2011. január 5., szerda

A számok dzsungelében II.


A "változatosság" kedvéért :D ismét számokban dalolok el néhány fontosabb dolgot (és most nincs kedvem angolul is leírni :P):

331 - ennyi Ft-ot ért egy brit font január 3-án, Nyíregyházán :) 
104 - az International House Bristolban (ahova előző Term-ben jártam nyelvsuliba), a suli honlapja alapján, ennyibe kerül egy CAE (Certificate in Advanced English, otthon felsőfokúnak felel meg) vizsga díja, amit egy "kicsit" sokallok, mivel tavaly júniusban kb 55-56 fontot fizettem ugyanezért a vizsgáért, szóval holnap lesz egy utam a suliba...
93 - az eddigiek alapján ennyi nap múlva érkezik egy kis kiruccanásra ide, Bristolba, Balázs és Máté :D Már most várom, pedig nemrég találkoztunk :D
84 - ennyi napot töltöttem eddig Bristolban a szeptemberi megérkezésem óta. 
29 - december eme napján megünnepeltük a barátokkal a névnapomat :P 
17,5 - kb ennyi napot töltöttem otthon, Magyarországon most, karácsony környékén. Jóóó volt :D
15,33 - ennyi órával a felkelés után érkeztem a házba a keddi utazás után :D
12 - éves lett január 2-án a legidősebb fiú
10 - ebben a sorban ültem most visszafelé a gépen, és mellettem kettővel egy csávó nagyon ügyesen magára borított egy egész pohár paradicsomlevet :D És szerencséjére még világos nadrág is volt rajta, amin még jobban látszott a nyoma :D:D 
8 - Laura nem jött vissza Németországból, így már "csak" :D ennyien lakunk a házban normál körülmények között :D
5 - a mai elmesélése alapján a középső fiúnak a két évvel ezelőtti karácsonya volt a legrosszabb, amikor "csak" 5 ajándékot kapott -.- Ha lesz időm, sajnálni fogom :S
4,5 - ennyi órát késett a gépem hazafelé, december 17-én. De legalább felszállt...
3 - holnap napközben ennyi Celsius-fok várható a BBC előrejelzése szerint Bristolban 
2,5 - a városközpontból Westbury-on-trym-be (és a másik irányba is) már ennyibe kerül egy Single jegy
2 - csipkebokorvessző :D 
0 - ennyi pénzt akarok fizetni a nyelviskoláért, azaz semmit, tehát ma eldöntöttem, hogy nem áll szándékomban nyelviskolába járni, mivel ad1: az International House Bristol (IHB), ahova ezelőtt jártam, még nem tudja mikor indít tanfolyamot, a nyelvvizsga pedig március közepén v végén van, ad2: a többi helyen, amiket néztem, még drágábbak a díjak, így esélytelen, hogy oda menjek, ad3: így, hogy nem megyek, megmarad a két hét fizetett szabadságom, amit amúgy nyelvsulira költöttem volna. Tiszta haszon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése