2011. január 23., vasárnap

Ez meg az

Ez a hétvége is eltelt. Szombaton ismét összefutottam néhány aupairrel a városban, aztán előbb ajándékot kerestünk Maggie egyik kislányának, majd miután megvette a kiválasztottakat, továbbálltunk, és a The Mall-ban kávéztunk/cappuccinóztunk.

Majd ismét csak benéztünk egy-két boltba, kinek ruha, kinek cipő kellett, kisebb-nagyobb sikerrel mindenki talált valamit. Szépen eltelt az idő, és olyan 17.45-18.00 között 3-an (Maggie, Maria és én) ismét útba ejtettük a Bella Pizza nevű All you can eat-helyet :P De most, tanulva a múlt heti zabálásból :P, szépen, lassan ettem, előbb egy nagyobb adag tányérral ettem, majd két szelet pizza, majd ismét egy kicsit "nehezebb" kaja, majd a végén ismét csak 2 szelet pizza. Időközben Mariának mennie kellett, mert tegnap este még bébiszittelt, majd nemsokkal azután, hogy ő elment, Lisa és egyik barátnője is pont erre a helyre jött, így odaültek mellénk. Egy kicsit beszélgettünk, Lisa amúgy jövőhét szombaton utazik végleg haza, Németországba, letelt neki a gyakorlati munka, majd mi is továbbálltunk.

Mentünk lefoglalni a karaoke-t jövő szombatra, mert megbeszéltük, hogy elmegyünk, mert Maggie-nek szülinapja lesz vasárnap, éshát valahogy meg kéne ünnepelni :) Természetesen az én ötletem volt a karaoke, valszeg leszünk egy páran, úgyhogy a hangulattal nem lesz gond :)

A mai nap csendesen telt. Délben már fel is keltem :P, majd 2-től Juve-meccset néztem, közben megejtettem az első étkezésemet ma :D, majd már 5-kor vacsoráztunk :O, így minden nagyon hamar el lett rendezve. Az 5 órai vacsinak az eredménye, hogy kb már most éhes vagyok, úgyhogy megyek is, csinálok egy-két szendvicset :P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése