2011. január 9., vasárnap

Változatosság


Ahogy észrevehető, megváltoztattam a blog sablonát, mert úgy éreztem, hogy éppen itt az ideje egy kis változásnak. Tudjátok, új év, új szelek :P De amúgy ez az átváltoztatás sem volt egyszerű, mert Firefox alatt egyszerűen nem töltöttek be a sablonok, így megnéztem már a Blogger-súgóját, annak is a fórumjait, ahol leírták, hogy a legújabb Firefoxot kéne használni, vagy meg kéne próbálni más internetböngészővel is a blogger indítását. Na én az utóbbit választottam, de amúgy gőzöm sincs, hogy milyen Firefox van a gépen, nem is igazán érdekel, szóval elindítottam a Chrome-ot, és ezzel minden pöpecül ment. Cool ;)Az elmúlt néhány órában blogokat olvasgattam, és mondom, írok már egy bejegyzést én is. Itt és most prezentálom nektek! :)Ma reggel, mondhatnám, hogy időben keltem (9-kor), ha nem 8-ra állítottam volna be az ébresztőt :P Mivel 10.30-ra mentem a bristoli buszvégállomásra, ahol találkoztam két aupairrel (Eszter és Zsuzsi), így gondoltam 8 körül ébreszt majd először a teló, aztán néhány perc alatt csak kikelek az ágyból :P Hát, az elképzelés az végülis nem elvetendő, dehát a megvalósításba "kisebb" hiba csúszott :D Azért is akartam hamarabb felkelni, hogy mondom, még gyorsan lenyírom, vagyis inkább megigazítom a hajamat a géppel, aztán gyors zuhi, borotva, reggeli, és go to the city centre. Na, a 9 órási kelésnek köszönhetően SPM-fokozatba kapcsoltam (aki tudja, hogy mi az az SPM-fokozat, az már régen is nézett sorozatokat ;)), és nagyjából 9.55 körülre készen is álltam. Igaz, még a bicajom nem :P Még meg kellett igazítanom, vagyis vissza kellett állítanom az ülést az én méreteimre, mivel legutóbb Laura használta még karácsony előtt, és ő egy kicsit magasabb volt, mint én, szóval az ülés is jóval feljebb volt. Megcsináltam, de még fújtatni is kellett a bicajba, ami olyan jól sikerült, hogy egyszer közben sikerült majdnem teljesen leeresztetnem az egyik kereket :P Na mindegy, végülis, szokásomhoz híven az utolsó utáni utáni utáni utáni pillanatban elindultam, ez volt 10.20-kor :P, tehát esélytelen volt, hogy én 10.30-ra odaérek az állomásra. Végülis 10.44-kor tettem le a bicajt a sétálóutcában. Nem rossz részidő így elsőre az újévben :)Amúgy nem tudom, miért, de mindig ez van, hogy az utolsó pillanatban indulok el szinte mindenhová, jó lenne erről leszokni :PJa, azt még kifelejtettem, hogy útközben hívott Eszti, de mivel bicajon voltam, így nem vettem fel, de éreztem, hogy rezeg a teló, így a kövi pirosnál visszahívtam, hogy mindjárt ott vagyok. Az állomáson taliztunk is, majd a Starbucksba vitt az utunk, ahol Enikő, egy erdélyi magyar aupaircsaj is csatlakozott hozzánk. Ott jól eltöltöttük az időt, dél után indultunk el megmutatni a lányoknak (Zsuzsinak és Enikőnek) a Cabot Circust, illetve előtte még a Poundland-be is bevetődtünk. Majd irány a Bella Pizza nevű hely, ami ilyen "All you can eat"=Annyit eszel, amennyi belédfér (vagy más szavakkal, annyit eszel, amennyit nem szégyellsz :D) hely. Volt nekem még tavalyról 3 ilyen szórólap, amit a sétálóutcában osztogattak, de mivel 4-en voltunk, még szerválni kellett legalább 1-et. Végül sikerült is, de ha már lúd, legyen kövér, így rögtön 4-et kértem a szórólapozó csajoktól ;) Jól beettünk, a lakoma után mindenki legszívesebben ledőlt volna egy kis időre, vagyis ha nem is mindenki, én biztosan :DEzt követően elmentünk a Queen Square-re, ahonnan a Millenium tér felé vettük az irányt. Hát ekkor már egyáltalán nem volt az a nászéjszakai forróság :P A Millenium tér az a tér, ahol az a nagy gömb van, amit már láthattatok itt a blogomon. De azért most is lőttem róla 1-2 képet ;) Majd Bristol Cathedral, ahol éppen valami próba volt, így csak távolról szemléltük, hallgattuk az éneklést, majd mentünk tovább a SS Great Britain felé. Még a katedrálisnál "lecsatlakozott" :D a csapatról Enikő, aki bement a katedrális mellett lévő könyvtárba. Mi el is jutottunk az SS Great Britain nevű hajóig, csak annyi baj volt, hogy a hajó az egyik part szélén horgonyzott, míg mi a másik parton álltunk, és híd az a közelben sem volt, a lányoknak pedig már nem volt annyi ideje, hogy visszamenjünk a hídhoz, majd megint vissza a másik oldalon a hajóig, mivel ekkor már fél 3 körül lehetett, az ő buszuk pedig 4.49-kor ment. Szóval a folyóparton elindultunk vissza a központba. Útközben még meg akartam nekik mutatni a Kobe Karaoke Bárt, ahova tervezzük, hogy velük is elmegyünk, de most sajnos éves leállás volt, pont most hétvégén, szóval nem tudtunk bent szétnézni :SMajd elkísértem őket a buszvégre, ahol beszélgettünk egy kicsit, majd én jöttem el.A hazajövetelem érdekes volt. Vagyis egy így nem igaz, a hazajövetelem utáni néhány perc volt érdekes :D Még a bicikliútról hazafelé: másoknak a kondija gyenge, vagy az enyém már olyan jó, hogy emelkedőn feltartanak? :P Ezt most nem nagyképűségből mondom/kérdezem, de két emelkedőn is volt "szerencsém" belefutni magam előtt egy-egy bicajosba, aki lassabban ment, mint én, és mivel jó forgalom volt, így alig tudtam megelőzni őket :DEhhez képest kábé úgy eshettem be az ajtón, mint egy zombi :D Szószerint beszédültem a szobámba :P, bele is huppantam a jó kis székembe, majd még a hasam is elkezdett egy kicsit rakoncátlankodni, így eldöntöttem, hogy inkább mégsem megyek vissza a városba pubozni Anikával és másik két aupairlánnyal, nehogy ott legyen már valami :D De már a vacsoránál semmi bajom nem volt, sőt, még fánk is volt vacsora után, desszert gyanánt. Meg is hozta a kedvemet, holnap biztos, hogy elmegyek veszek valami ilyesmit :PMajd segítettem összepakolni a konyhában, Az apuka meg is köszönte, majd jöttem a szobámba. Azóta meg szinte csak facebookozok, skypeolok és msnezek :D Hú, de számítógép, azaz laptopfüggő lettem :P:DDe amúgy ma este, a vacsora utántól, nem tudom mitől, lehet, hogy a fánktól :D valami nagyon jó kedvem lett, mondjuk eddig sem volt rossz, de csak úgy szórom/szórtam az erőt, az optimizmust, pozitivizmust, mint Kozsó a szeretetet :D:D És még nem is amszterdami fánk volt :P:P:P De majd egyszer azt is meg kell kóstolni, fel is vésem a Bakancslistámra (H)
Néhány fontosabb dolog, ami az elkövetkező hetekben, hónapokban fog történni:
1. CAE-nyelvvizsga: írásbeli és magnóhallgatás március 11-én pénteken lesz, majd még jövőhéten mindenképpen be kell mennem a suliba, hogy megkérdezzem, hogy mettől meddig tart, meghát nem ártana befizetni a díjat, mert január 14-éig kell, az meg jövőhét péntek. A szóbeli rész pedig február 28 (hétfő) és március 6 (vasárnap) között lesz megtartva.
2. A család nyaralásai: A hostcsaládom először a Half termben fog menni vakációzni, ekkor Svájcba. Ez február 19-27 között lesz esedékes valamikor. Majd április 10-17 között Tunéziában lesznek.
3. Balázs és Máté jönnek: a mostani állás szerint április 8-án, és 17-én mennek haza. Tehát lesz egy teljes, illetve egy kicsit több mint egy teljes hetünk, hogy felfedezzük a környéket :)
4. Magyar au-pair találkozó Birminghamben: már tavaly is csiripelték a verebek, hogy idén lesz valami ilyesmi, és ez most valósággá fog válni. Március 12-13 (szombat-vasárnap) a kiválasztott időpont. Remélhetőleg egy jól sikerült nyelvvizsgát tudok majd ott megünnepelni :D Egyébként tudtommal senki nem lakik Birminghamban, viszont az a város van úgy nagyjából a központban az országban, mivel magyar aupairek a szélrózsa minden irányában megtalálhatóak Angliában, így egy olyan helyet kellett keresni, ahova kb mindenkinek ugyanannyit kell utaznia, így esett a választás Birminghamra.
Képeket oldalt lehet találni!!
Jóéjt mindenkinek! ;)

4 megjegyzés:

  1. na'sze'jszakai forrosa'g!! :D:D:D azz!! :D

    VálaszTörlés
  2. Azaz :D Ugye-ugye?! Csak úgy dől belőlem az okosság :D

    VálaszTörlés
  3. hello!en most talaltam a blogodat es nagyon tetszik:)en is londonban vagyok au pair..kerlek tudok valahol bovebb infot errol az au paires talalkozorol talalni?esetleg londonban valaki nem tervez ilyet?ugyanis en nem ismerek itt senkit es igy elegge unalmas tud lenni:(
    tovabbi kellemes napot:)

    VálaszTörlés
  4. Szia Bianka,

    Azt nemigen írtam le, hogy kik szervezik ezt az aupairtalit, de Londonból Sára, az ő blogja megtalálható itt baloldalt, így vele azon keresztül felveheted a kapcsolatot (As an au pair in UK-fedőnéven fut a blogja :P)
    Londonban sajnos nem tudom, hogy szervez-e valaki, vagy ha igen, mikor, mert ugye én nem ott élek :P, viszont ha fenn vagy Facebookon, akkor egy sima kereséssel találhatsz rengeteg aupairt, Londonból is. Ha nem vagy Facebookon, akkor gyorsan regisztrálj :D
    Neked is szép napot ;) azaz estét :P

    VálaszTörlés