2011. január 28., péntek

Insomnia


Nem mondanám, hogy nagyon jellemző rám az álmatlanság, de kb miután este lejövök a szobámba, és betelepszek a gép elé, előbb-utóbb elmúlik az álmosságom, és (mostanában, azaz ezen a héten) nagyon sokáig, túl sokáig vagyok fenn :S Úgyhogy most meg k.rva álmos vagyok :D:D De azért még megírom ezt a bejegyzést, hadd olvasgasson a jónép ;)

A csütörtök nem volt túl izgalmas. Délelőtt vasalgattam, szépen lassan :P, közben megnéztem a Red című filmet, egész jó kis akciófilm, majd ebédeltem, és elindultam a legközelebbi(nek hitt) Western Union pénzátutaló helyhez. De ott se híre, se hamva nem volt Western Unionnak, ahova a WU hivatalos honlapja írta -.-, úgyhogy mentem tovább, és meg sem álltam egy First Choice nevű utazási irodáig, ahol tudtam, hogy lehet küldeni WU-n keresztül zsét. Miután ez megvolt, benéztem a közeli St Peter's Hospice nevű adománygyűjtő szolgálat egyik boltjába (Henleaze-ben voltam egyébként), mivel Maggie-nek most vasárnap van a szülinapja, és vettem is neki egy könyvet. Egyébként ezekben a St Peter's Hospice boltjaiban jó kis cuccok vannak, sztem nagyon jó áron, úgyhogy ezekbe a boltokba biztos, hogy vissza fogok térni néhányszor. Mondjuk van egy Westbury-on-trym-ben is, úgyhogy még sokat sem kell gyalogolni hozzá :) Tehát egy jó 2 órát gyalogoltam tegnap, nem volt rossz. Az idő egy kicsit szeles volt, de egész elviselhető, úgyhogy arra sem lehet egy rossz szavam sem. Természetesen bementem a Co-operative-ba, ahol most chipset vettem, egy csomaggal volt Ł1.75-ért, 2-t pedig Ł2-ért lehetett venni :P Hát még jóhogy kettőt vettem. Meg természetesen egy csomag fánk is "véletlenül" beleesett a kosaramba :D Nem tudom, hogyan, tényleg :D Ja, most jut eszembe, hogy nem is vittem kosarat :P Na, lebuktam...
Tegnap még a vacsorában sem kellett túl sokat segítenem, mert lasagne-t készített Az anyuka, úgyhogy én csak a salátát és a teát készítettem el, nem kellett beleszakadnom a munkába tegnap sem :)

Ma reggel korábban kellett felmennem, mert már 8 körül mentek el a szülők, hogy ott legyek a gyerekek körül. Meg is történt, 7-re beállítottam az ébresztést, dehát volt vagy fél 8, mire kikeltem az ágyból :D Ez már csak így megy :) A suliba vitel majd onnan hazahozatal a szokásos volt. Volt, hogy kézen fogva mentem a lányokkal, volt hogy egyiknek fogtam a kezét, a másik után futottunk :P, vagy volt, hogy mindkettő futott, úgyhogy én futottam utánuk :D Ja, még a St Peter's Hospice-ban tegnap láttam egy felhívást egy 10km-es futásra a szolgálat rendezésében, igaz, Ł22 a nevezési díj :S, viszont az edzés gyakorlatilag meglenne :D Mindig futok a lányok után, ki ne lépjenek véletlenül az útra :D Úgyhogy még erősen gondolkodom a dolgon.
Napközben már-már szokásosnak nevezhetően voltam Delyth-nél takarítani. Most a kocsijának az ablakait kellett lemosni belülről, aztán a konyhaszekrény ajtajait és fiókjait kellett letörölgetni. Kb 2 órát takarítgattam ott, majd haza, szendvics, fonnyadás a székben :D :P majd lassan már indulhattam is a gyerekekért. Igaz, még előtt kipróbáltam az új porszívót. Hát az biztos, hogy ég és föld a különbség a régi és az új porszívó szívóereje között :D, úgyhogy pöpec lesz ez.

A gyerekekkel semmi probléma nem volt itthon, most kifejezetten jól viselkedtek, semmi veszekedés, nagyon minimális hiszti, amit gyorsan és hatásosan lerendeztem :D ;) Vacsorát mondhatni én készítettem, de ez annyiból állt, hogy a maradékokat kb konkrétan összeöntötte Az anyuka :P, aztán arra kellett figyelni, meg spagettit kifőzni, meg saláta, tea és ennyi, tehát nem haltam bele :D

Egyébként mindig kihagyok dolgokat egy-egy bejegyzésből, ami érdekes volt aznap, de este vhogy pont nem jut(ott) eszembe, ezért most leírom, ami ma eszembe jutott, és még most is emlékszek rá :D Még szerdán, mikor bicajjal mentem a Henleaze-ben lévő Waitrose-ba, hogy megvegyem a Pick kolbászokat, milyen kocsit láttam?! Egy Audi TT-t -.- Tudom, ez még nem nagy szó, de a színe !!! Pink, hát azt hittem ott a biciklin dobok egy hátast :P Hát ha nem bicajon lettem volna, biztos, hogy lefényképezem, mert nálam is volt a gép, csakhát mire megálltam volna, már biztos, hogy annyira elmegy, hogy le se tudom kapni. Úgyhogy csak az élménnyel gazdagodtam. De megérte :D:D Másik, asszem ez még kedden történt, vagy hétfőn, már nem is tudom, tettem vissza a kisebb tányérokat a helyükre a konyhában, és ott abban a szekrényben, a tányérok előtt van egy ilyen kis tartó, amiben néhány font, valamint ilyen kis kövecskék vannak, de rengeteg. Na igen, ezt sikeresen levertem, csak a szélrózsa minden irányába mentek a dolgokt :P :D Ügyes vagyok, mi?! :D:D Tudom-tudom, nem kell válaszolni :D

Most is van valami, amit néhány perccel ezelőtt le akartam írni, de most már nem jut eszembe. Ezt utálom, mikor tudom, hogy valamit még akarok mondani/írni, de pont nem jut eszembe, hogy mi is az -.- Na mindegy, maj egy kövektező bejegyzésben leírom, ha közben eszembe jutott :D

A holnapi napom jónak ígérkezik, ennyit elöljáróban ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése