2011. január 14., péntek

Hipp-hopp, jön Vuk


Péntek este, egy újabb hét eltelt, már csak megszámlálhatatlanul sok van hátra a júliusi hazamenetelemig :D:D :P Igazából most napközben eszembe jutottak dolgok, amiket le akartam/akarok írni, dehát most próbálok visszaemlékezni, de nem jött még vissza mindegyik :D
Tegnap délután én mentem a gyerekekért suliba, mert Az anyuka a szomszéd néni temetésére ment, aki karácsony másnapján, 101 (!!!!) évesen hunyt el. A temetés 3 órától volt, és mivel a gyerekekért 3.15-re kell menni, így nekem jutott a megtiszteltetés, hogy hazakísérhettem őket :D A hazaúton semmi gond nem volt, sőt, még szerencsések is voltunk, mert azelőtt is esett az eső elég rendesen, mielőtt mennem kellett a gyerekekért, meg azután is elkezdett ismételten esni, miután hazaértünk :P Mintha rendelésre jött volna az a kis esőszünet :D Na nem mintha nagyon bántuk volna :P
Aztán ugye adtam enni a gyerkőcöknek, de mivel már kb kedden kifogytunk a ricecake-ből (kb puffasztott rizses kör alakú étel), ezért ilyen csokis valamit, sütit adtam nekik. Volt/van itthon ebből jópár zacskóval, és pont nem volt megbontva egy sem, így újat kellett bontani, aminek az első darabját, tehát az egyik végét az egyikük kapta meg, és ez a szelet egy kicsit vastagabb, mint a többi. Meglátta ezt a másikuk, és hát természetesen neki is a vége kellett volna, mert miért is ne :D, és már akarta volna kibontani a zacskó másik végét is. Mondtam neki, hogy ez nem jó ötlet, mert ha mindkét szélét kibontjuk, akkor a többi süti megszárad, és nem lehet megenni. De neki még természetesen továbbra is a vége kellett, már elkezdett sírni, hisztizni, én meg mondtam neki, hogy "Nézz rám, nézz rám!", aztán amikor rámfigyelt, akkor mondtam neki, hogy ha továbbra is sírni fog, akkor nem fogja megkapni a végét, még mindig sírt, ugyanezt eljátszottuk még kétszer, hogy mondtam neki, hogy ha sír, akkor biztos, hogy nem kapja meg, aztán nagy nehezen abbahagyta a sírást, így elkezdtem kiszedni az összes darabot, hogy hozzáférhessek a másik végéhez a zacskó másik végének a kibontása nélkül :S De ez a művelet olyan "egyszerű" volt, mert a süti mindkét oldal hozzá volt ragadva a papírzacskó széléhez, de nem akartam nagyon szétszakítani a zacskót :P Ezt úgy kell elképzelni, hogy az összes sütit kiszedtem a zacskóból, amíg végre valahára eljutottam a másik végéhez, de közben egyszer-kétszer megint majdnem elkezdett hisztizni, ekkor ránéztem egy kicsit szigorúbban, és abba is hagyta :D Na, megvan a tehetségem a gyerekekhez, nem vitás :D Amúgy tényleg jó, mert hallgatnak rám, a lányok szinte mindig, a fiúknál be kell jobban keményíteni néha. Néha... :P, mindig :D
Jaj, a fiúkról jut eszembe. Ma, vacsoránál mondta A legidősebb fiú, hogy a sulijában van egy idióta srác. De hogy miért idióta, az a legnagyobb az egészben: mert mindig azt mondja, hogy ő a legjobb, ő a minden, stb-stb. Hát komolyan mondom akkorát mosolyogtam (kinevetni azért mégse fogom a hostgyerekemet az anyja előtt :D), hogy pont ő mondja azt, hogy aki ezeket mondja az egy idióta :D:D:D Gyakorlatilag magát minősítette ezzel, mert ő is kb mindig ezeket hajtogatja. Sajnos még a stílusa nem változott, vagyis jó irányba biztosan nem. Remélem rosszba sem :P
Ma voltam Delyth-nél, egyik szomszédunknál takarítani, Ł5 az órabér. Most ablakokat mostam le belülről, de legalább meg volt a munkamegosztás, mert az eső meg kívülről mosta :D:D:D Jó lesz, mert úgy néz ki, hogy mostantól minden héten lesz 1-2 óra takarítanivaló, úgyhogy egy kis pluszcash bejön ;) Cooool!!!! Majdnem elfelejtettem, hogy mikor takarítottam az utcafrontra néző ablakokat, mit láttam az úton?! Egy rókát!!! Tudtam, hogy Bristolban sok van, mert megszokták az ember közelségét, és sem az emberek nem bántják a rókákat, sem a rókák nem támadják meg az embereket, dehát akkor is :D Ez volt az első "rókaészlelésem" itt, Bristolban, de biztos vagyok benne, hogy nem az utolsó.Ezt nem lehetett kihagyni, KATTINTSATOK IDE :)
Ja, az eső ma kb csak pont akkor esett, amikor Delyth-éknél voltam takarítani, amúgy egyszer sem, úgyhogy már elég tűrhető időnk volt. Holnap reggel várható egy kis szemerkélés, dehát azt, magamat ismerve :P, biztos át fogom még aludni :D

2 megjegyzés:

  1. úgy tűnik minden összejött: palacsinta,elalvás, temetés halootaskocsi koporsóval, róka -mert én is láttam egyet ma. :D:D

    VálaszTörlés
  2. Jaja :D:D Az elalvás nálam mindennapi vendég :D:D

    VálaszTörlés