2011. május 10., kedd

Tavaszi szél vizet áraszt...

Annyira nagy esemény nem történt ma, de gondoltam az időjárásra való tekintettel, illetve arra való tekintettel, hogy eszembe jutott ez a vers, írok egy röpke memoir-t.

Amúgy még mindig a hétvége hatása alatt vagyok :D, de ezt csak mellékesen jegyzem meg.

Már reggel is gyülekeztek a felhők az égen, de a sulibamenetelkor még jó idő volt. Utána egy kis lustálkodás után takarítgattam egy kicsit, a mosást kitettem a kertbe, de nem kellett neki 3 perc, már esett is egy kis eső :P Majd kb 1 óra múlva pedig már hétágra sütött a nap :D Úgyhogy szárító megint ki, majd ebéd, közben The Amazing Race évadzáró duplaepizód nézés :P

Mikor mentem a lányokért a suliba, jelzem, még mindig sütött a nap, kinthagytam a ruhákat, mondom, ha ilyen szép idő van, akkor majd utána összeszedem. Még ottvagyunk a suliban, kb néhány perccel négy előtt járhattunk, amikor már én is láttam a sötétebb felhőket gyülekezni, és jött egy sms a nagyobbik fiútól, aki közben hazaért, hogy nézzem meg a felhőket, mert a ruhák kint vannak a kertben. Nem írtam vissza, hogy akkor, ha esik, be is szedhetné, mert már éppen indultunk, de nem hiszem, hogy beszedte volna úgy, hogyha nem mondom, és mégis elkezd esni az eső azelőtt, mielőtt hazaérünk. Mindegy. Már majdnem az utcánkban voltunk, amikor elkezdett csepegni az eső, úgyhogy sietősre vettük a figurát a lányokkal, beszedtem a ruhákat, a kukákat is gyorsan behoztam.

Eközben a legkisebb fiú átment a szomszéd nőhöz, mert valaki olyasvalakit kellett „meginterjúvolnia”, aki már nagyon régóta Westbury-on-Trymben lakik. Visszajöttek, és kb 5 perc múlva olyan eső kerekedett, hogy csak néztünk ki a fejünkből, mivel a conservatoryban kb nem hallottuk egymás hangját, úgy verték az esőcseppek a conservatory tetejét! Mintha dézsából öntötték volna! Nem tartott 10 percnél tovább, sőőt, a végefelé már a nap is kisütött, így szivárványt kutattam az égen, de sajnos nem láttam L

Hát ezután tényleg semmi egetrengető nem történt, úgyhogy most nem tudok senkit sem elkápráztatni a történeteimmel :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése