2011. január 5., szerda

Az au-pair visszatérése - Return of the au-pair :D





Tegnap este, miután visszaérkeztem Bristolba, a házba, rájöttem, hogy azért, hogy egy sima visszautazásom legyen januárban, azzal kell fizetnem, hogy hazafelé menet sosincs egyszerű utam :P Szóval ebből kitalálhattátok, hogy most visszafelé sima utam volt.
4.40-kor keltem :D, aztán mentünk a vonathoz, simán, szinte időben beért Ferihegyre, ott megvettem egy buszjegyet, aztán irány a Ferihegy 2. 10.00 körül már ott voltam, és mivel a gépem 12.50-kor szállt fel, így várakozás közben olvasgattam. Majd átmentem a security check-en, dehát nem ment olyan egyszerűen, ugye kabát, öltöny, laptop, laptoptáska, bőrönd, pénztárca, telefonok, kulcs, öv, szóval mindent kipakolni, aztán természetesen beriasztott a kapu, így egy őr alaposan átvizsgált :P, mondom, még jó, hogy testüregmotozást nem tartott :D :P Aztán várva a felszállásra, befejeztem a laptopon az Inceptiont. Másodjára nézve is durván jó film ;)
Majd szállunk fel a gépre, odaadom a kinyomtatott beszállókártyát, erre kiírja a gép, hogy nem vagyok becsekkolva, mondom az szép. De kb egyből mondta a hölgy, hogy valszeg meg lett cserélve a hely, hogy nagyobb hely legyen a gyerekeseknek. Így pont az Vészkijárathoz kerültem, így a gép sorsa vészhelyzet esetén rajtam állt :D:D Szerencsére sima út volt :)
Aztán Heathrow-n odamentem a National Express pulthoz, hogy hátha meg lehetne-e változtatni a foglalásomat egy korábbira, mert még simán elértem volna a 15.45-ös buszt vissza Bristolba. Sikerült is átfoglalni, így kb 45 percet kellett várni a reptéren a buszra.
A buszon befejeztem Stieg Larsson Millenium-trilógiájának második részét, "A lány, aki a tűzzel játszott" címűt. Nagyon-nagyon jó könyv, mindenkinek ajánlom. Majd elkezdtem olvasni Kiss Ádám Szütyiő című könyvét. Még nem fejeztem be, de már eddig is voltak benne brutál jó részek :D
Kereken 19.00-ra értem a házba, így felkeléstől számítva 15h20m múlva értem a bristoli házba :D Rövid út:P
Aztán egy gyors bejelentkezés skype-on, hogy megérkeztem, majd nemsokkal később alvás. Ennek köszönhetően most teljesen kipihent vagyok, mert elég sokat aludtam :D
Reggel meg elvittem a gyerekeket a suliba, aztán azóta itthon vagyok, és pihenek :D De az eső esik...


sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Last night right after I arrived at my host family's house in Bristol I realized I always have to pay for my smooth journey back to the UK in January with a bad journey to home for Christmas :D So you can conclude after this I had a very smooth journey back to the UK yesterday.
I woke up at 4.40am :D Then we went to the railway station in Nyíregyháza. The train got the Ferihegy Railway Station almost in time (there was a 5 min late but it didn't matter) then I went to Ferihegy Terminal 2B by bus. I arrived there at about 10am and my flight took off at 12.50pm so I had loads of time. During waiting I read and listened to music. Then, at about 11am, I went through the security check but it wasn't so easy because I had to put my coat, jacket, laptop, laptop-bag, purse, keys, cells, belt and hand luggage into the boxes and the gate alarmed so a guard examined me from the bottom to the top but, at least, he didn't do ventricular examination :D :P Then during waiting for the taking-off I finished watching Inception in my laptop. I watched it second time and I still find it an extremely good movie.
Then when we were getting on the plane I gave my printed boarding pass to the lady and she scanned it but the scanner showed "Not checked-in" :S But promptly the lady said my seat was probably changed because the family with children needed more space. And they put me next to the Emergency Exit so I was responsible for everybody in a case of emergency :D But fortunately the journey was simple.
At Heathrow I went to the National Express desk where I was able to amend my booking for the earlier coach (15.45pm). I had to wait only 45 mins for the coach at Heathrow. On the way back to Bristol I finished reading the second book of Stieg Larsson's Millenium-trilogy, titled "The girl who played with fire". It is a really-really good book I would recommend to everybody. After finishing that book I started to read Ádám Kiss' book, titled "Szütyiő" (Ádám Kiss is a Hungarian stand up comedian). I haven't finished yet but there were some really hilarious parts so far :D
I got home at exactly 19.00 so I arrived back 15h20m after I wake up :D It was a "short" journey... :P
Then i logged in Skype to talk fast to my family and went bed quite early so I'm very relaxed right now :D
Today I took the children to school and for that time I'm being at home and doing nothing :D:P But it is raining....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése