2011. január 7., péntek

2011, az első munkanapok


Nem teltek eszeveszett munkával :D:D Ugye, kedden este megérkeztem, aztán szerdán reggel elvittem a gyerekeket a suliba, majd megírtam egy blogbejegyzést, közben fordítgattam a Juventus-os blogra :) Majd, mondom, itt az ideje felhívni már a nyelvsulit, hogy mégis mi a helyzet a tanfolyam ügyében. A hölgy azt mondta, hogy még nem tudják, hogy mikor indítanak tanfolyamot, merthogy eddig nem jelentkeztek túl sokan, mondhatni nagyon kevesen, de majd menjek be, vagy írjak nekik emailt, és aztán várólistára tesznek. Mondom oké.
A hívást követően azért elkezdtem nézni más bristoli nyelviskolák ajánlatát is, dehát mindenhol drágábbak lettek volna az órák, és/vagy rossz időben is lennének. Így estére kikristályosodott bennem az a megoldás, hogy nem fogok járni nyelvsuliba, viszont márciusban megyek, és leteszem a CAE nyelvvizsgát!!! Punktum!!! Nincs kecmec, sem mellébeszélés!!! :D Így megmarad az a pénz (kb 100 font az én részemről), amit a nyelvsulira kellett volna fizetnem, úgyhogy tiszta haszon, valamint hétköznaponként is sokkal több időm lesz azokon a napokon (hétfő-szerda-péntek), amikor nekem kell vinni-hozni a gyerekeket, ill amikor a nyelvórák lennének. Ja, és így legalább nem kell már egyik napról a másikra, vagy legalábbis egyik hétről a másikra élni, már egyből lesz egy kis tartalék :P :D
Úgyhogy ennek hatására tegnap már keményen tanultam, gyakoroltam feladatokat, egy csomó pdf-fájlt töltöttem le netről, vannak köztük nagyon-nagyon hasznosak is, úgyhogy lesz miből tanulni szerencsére. Illetve neten is van elég sok elérhető anyag, ami majd segíteni fog a vizsga letételében.
Ma reggel, a nagy esőre való tekintettel, mert konkrétan szakadt, Az apuka vitte az összes gyereket a suliba, így én 8.30-tól gyakorlatilag szabad voltam, igaz kiporszívóztam, felsepregettem, felmostam, és nagyjából 10-re már a laptop és a tévé előtt ültem :D
Délután már tudtam menni a gyerekekért a suliba, ahonnan pont akkor értünk a ház elé, amikor Mervyn, a zenetanár is leparkolt a kocsijával. Mervyn 15.45-re jön amúgy péntekenként (17.45-ig van) és amúgy éppen csak, hogy be szoktunk esni háromnegyed 4 előtt, mert a két lány, de főleg az egyikük olyan lassan választ új könyvet a suliban :D Kb ma is, úgy kellett visszamennünk a terembe, mert mondja, hogy még nem cserélte ki a könyveit, de már csak a tanárok voltak bent :D:P És ilyenkor ugye, suli után, eleve lassabban jönnek haza, úgyhogy ilyenkor, péntekenként gyakorlatilag "húzom" a két kislányt haza, mert legalább az egyik amúgy nagyon lassan jönne, ha nem fognám a kezüket :)
Délután semmi extra nem volt, hacsak az nem vehető annak, hogy a lányokkal olvasás közben kb majd elaludtam :D Igaz, a lányok sem voltak csúcsformában :P
Az apuka még nem rakta ki a kétheti fizetett szabimra a pénzt, úgyhogy majd holnap reggel megkérdezem, hogy mi a helyzet ezzel, és mindenképpen össze kell futnunk reggel, mert a biciklimhez a lakatkulcsát én nem tudom, hol van, mivel azt utolsó héten, karácsony előtt odaadtam Laurának, hogy használja az én bicajomat, mivel az övét "becsomagolták" :D, mivel vitte haza, Németországba, és utána nyilván Az apukanak adta oda. De amúgy össze is fogunk futni, mivel holnap 10.30-ra megyek a Bristoli buszállomásra, ahova Eszter és Zsuzsi (két aupair Bristol közeléből) érkezik, illetve még egy másik magyar aupairlány, vele még nem találkoztam, ill még Zsuzsival sem, és aztán városnézés, ezmegaz. Aztán délután este meg valszeg going out lesz :D :P Anikával (német aupaircsaj) összefutok valamikor, aztán meg még két másik aupairrel úgy néz ki, hogy pubba megyünk :P De ez még változhat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése