2011. január 31., hétfő

Hétvége: buli, karaoke - videóval! ;)

Hát akkor fogjunk néki :P Hogy is volt megbeszélve a szombati nap? Ja, tudom: 12-kor találkozok Zsuzsival és Diával a Primark előtt/ban, aztán valami kávé, majd elmegyünk megnézni a Vintage Fair-t, ami elég közel volt Broadmead-hez. A 12 órai találkozó miatt úgy terveztem, hogy legkésőbb 11.30-kor elindulok itthonról biciklivel, tehát felkelek olyan 9 körül, egy kicsit összerántom már a szobámat, mert elég gány volt, lezuhanyzok, eszek, aztán szépen lassan elindulok. Na ebből az lett, hogy, noha 9-kor ébreszetett a telefon, meg kb 5 percenként :P, 11 előtt néhány perccel már ki is keltem az ágyból :P:D Így az eltervezett dolgokból annyi lett, hogy gyorsan összekaptam magam, megborotválkoztam, fújtattam a biciklibe, mondtam Az apukanak, hogy mi lesz a szombati programom, aztán indultam is utamra :D
12.06-ra már oda is értem :P, ott várt már Zsuzsi, meg egy francia lánnyal, a nevére nem emlékszem, aztán vártunk egy kicsit, mert Dia (magyar aupair, ekkor találkoztam vele először) is várt két ismerősére. Hát volt vagy fél 1, mikor elindultunk a Starbucksba, ahol már Eszter, és egy román aupairlány várt ránk. Lepakoltunk a cuccunkat, majd lementünk rendelni, ahol pedig Anikába (német aupairlány, akivel egy nyelvsuliba jártam) futottunk bele, úgyhogy ő is csatlakozott hozzánk. Majd még néhányan, így a végére már 10-en lettünk :D Elég jó kis aupairtali, mondhatni, a múltkori "mini" aupairtali után egy "medium" :D :P Végülis nem mentünk el a Vintage Fair-re, hanem a Bella Pizza felé vettük az irányt, ahol a többiek nagy része evett, én nem, mivel úgy volt, hogy este, a karaoke előtt ide vetődünk be, aztán teletömjük a hasunkat :P Ott én csak kb félóráig maradtam, aztán jöttem haza, átöltözni, felkészülni az estére :P, meg ledobni, amiket vettem.

Pont miután elkezdtem zuhanyozni, jött egy sms, hogy mégse kéne a Bella Pizzába menni, mert nincs a csajoknak rá keret :P, úgyhogy majd beülünk vhova. Mondom, nekem ok. A Primark előtt koccoltunk, aztán a Burger's Kingbe ültünk be, ahol már nem is tudom, mit ettem, talán Double Whoppert? Mindegy, kit érdekel :D :P Ja, még mikor a buszon voltam már visszafelé délután a városba, hívott Radu, az egyik újonnan megismert fiú aupair, hogy ő is jönne karaokezni, viszont nem tudja hol van, úgyhogy mondom talizzunk majd 6.45-kor a primark előtt. Szóval ma hirtelen két új aupair-fiút is megismertem, Radu itt lakik valahol Bristolban, valahol a Gloucester Rd körül, illetve Ludovic, ő francia, ő meg Bath-tól lakik kocsival 20 percre kb. Visszatérve az estére, 6.45-kor találkoztunk, aztán mentünk is a karaoke-bárhoz, ahol már vártak ránk néhányan, de még nem mindenki, úgyhogy még vártunk néhány percet. A karaoke megint k.rva jó volt, én marhára élveztem, a többség ugyanígy volt, ahogy láttam őket :) De pl Radu egy dalt sem énekelt, csak iszogatta a sörét, aztán kb többet volt a karaoke-szobán kívül, mint benne -.- Ennek nem tudom, minek jött, dehát nekem aztán hótmindegy. Csináltam 2 videót, az egyiken én éneklek, töltöm is fel, mihelyst fel lesz töltve, ki is teszem. Már egyszer elkezdtem most este feltölteni, dehát megint sikeresen kicsúszott az internet kábele a laptopból -.-, így pont feltöltés közben szakadt meg net :S K.rva jó, hogy nincs wireless netünk... Na mindegy. A videón láthattok akció közben ;) :) Érdemes figyelni a többiek reakcióját az utánozhatatlan éneklésem közben :D


Karaoke from Tamás Simon on Vimeo.

Végülis 10-en kezdtük el a karaoke-t, majd még közben csatlakozott hozzánk még egy német csaj, aki Oxfordból volt itt látogatóban. Nekem lecsúszott egy Mai Tai koktél :P, csakhogy segítsen a hangomnak kijönni a torkomból :D Mondjuk én amúgyis szeretek énekelni, az már más kérdés, hogy nem a legelőnyösebb a hangom hozzá :D, de lelkes vagyok, úgyhogy no problem :D Miután lejárt az időnk (10-kor), úgy döntöttünk, hogy a Syndicate nevű szórakozóhely felé vesszük az irányt. Ekkor még ingyenesen be lehetett menni, úgyhogy egy próbát megért. A hely egy diszkó amúgy, olyan éjfél körülre már elég zsúfolt lett, meghát a zene elég fostos volt, és akkor még enyhén fogalmaztam :S, úgyhogy úgy döntöttünk, hogy továbbállunk. A következő állomás a Lloyds nevű bár volt, ahol kb már az első két szám túltett a Syndicate-ben hallott összesen :P, szóval el lehet képzelni, hogy milyenek voltak az első helyen. Hát kb olyanok, amire sehogyan sem lehetett értelmesen táncolni... Ez a Lloyds egyébként kisebb hely volt, úgyhogy a táncolás is egy kicsit szűkös volt, de sebaj. Innen Mariával (német aupaircsaj) olyan 1.25 körül indultunk el haza. Mivel busz az csak egész órakor jött, így merészen úgy döntöttünk, hogy gyalog megyünk haza :D Ő Redlandben lakik, úgyhogy kb (nekem) félútig együtt mentünk. Ő magassarkúban volt, amiben kb az első emelkedőt még kibírta, aztán levette, és zokniban!!! gyalogolt tovább:P Még a Westbury Park előtt egy kisutcában kellett neki lekanyarodni, dehát úriemberhez méltóan :P (H) felajánlottam, hogy elkísérem, mert még tavaly decemberben Clifton városrészben, ami elég közel van a belvároshoz, egy hajnalban egy 25 éves lányt megfojtottak :( :S, úgyhogy biztos, ami biztos alapon inkább vele tartottam. Sikeresen hazaérkezett, majd én is, ezzel a kis kitérővel 1h20m alatt hazaértem, gyalog (Taps:D:D:D) Ezelőtt még úgysem gyalogoltam haza a városközpontból, úgyhogy mostmár legalább van viszonyítási alapom :)

Tehát olyan 3 után néhány perccel le is feküdtem, de nem állítottam be semmilyen ébresztőt, alszok, ameddig alszok-alapon. Olyan 11 után néhány perccel jött egy sms Yasmintól (német aupair, vele tegnap taliztam először), hogy nemsokára mennek a Clifton Suspension Bridge-hez, és hogyha akarok csatlakozhatok hozzájuk. Hát ez az sms annyi volt, hogy elolvastam, aztán visszafeküdtem :D 13 órakor keltem fel :D, de akkor is csak azért, mert a templomból hazajött a család, és ahogy tegnap figyelmeztetett Az apuka, még másik két család is, tehát plusz 10 fő :P és fölöttem "jó" kis zenebonát csaptak :P Mivel nekem most erre nagyon nem volt szükségem, bár nem ártott volna itthon maradni mondjuk tanulni, visszaírtam Yasminnak, hogy talizhatunk, és végülis olyan fél 3-ra beértem a központba, ahol vettem 3in1 kávét, meg sebtapaszt (tiszta szégyen, hogy nem jutott eszembe magyarul, csak angolul :$ :S :D, ki kellett keresni a szótárból :P), aztán összefutottunk a Primarknál. Ott volt még Yasminon kívül Jessica (osztrák), Dominika (cseh), Judith (német) és az Oxfordból látogatóba érkezett német csaj is. A Costa-ba vettük az irányt, ahol 15 óra után nemsokkal megejtettem az első étkezésemet vasárnap :D A többiek elmondása alapján mondjuk nem nézhettem ki valami túl fitten, ill nem is voltam túl szószátyár :P, de a jó kis Mocha, meg szendvics után egy kis élet költözött belém, úgyhogy azután már nem volt sok baj :) Időközben Yasmin elkísérte a Coach Station-re a barátnőjét, mert indult vissza Oxfordba, majd, mivel 5-kor bezárt a "bazár" :P, vagyis a Costa, így új célpont után néztünk. Először bevetődtünk a Sainsburys-be, ahol én fánkot vettem, amit még most fogok megenni :P Ezt követően pedig a Cabot Circusben kerestünk egy helyet, ahova be tudtunk ülni, és végülis a Coal nevű étterem mellett döntöttünk. Nagyon jó volt, nevettünk rengeteget, lehet, hogy több kárt csináltunk, mint hasznot, mert poharat is eltörtünk :P, vagyis csak megrepedt :D, dehát akkor is :D:D Mivel "2 for 1" akció volt koktélokra, így Yasminnal természetesen ki is használtuk ezt :P Egy-egy Long Island Ice Tea nevű koktélt rendeltünk. Azt most nem írom le, hogy mi mindenféle összetevőből állt, de minimum 4 féle alkoholtartalmú ital volt benne :P Közben beszélgettük, hogy majd hamarosan ismét mehetünk karaokezni, mert ők is nagyon élvezték, úgyhogy Karaoke coming soon ;) Nem sokkal fél 8 után hagytuk el a helyet, de a végefelé kb már olyan hangosak voltunk, hogy sztem a személyzet, meg a többi vendég is alig várta, hogy elhúzzuk a csíkot :D:D Úgyhogy fél 8 után fellélegezhettek, elhagytuk a házat :D :P

Közben úton a biciklim felé beszélgettük, hogy akkor mikor kéne menni ismét karaokezni, de jövőhéten Yasmin anyukája itt lesz, úgyhogy akkor ő nem tudna jönni, azutáni hétvégén Judith lesz valahol máshol, úgyhogy maximum jövőhét péntek jöhet szóba, én mondjuk benne vagyok szinte bármikor :D Nagyon jó volt ez a hétvége, biztos, hogy a csajokkal nem most találkoztam utoljára :D


ui: Amúgy most megint lehűlt a levegő egy kicsit. Már tegnap este is, mire hazaértem, a fülem, meg a lábaim is kb lefagytak, mondjuk akkor nem csekkoltam le, hogy hány fok volt, de most reggel -5°C-ra ébredtünk :S Képzelhetitek a szobámban milyen fantasztikus idő lehetett :D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése