2011. január 10., hétfő

...


Mivel tegnap, azaz vasárnap nem sok érdekesség történt velem, így nem is írt semmit, majd a mai adaggal együtt :D Egyébiránt annyi történt tegnap, hogy a 14.00 órakor a családdal megejtett ebéd után (ami nekem az első kajálás volt aznap :P, mivel 13.00-kor keltem :D) kimentem a focikkal a hátsó kertbe focizni. Olyan jó idő volt, hogy simán térdnadrágban és egy póló, hosszúujjú felső kombóban kimentem. És nem vagyok megfázva! :D Jót fociztunk, nem hittem volna, hogy már január 9-én sor kerül az év első focizására :)

Térjünk át a hétfőre: reggel egy kicsit nehézkesen indult, mert az egyiküknek úgy kellett könyörögni, hogy induljunk, egyszerűen mintha nem lett volna kedve semmihez sem :) Ez a "nincs kedve semmihez"-effektus a suliba vezető út alatt már csak a végén jött ki megint, amikor már majdnem ott voltunk a sulinál. De előbb, még volt olyan "ügyes" a lányka, hogy a kereszteződésben már futott volna át a második lámpán is, amin soha nem szoktunk átmenni, mert nem érjük el, hogy zöld legyen, erre ő meg se állt, persze szóltam neki, dehát úgy kellett utánaszaladnom a kereszteződésbe :P :D Ok, semmi gond. Egy kis felvezetés: két bejárata van a sulinak, az egyik a főbejárat, hogyha valaki kocsival jön, vagy arra lakik, de a nagytöbbség a másik bejáratot használja, ami mellesleg rövidebb is mint a másik, pont útba esik, mikor megyünk a suliba, úgyhogy csak kerülő lenne, ha a főbejáratot választanánk. Na, erre mikor vagy 10 méterre lehettünk a sulitól, ismét csak az egyik kislány :D elkezdte mondani, hogyhát de ő nem akar erre, a lépcsős részen menni, merthogy ez hosszabb, meg minden. Nagyon cseles akart lenni, már elkezdett futni, dehát ugye gyorsan megfogtam, és szépen betereltem a kapun :P Természetesen ezután már kb vonszolni kellett a teremig :D, ahova meg egyszerűen nem akart bemenni, pityergett, odabújt hozzám, puszit adott, átölelt, de közben még mindig pityergett, én kérdezgettem, hogy mi a baj, de semmit nem válaszolt, csak pityergett tovább :), majd jött a felmentősereg, a tanárnőjük egyik segítője, aki bevitte a többiekhez a lánykát :) Nem tudom mi volt vele, ilyen még nem fordult elő vele, mármint hogy ennyire nem akart már akkor sem a suliba menni, amikor már ott voltunk a terem előtt. Na, mindegy :D
Hazajöttem, fordítottam két cikket a Juvés-blogra, majd indultam a városba: egyrészt a nyelvsuliba megérdeklődni a nyelvvizsgára jelentkezést, másrészt talizni Maggievel, aki most szombaton érkezett vissza Bulgáriából.
"Jó" szokásomhoz híven :P késve indultam. Mondjuk még talán egy kis esélyem lett is volna, hogy időben odaérjek a Primarkba, ami már-már a szokásos találkozási pontunknak tekinthető, dehát olyan jó kis szél fújt az úton :P, hogy egyenes terepen alig bírtam menni :S Emelkedőn eleve lassabban tudok csak menni, lejtőn meg értelemszerűen siklok, mint egy síző :) Szóval, gőzöm sincs hány perc alatt, de viszonylag hosszú idő alatt odaértem a nyelvsuliba, ahol kb nem töltöttem 5 percnél többet, de ebből kb 1 perc volt az érdemi beszéd az egyik recepcióssal, Steph-fel. Mondtam, hogy jelentkezni szeretnék a márciusi CAE vizsgára, erre mondta, hogy arra CSAK online lehet jelentkezni :O, meg hogy utána fel kell hívni a sulit a fizetés miatt. Úgyhogy szinte semmi új információt nem kaptam itt :P Tartoztam ezzel az úttal az ördögnek :D
10.25 körül hagytam el a sulit, és mivel 10.30-ra beszéltük meg a találkát, így tudtam, hogy nem fogok odaérni :P :D, legalábbis időben nem :D 10.36-kor, mikor már leszálltam a központban a bicajról, jött is az sms, hogy már vár rám :P Egy-két kitérő után mentünk a Mall-ban lévő jól bevált kávézónkba, ahol én most "Dutch latte with cream"-et ittam, mivel új év, új szokások a mottó :D Maggie "Americano"-t ivott, neki nem nyerte el a tetszését a választása :P Kvzgatás közben beszéltük, hogy hova és mikor kellene majd mennünk, hogy ne csak otthon kuksoljunk, mivel én ugye már nem fogok nyelvsuliba járni, neki meg csak hétfőn este van egy 2-2,5 órás turnusa, úgyhogy hétköznaponként napközben ő is szabad. Illetve a jövőbeli utazásokról beszéltünk, mert még terveztük, hogy valamikor jó lenne elmenni Olaszországba egy hétvégére olcsón, természetesen :D Most májusra tettük a célidőpontot, amikor talán már pénz is lesz az utazásra :P Mivel megbeszéltük, hogy hozunk egymásnak valami "hazait", így át is adtuk az ajándékokat, én egy Gotse Delchev-es hűtőmágnest kaptam, az Maggie szülővárosa, én meg egy ilyen matyóhímzéses könyvborítót adtam neki. Már csak könyv kell neki bele, mert mindent hazavitt és ott is hagyott :D:D Benéztünk egy-két boltba, és az ő kedvenc boltjában (SportsDirect) megláttam a kedvenc focicsapatom, a Juventus új mezét, Ł25-ért. Nagy volt a csábítás, de először a nyelvvizsga legyen befizetve, aztán rávetődök a mezre :D Még mielőtt indultunk volna haza, vettem fánkot a Sainsbury's-ben :P, aminek a maradékát most este ettem meg :D 
Hazaérkezés után rohamléptekben felmostam, mert tegnap megkért Az anyuka, hogy ma csináljam már meg, aztán egy kis pihenőt követően indultam a gyerekekért a suliba. A hazafelé úton semmi gond nem volt, de nemsokkal azelőtt, hogy hazaértünk volna, elkezdett cseperegni az eső. Még tiszta szerencsénk volt, mert kb 5 perccel azután, hogy beértünk a házba, elkezdett zuhogni :S Miután odaadtam a lányoknak a szokásos raisins-cheesestick-baby bell-kombót (mazsola, sajtszelet, a baby bell is sajt), nem sokkal később az egyikük mindenképpen piritóst akart volna enni, de ilyenkor azt nem ehetnek, és én mondtam is neki, hogy válasszon valami mást, de erre elkezdett sírni, bömbölni, én meg szépen kivittem a szobából, hadd sírjon a lépcsőn magában, de természetesen egyből jött volna vissza, és akkor A középső fiú rá tudta beszélni, hogy ne sírjon tovább :P Ezután már semmi érdekes nem történt igazából, szerencsére :P
A vacsorakészítés közben elmondtam a tudnivalókat Az anyukanak :D, tehát hogy nyelvvizsgára csak neten lehet jelentkezni, illetve hogy mikor lesz, pont pénteki nap, tehát hogy azt még nem tudom, hogy akkor tudom-e majd hozni és vinni a gyerekeket a suliba, valamint, hogy egyből utána aupair-talira megyek Birminghambe. Meg beszéltünk még a nyelvvizsgáról, hogy még tavaly már egyszer megpróbáltam, de akkor csak 49% lett, és 60 kell, dehát most úgy érzem, hogy fejlődtem, úgyhogy mindenképpen meg akarom csinálni! És ennek is fogják fizetni a felét.
Aztán este még beszéltem az otthoniakkal, most nagymamám is ott volt/van nálunk, így vele is tudtam beszélni skype-on :)
Béke!

1 megjegyzés: