2011. május 6., péntek

Nem tudok címet adni, mert az nem írná le jól, hogy mit éreztem ma :S

Hát ilyen napot nem kívánok senkinek sem :S:S Legalábbis a délutáni részét :S

Délelőtt minden oké volt, voltam takarítani a szomszédban, majd hazajöttem, mosás, ebéd, egy kis takarítás, majd írtam már 2.45 körül egy sms-t az anyukának, hogy akkor végülis ő megy-e a lányokért a suliba (mint ahogy reggel mondta, hogy hamarabb jön haza, és ő hozza haza őket, mert mennek egyik ismerősükhöz), de végülis nekem kellett mennem, mert még dolga volt. Bárcsak ne nekem kellett volna :S

Az iskolában minden oké volt (még jégkrémet is vettem nekik, amiről kiderült utólag, hogy nem igazán lett volna szabad :P), aztán 4 után egy kicsivel mondtam: Indulás! El is indultunk, én meghagyom a lányoknak a szabadságot, azaz mehetnek anélkül is a járdán, hogy fognám végig a kezüket, csak ne szaladjanak. Minden rendben is volt addig, amíg oda nem értünk az átkelőhelyhez. Nem mondanám egy rendes zebrának, vagyis gyalogosátkelőhelynek, mivel nincs felfestve a zebra, és még lámpák sincsenek, csak egy kicsit meg van emelve ott az út, mintha egy fekvőrendőr lenne ott. Suli előtt, és suli után (4 óráig) van ott egy lollypop lady („nyalókás ember” :P), aki jólláthatósági mellényben van, és jólláthatósági „nyalókával” állítja meg a kocsikat, ha vannak gyalogosok, akik át szeretnének kelni az egyik oldalról a másikra. Mivel mi már 4 után indultunk el a suliból, így már nem volt lollypop lady, így nekünk ki kell várni, míg mindkét irányból megállnak a kocsik. A lányok most mentek volna tovább a suli oldalán, noha nekünk át kell menni a másik oldalra ezen a „félzebrán”, de rájuk szóltam, hogy hoppá, ácsiácsi, gyertek csak vissza, mert mi itt megyünk át. Szépen lassan vissza is jöttek, majd én fogtam az egyenes hajú kislány (csakhogy mégis meg lehessen különböztetni őket valahogyan :P) kezét, a másik kezemben pedig a bookbag-ek (könyvestáskák), mellettem pedig a hullámos hajú kislány :P A túl oldali sáv megállt, majd a hozzánk közelebb eső is, majd éppen indultunk volna, amikor a hullámos hajú kislány (noha még nem mondtam, hogy indulás) és a kocsi is egyszerre indult el. Egy – szerencsére – nagyon pici pukkanás volt, mert a sofőr még időben felismerte, hogy kilépett az útra a kislány. Nagyon-nagyon-nagyon nagy szerencséje volt mindenkinek, hogy éppenhogy csak hozzáért az autó a kislányhoz, így semmije sem fájt. Csak meg volt ijedve, amit nem is csodálok.:S:S:S A sofőrben volt gerinc, mert nem hajtott tovább, a túl oldali első sofőr, aki a sor elején állt, még oda is jött, mondani, hogy bárcsak ne állt volna meg. A „mi” sofőrünk, tehát aki lekoccolta a kislányt, felírta az adatait, amit én azóta már továbbítottam az anyukának. Szerintem idő hiányában még nem hívta fel, bár nem tudom.

Kb 2 perccel az eset után már nagyon nyugodt volt a kislány, mintha mi sem történt volna. Már majdnem hazaértünk a házhoz, akkor láttuk, hogy az anyuka jön kocsival, pont az utcánkból kanyarodik ki, és ott gyorsan elmondtam neki, hogy mi történt, de ők ekkor mentek a már fentebb említett barátjukhoz. Hát ne tudjátok meg, hogy a következő 1-2 órában mennyire aggódtam, hogy nehogy utólag kijöjjön a kislányon valami probléma! Szerencsére jól van. Az apuka még nem jött haza, így vacsizni sem vacsizott velünk, így eddig én még csak az anyukának mondtam el, hogy mi történt, kiváncsi vagyok, az apuka hogyan fog reagálni. Teljesen jogosan kapnék lebaszást, mert az én felelősségem volt mindkét kislány akkor…

Ez a történés azért elég nagy nyomot hagyott bennem, de ezen kívül a mai nap az érdekes időjárásról is emlékezetes maradhatna, ugyanis napközben, olyan 13-14.00 óra között volt, hogy 27°C volt a hőmérséklet!!! Illetve most este 8 után meg már esett az eső -.-

Holnap egyébként Magyar Est lesz Bristolban, egész pontosan a bristoli Lengyel Klubban, az 50 St. Pauls Rd, Clifton, BS8 1LP cím alatt 18.00 órától!!! Ide megyek Esztivel, Zsuzsival és még egy magyar csajjal, akinek nem jut most eszembe a neve (szégyen, gyalázat :$), aztán utána egy kis buláj, és itt alszanak. Na, jó hétvégét mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése