2011. január 11., kedd

Indulhat a dőzsölés :D


De azért nem fog azonnal elindulni :P

Szóval, tegnap este megcsináltam az online jelentkezést a nyelvvizsgára, majd utána továbbküldtem Az apukanak, amit nekem küldött a suli, és még hozzátettem, hogy majd a héten nem lenne rossz, hogyha ideadná a karácsonyi 2 hétre a fizetséget.

Ma egyébként nem sok minden történt, délelőtt vasalgattam, alig volt valami, 3 ing, meg egy hosszúujjú felső az enyémek közül, közben néztem a Streetdance 3D-t laptopon. Hááát, a zenék jók benne, még a táncok sem rosszak, de a végén a tánc nekem nem nagyon jött be :P Mindegy, tudom, kit érdekel :D:D

Kb egész nap sütött a nap, mikor olyan délután 2 körül megnéztem, hogy hány fok van, 7.7°C-ot mutatott a hőmérős óra. Úgyhogy úgy gondoltam, hogy nem kéne egész nap bent poshadni, ezért elnéztem a "faluba", vagyis Westbury-on-trym központjába, ahol található néhány üzlet. Természetesen főként édességért, vagyis rágcsálnivalóért mentem :P, mert már csak keksz volt, és az is kifogyóban. Ja, nem is, most jut eszembe, hogy van még Kinder Buenóm is :D Úgyhogy chipsszel, keksszel lettem gazdagabb, illetve találtam Ł1-ért egy jó kis 2011-es határidőnaplót, amit kerestem már múlt hétvégén is a központban, de ott egyrészt sz.rokat találtam, másrészt még drágák is voltak azok. Úgyhogy a hasznost összekötve a kellemessel egy jó séta keretein belül vettem néhány nagyon fontos dolgot :D:D

Nemsokkal azután, miután hazajöttem, ismét kimentem focizni, de most csak A középső fiúrel, mert A legidősebb fiú nem volt itthon, mint utóbb kiderült, atlétikai versenye volt a suliban, ahol a csapattal a 2. helyen végeztek, így továbbjutottak a következő körbe, illetve A legkisebb fiú a Wii-n játszott :P, majd 4-re ment teniszre.

Később a lányok mentek úszni, aztán vacsorakészítés, vacsora, elpakolás. Közben meg ideadtam Az apuka a kétheti fizetett szabimra a pénzt, illetve a nyelvvizsgának a felét is (tehát Ł52-ot), úgyhogy innen a cím. Már lassan annyi pénzem lesz :D:D:D:D, hogy úgy fogok benne úszni, mint Dagobert bácsi a Donald kacsában :D Na jó, nem. Egyelőre :P Holnap megyek is befizetni a nyelvvizsgára a pénzt (Ł104 nyelvvizsga-díj + Ł3 recorded delivery, ez kb az ajánlott csomagnak felel meg), és még valszeg összefutok Aniká-val (német aupaircsaj) egy kávéra.

Majdnem elfelejtettem!!! :P Péntektől heti 1-2 órát megyek az egyik szomszédhoz (Delyth) takarítani, meg ezt meg azt csinálni, Ł5 órabérért. Most első körban ablaktisztítás lesz soron :D:P

Jóéjt mindenkinek, aki már megy aludni! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése