg a blogomat, a legutolsó természetesen Afrika volt, de azok sem afrikaiak voltak, akik megnyitották, hanem Tunéziából „valakik”. Amerikából volt ugye USA, Kanada és Mexikó. Óceániából Ausztrália és talán Új-Zéland, de erre nem mernék megesküdni :P :D Ázsiából még Japán legalább, de még valami másik ország is, de annak most nem ugrik be a neve J Európából meg rengeteg ország, majdnem több országból nyitottak meg az Öreg Kontinensról, mint nem :D A teljesség igénye nélkül: Írország, Olaszország, Spanyolország, Belgium, Norvégia, Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Horvátország, stb. Ezekre emlékszem most hirtelen :D

Semmi komoly ez a bejegyzés, csak most úgy kikívánkozott belőlem a statisztikus :D És az elmaradhatatlan zene :)

4 megjegyzés:

  1. én is épp megfagyni készülök pár napja, pedig még csak nem is az én szobám a leghidegebb hely a házban, szerintem ez az egész a hőszigetelés nem ismeretére vezethető vissza:D

    VálaszTörlés
  2. hát igen, nem is véletlen, hogy a barátaimmal, amikor itt voltak, első vállalkozás-ötletünk a szigetelő biznisz volt! :D

    VálaszTörlés
  3. a szoba hidegsége nem meglepő, nappal sem tudok a takaró nélkül a szobámban tartózkodni...éjjel meg lefagy az orrom...

    VálaszTörlés
  4. a jó öreg takaró :P nekem is az ment életet :P

    VálaszTörlés